Tänään on 29 Maalis 2024, 01:55

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 37 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Tauer
ViestiLähetetty: 09 Touko 2012, 19:56 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Puuttui vielä täältä..


--
Tauerin tilaus tuli huippunopeasti!! Samplesettini tilasin 5.5. ja paketti saapui eilen, 8.5. Wohoo!!

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tauer.
ViestiLähetetty: 09 Touko 2012, 20:48 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 15:37
Viestit: 485
Nuuhkin eilen Pentachord Whitea ja taas tuli todistettua, että pidän kummallisista hajuista. Voltaren + jäägeeli + vaniljatanko = Pentachord White.

_________________
http://otavainu.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tauer
ViestiLähetetty: 31 Touko 2012, 16:38 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Koska nyt kun Andy tulee Suomeen, niin mun täytyy haistella hänen tuotoksiaan ja tilata vähän sampleja. Mutta mutta. Mitkäs nyt ovat Tauerilta sellaisia must haisteltavia? Tilaan toki sen mukaan mistä loppujen lopuksi olen kiinnostunut, mutta onko siellä jotain sellaista, mitä mun ei kannattaisi ohittaa? Jotain mistä te kuitenkin puhutte?

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tauer
ViestiLähetetty: 31 Touko 2012, 16:50 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
L' Air du Desert Marocain!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tauer
ViestiLähetetty: 31 Touko 2012, 19:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Onkohan täällä ketään, joka ei pitäisi L'air du desert marocainista?

Mä pidän kovasti myös Une Rose Vermeillesta ja Incense Rosésta. Ehkä jopa enemmän-kuin-pidän.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tauer
ViestiLähetetty: 31 Touko 2012, 20:13 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
On, Jaakiem-raukka joka sai kauhean allergiakohtauksen l'Airista.

Mä rakastan Miriamia (FBW mulle - en suosittele sokko-ostoa). Myös Une Rose Chyprée on ihan jees.

Zetasta en pitänyt.

Pitäisi kokeilla, mikäli muilta tuoksuilta kerkeäisin: Incense Extreme, Orange Star, Maroc pour Elle, ehkä Vetiver Dancekin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tauer
ViestiLähetetty: 02 Kesä 2012, 20:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
En osaa oikein sanoa mitään erityistä suosikkia. Minulle Tauerin tuoksut ovat mysteeri. Olen aloittanut tämän tuoksuhulluuteni Tauerin viiden samplen setistä, se oli lähtölaukaus koko hommalle ja en nyt puhu mistään pienistä ammuksista vaan kunnon tykinkuulasta. :violence-bomb:

Tauerin tuoksuissa on tiettyä voimakkuutta ja paksuutta ja intensiivisyyttä joka aluksi pelotti. Nämä tuoksut ovat jotenkin niin tiiviitä ja täynnä tuoksua, että niitä tuntui aluksi kovin vaikealta lähestyä. Minusta monet haistamani Tauer Perfumesin tuoksut tuntuvat lähes materialta, ne vain ovat jotenkin niin täysinäisiä. Aika monet olen kokenut hyvin voimakkaasti ja hyvin visuaalisesti. Toisinaan jotkut tuoksut vain tuoksuvat, niistä haistaa erilaisia nuotteja ja vaikka miten yrittäisi avata mieltään niin ne jäävät sille "pelkän" tuoksun tasolle mutta moni Tauerin tuoksuista saa sisäisen maailmani heräämään ja pääni täyttymään kuvista.

Joidenkin Tauerin tuoksujen kohdalla kun muistelen miltä ne tuoksuvat, niin sen sijaan, että ensimmäisenä mieleeni nousisi mielikuva itse tuoksusta minun mieleeni nouseekin mielikuvia joita se tuoksu herätti. Toisinaan ne ovat kuin elokuvaa katselisi. :D

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tauer
ViestiLähetetty: 03 Kesä 2012, 00:10 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Mä kävinkin Mohn vähän vakoilemassa sun blogiasi, upeita tarinoita ja mielikuvia olit kirjoittanut kyllä noista Tauereista, wau. Se on oma hieno taitonsa tuo! :romance-heartsmiley:

Okei, L´Air du Desert Marocain ainakin, sitten Miriam joo, Carrillon, ja vaikka en ole suuri ruusujen rakastaja tuoksuissa, voisin antaa Tauerin yllättää ja ottaa jonkun niistä ruusutuoksuistakin. Riippuu niin paljon mihin kaikkeen ihanaan se ruusu on yhdistetty, että miltä se loppujen lopuksi tuoksuu.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tauer
ViestiLähetetty: 03 Kesä 2012, 14:38 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Le Maroc Pour Elle. Alku on mulle tuskallinen, mutta pohja jumalainen.

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tauer
ViestiLähetetty: 19 Heinä 2012, 00:40 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Kävin muuten Candy worldissa katsomassa, että olisiko niillä niitä jättikokoisia Fazerin suklaalevyjä Andylle viemiseksi. Ei ollut kuin Marabouta, mutta se ei taida olla oikein sama asia.

Kirjoitin tämän kommentin ihan sillä, että Tauer-ketju nousisi taas tuonne kärkeen näin vierailua odottaessa.

Mun mielestä monia Tauereita yhdistää samankaltainen ambergris-pohja. Mitä muita Tauereita olette kokeilleet?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tauer
ViestiLähetetty: 13 Syys 2012, 14:59 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 15:37
Viestit: 485
Tauerin tuotteita saa kuuleman mukaan piakkoin Helsingistä :banana-dance: :banana-dance: :banana-dance:

Kurkatkaa blogiin <3

_________________
http://otavainu.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tauer
ViestiLähetetty: 13 Syys 2012, 17:41 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Tiedätkö yhtään hinnoista, tai mitä tuoksuja valikoimaan on tulossa?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tauer
ViestiLähetetty: 13 Syys 2012, 20:04 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 15:37
Viestit: 485
Hinnat ovat muistaakseni samaa luokkaa kuin Aus Liebe zum Duftin listoilla. Tauerilta tilatessa listahinta on alhaisempi, mutta Sveitsin tuonnista joutuu pulittamaan tullin erikseen.

Myyjä ei ollut ihan varma tuoksuista, mutta mieleeni jäi LAdDM, Pentachord Verdant, Une Rose Vermeille, Vetiver Dance - ainakin. Lonestar Memoriesista oli puhetta. Vinkkasin, että Incense Rosé ja Orange Star menisivät varmaan hyvin kaupaksi... Käykää ihmeessä kysymässä ja perätkää suosikkejanne :romance-heartsmiley:

_________________
http://otavainu.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tauer
ViestiLähetetty: 17 Syys 2012, 00:26 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Jos jotakuta kiinnostaa Miriam (klassikkoaldehydi modernisti) tai uusin Loretta, niitä saa kuulemma vain First in Fragrancesta (jälkimmäistä tod näk lokakuusta alkaen).

Itse olen aivan umpirakastunut Miriamiin. Ja Loretta tuo tuberosasta esiin ihan uusia puolia (joista minäkin voin pitää).


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tauer
ViestiLähetetty: 17 Syys 2012, 20:17 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^oih Miriam kuulostaa tosi hyvältä... :happy-cheerleadersmileygirl:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 37 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group