Tänään on 28 Maalis 2024, 11:40

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Miller Harris
ViestiLähetetty: 08 Touko 2012, 17:21 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Pidän hirmuisesti tämän talon grafiikasta. Olen seurannut mielenkiinnolla lehtijuttuja Lyn Harrisista. Tuoksuista löytyy hyllystä Fleur Oriental (pidän kovasti, mutta jotekin satunnaisesti), Figue Amere (viime vuoden lohtutuoksu), Citron Citron (onko tämä siivousaineen tuoksuinen vaiko eikö - suosikki viime keväältä) ja Coeur d'Eté (tästäkin pidän ajoittain kovasti, juuri näin keväällä eritoten). En nyt saa tähän mitään analyysiä näistä tuoksuista, mutta muiden kokemukset Miller Harrisista kiinnostavat kovin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Miller Harris
ViestiLähetetty: 08 Touko 2012, 22:36 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Agh! Vastaukseni katosi jo kaksi kertaa...mutta elisiis, pidän Miller Harrisin monimutkaisemmista tuoksuista, kuten Fleurs du Selista, Fuilles de Tabacista. la Fumee on ihana (näyte löytyy, jos haluat :)) ja L'Air du Rienia haluaisin tuoksutella uudestaan! Harrisin peruskukkasitrusvesistä en välitä niin paljon Harmi, kun Livia Jacopa lopetti, ja merkkiä ei saa enää Suomesta.

Eiffel, olen haluan lainata/antaa sinulle näytteitä tuoksutreffeillä antamiasi ihanuuksia vastaan, onko sinulla joitakin tuoksupreferenssejä? Ylläreitä vai listalta :)

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Miller Harris
ViestiLähetetty: 09 Touko 2012, 14:18 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Vasilisa, kiitos näytetarjouksesta, ehkäpä kuitenkin listalta, en osaa tähän hätään kuvailla mieltymyksiä kompaktisti :-) Fumeeta kiinnostaisi kyllä testata. Multa löytyisi pikkunäyte L'Air de Rienin pikkusiskoa Un Petit Rieniä, haluaisitko sen? Se ei oikein sovi mun tämän hetkiseen nenään ;-)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Miller Harris
ViestiLähetetty: 09 Touko 2012, 14:28 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mä en ole koskaan kokeillut mitään Miller Harrisia.
Pullot tiedän kyllä jo vuosien takaa naistenlehdistä.
Ja kokeilu kiinnostaisi...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Miller Harris
ViestiLähetetty: 09 Touko 2012, 14:48 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Gogol, jos pääsen ma 14.5., voin ottaa jotain haisteltavaa mukaani :-)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Miller Harris
ViestiLähetetty: 09 Touko 2012, 15:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Hei Eiffel, Pikku-Rien kiinnostaisi kyllä :) Päivitän näytelistani ajan tasalle tämän viikon sisällä ja lähetän sinulle menun sähköpostitse :)

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Miller Harris
ViestiLähetetty: 13 Touko 2012, 11:05 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
L'Air de Rien on lempparini, Coeur d'été toinen. Ystävä ihastui täpöllä Geranium Bourboniin, joka tuoksui hänen ihollaan huomattavasti paremmalta kuin minun. Annoinkin sitten näytteeni hänelle.

L'Air de Rienistä minulle tulee taas mieleen kesät maalla: minulla oli tapana käyttää enojeni vanhoja flanellisia ruutupaitoja ja L'AdR:ssä on samaa paljon pestyn ja pidetyn paidan pehmeyttä ja aavistus miehistä hikeä.

Coeur d'ététä en ole pitkään aikaan päässyt nuuhkimaan, mutta ihastuin aikoinani näytteeseen niin, että käytin sen muutamassa päivässä loppuun. Muistikuvieni mukaan se oli pehmeä ja hillitty, hieman outo, hyvin kiehtova tuoksu, ei mikään ällö hedelmäpommi.

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group