Tänään on 29 Maalis 2024, 09:53

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Lush
ViestiLähetetty: 23 Kesä 2012, 13:12 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 22 Kesä 2012, 21:44
Viestit: 70
Mun mielesta (ja saa kylla olla eri mielta) Smell of Weather Turning on ihan yhta leukaa loksauttava parfyymi kuin Breath of Godikin; tassa edellisessa ensin ehka hammentaa se mintun kaytto mutta se muuttuukin melkein heti "kosteaksi, kylmaksi ruohoksi". Tata tuoksua on myos todella ihana kayttaa; siita ei tule koskaan sellaista oloa kuin joistain etta "joo, voi eih, ensin juttusi kuullosti mielenkiintoisilta mutta VOISIT JO OLLA HILJAA" :p

Myos sen heina-absoluutin kaytto niitten vihreitten noottien seassa auttaa ihanasti sita drydown (sorge ei aavistustakaan mita tama on suomeksi :( ). Sielta tulee se makea coumarin esiin ja tuoksun viime hetkilla on sellainen lammin olo niinkuin kesalla ennen ukkosmyrskya.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lush
ViestiLähetetty: 23 Kesä 2012, 16:36 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Oih, näitä en oo eläissäni testannut! Oispa mahtava päästä kokeilemaan sitä ihanuutta mitä menee perheisiin ja pikkutytöille. Sille vois olla käyttöä kovasti täällä, vaikkakin täältä löytyy pikkupoikia. :romance-heartsthree:
rupeanpa penkomaan informatiota näistä.
Juhannus haleja kaikille !! :enkeli:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lush
ViestiLähetetty: 05 Heinä 2012, 23:23 
Poissa

Liittynyt: 30 Kesä 2012, 20:05
Viestit: 515
Paikkakunta: Espoo
Hassua mutta välttelen hajustettuja tuotteita vaikka muuten intoilen tuoksuista. Yritän ostaa kaiken kosmetiikan, pesuaineet jne hajustamattomina tai mahdollisimman miedon hajuisena joten en tiedä Lushin tuotteista oikein mitään. Olen joskus yrittänyt käydä Dublinin liikkeessä etsimässä joululahjoja serkun lapsille ja sieltä oli pakko perääntyä pois mahdollisimman nopeasti. Ennen kuin ehdin reagoida, oli innokas myyjätär hieraissut minuun testimielessä useaa erilaista vartaloöljyä (joku oli kookos ja joku uuniomena tai kaneli tms ja sitä yhtä jossa oli punaisia hileitä en tule koskaan unohtamaan!).

_________________
Raitoja käpälään!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lush
ViestiLähetetty: 06 Heinä 2012, 08:55 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Täällä on muuten jossain ketjukin hajustamattomista tuotteista.

Minulla on aika lailla sama linja, mutta vessojen käsisaippuat, kylpyjutut ja suihkugeelit/saippuat saavat tuoksua. Sekä hiustuotteet, kunhan tuoksut ovat mietoja - muotoiluaineet ottaisin mieluiten tuoksuttomina, mutta niitä on niin vaikea löytää.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lush
ViestiLähetetty: 06 Heinä 2012, 09:40 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Kaikenlaisten aputuotteiden hajustus johtuu siitä että parfymointi auttaa peittämään itse tuotteen oman ominaishajun - jonka veikkaan olevan formaldehydi hiuslakoissa ja tympeän ällönrasvainen pesuaineissa. Aurinkosuojissa on oma ominaishajunsa, eikä ole sattumaa että sitä peitetään kookoksella, tiarella jne.

Kaipaan itsekin hyvän tuoksuisia hiustuotteita. Jouduin ostamaan italohiuslakkaa (Garnier), joka haisee köyhän naisen Rive Gauchelta. Aikaa kaameaa käyttää sitä jos on täysin toisentyyppinen parfyymimieliteko mielessä...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lush
ViestiLähetetty: 06 Heinä 2012, 10:04 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Ainakin Cutrinilla on ollut hajusteeton hiuslakka - ja se tuoksuu alkuun voimakkaasti alkoholilta, hiuksiin jäävä tuoksu on muovi (jotain polymeerejä?). Lakka oli muuten vaan niin surkeaa, ettei jäänyt käyttöön, vihaan hiuslakkoja, jotka kevyelläkin annostelulla lähtevät valkoisina hiutaleina pois...

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lush
ViestiLähetetty: 06 Heinä 2012, 11:36 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Kamicha kirjoitti:
...mutta vessojen käsisaippuat saavat tuoksua.


Läheisen terveyskeskuksen käsidesi maistuu paljon paremmalta hajustamattomana. Muuten olen samaa mieltä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lush
ViestiLähetetty: 06 Heinä 2012, 11:42 
Poissa

Liittynyt: 30 Kesä 2012, 20:05
Viestit: 515
Paikkakunta: Espoo
Käsidesi on muuten mulla poikkeus. Viime lomalla meni Body Shopin verigreipin tuoksuista käsidesiä hyvä määrä, se oli trooppisessa kuumuudessakin raikasta. Eikä se jää haisemaan iholle.

_________________
Raitoja käpälään!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lush
ViestiLähetetty: 10 Heinä 2012, 13:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 22 Kesä 2012, 21:44
Viestit: 70
Joo, onhan se joskus paljon kivempaa antaa tuoksujen jaada parfyymiin - mutta toisaalta harvoissa (Lushinkaan) saippuoissa ja suihkugeeleissa tms. on sentaan niin kovat tuoksut etta ne parfyymia jaisivat hairitsemaan. Ne on tarkoitettu tuoksumaan siina pesuvaiheessa. Poikkeuksena tietenkin hiustenhoitotuotteet ja vartalorasvat yms.

Itse tykkaan meidan hajustamattomasta Coco Lotionista - ja Dream Creamista jossa on sellainen apteekintyyppinen haju joka ei ole voimakas. Lushin huulirasvoja en voi kayttaa ollenkaan - ne kaikki on aivan liian voimakkaasti tuoksutettu ja ne hairitsisi kovasti mua kylla.

Asiasta viidenteen: Lushfest oli juuri nyt sitten viime viikollaja siella lanseerattiin paljon uusia tuotteita, mm. parfyymeja joista yksi olikin sitten se minun tekemani. Siita tulee varmasti sellainen love-or-hate tuoksu; se on "Lush kaupan tuoksu pullotettuna" ;)

Markin ja Simonin uudet tuoksut ovat sellaisia "luonnon tuoksuja" - multaa, mausteita, juuria, kukkasia - ja mielestani oikein miellyttava poikkeus tyypillisista parfyymeista. Se mun tuoksu niiden rinnalla on kuin joku Euroviisu Gil Scott Heronin vieressa mutta molemmille loytyy tilaa maailmassa!

Alunperin tein tuoksun ihan sellaisena simppelina versiona mahdolliseen Joulutuotteeseen; meidan tiimi oli kehitellyt sellaisen kylpypallon joka naytti silta 29 High Streetin alkuperaiselta Lushin kaupalta ja sen tuoksun tekeminen oli mun listalla.

Mietin sitten etta miltahan ton kuuluisi tuoksua ja vastaus oli tietysti "Lush kaupalta". Vahan aikaa mietittyani etta mitenkohan sen saisi toteutettua kavin hakemassa sisaanosto-osastolta listan kaikista meidan tuoksumateriaaleista ja niiden kayttomaarista per vuosi. Se auttoi annostelussa ja tuoksun rakentelussa aika paljon. Tuoksu paatyi siihen kylpytuotteeseen ja sitten kavaisin viikon lomalla. Tultuani takaisin Mark oli paattanyt etta tata ideaa pitaisi kehitella enemman ja passitti mut takaisin labraan tekemaan siita parfyymin.

Sita kylpytuotetta ei lanseerattu mutta tata "HQ" parfyymia sitten tehtiin 500 pulloa jotka myytiin viime viikonloppuna Lushfestilla. En viela tieda tuleeko tama yleisempaan myyntiin.

Joulutuotteista en voi viela kertoa ennenkuin ne on lanseerattu kaupoissa (vaikka henkilokunta ne jo nakikin viime viikolla). :)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lush
ViestiLähetetty: 10 Heinä 2012, 15:17 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Mielenkiintoista luettavaa, ja kovasti onnitteluja! Täytyikö nuo 500 putelia tuputtamalla myydä, vai olisiko mennyt enemmänkin? :P

Olen puolestasi tosiaankin iloinen, vaikkei tuo HQ nyt ihan miun jutulta näytäkkään. (siitäkin huolimatta, että olen kova euroviisu-fani, ja olen nähnyt niistä jokaisen vuodesta 1981 tai jotain...)
Taisi HQ (hyvä nimi, kenen keksimä?) tuoksun ostajista valtaosa olla naikkosia(?)

Simon on taas kehitellyt paljon mielenkiintoisen oloista...Etenkin tuo Hellstone...Siis kuminaa ja mehiläisvahaa!!?? Wau. Testi-listalle!!!

Yritin muuten noista Lushin videoista etsiä sellaista jossa olet itse pällistelemässä...en kuitenkaan semmoista löytänyt.
Onko siellä semmoista videota jossa olet vaikkapa haastateltavana?

Terveisin,
Stalker Karjalasta :toxu:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lush
ViestiLähetetty: 10 Heinä 2012, 15:24 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 22 Kesä 2012, 21:44
Viestit: 70
toxu kirjoitti:
Mielenkiintoista luettavaa, ja kovasti onnitteluja! Täytyikö nuo 500 putelia tuputtamalla myydä, vai olisiko mennyt enemmänkin? :P

Olen puolestasi tosiaankin iloinen, vaikkei tuo HQ nyt ihan miun jutulta näytäkkään. (siitäkin huolimatta, että olen kova euroviisu-fani, ja olen nähnyt niistä jokaisen vuodesta 1981 tai jotain...)
Taisi HQ (hyvä nimi, kenen keksimä?) tuoksun ostajista valtaosa olla naikkosia(?)

Simon on taas kehitellyt paljon mielenkiintoisen oloista...Etenkin tuo Hellstone...Siis kuminaa ja mehiläisvahaa!!?? Wau. Testi-listalle!!!

Yritin muuten noista Lushin videoista etsiä sellaista jossa olet itse pällistelemässä...en kuitenkaan semmoista löytänyt.
Onko siellä semmoista videota jossa olet vaikkapa haastateltavana?

Terveisin,
Stalker Karjalasta :toxu:


Niita HQ pulloja taisi menna 400 (ja olisi varmaan mennyt kaikki 500 jos oltaisi saatu se kauppa auki Perjantaina niinkuin oli tarkoitus). Loput myydaankin ehka meidan seuraavassa Forum-bileissa 21.7 (ei ole viela ihan varmaa etta kayko nain).

Kylla sita HQta osteli seka miehet etta naiset, mutta se on todellakin sellainen "super Lush fan" juttu; esimerkiksi eraan henkilon poikaystava osti sita siksi etta "se muistuttaa minua siita kun ensin tavattiin ja olit Lush kaupassa toissa... tuoksuit aina tuollaiselta kun tulit kotiin."

Mun aivan suurin lempparituoksu noista uusista oli muuten nimenomaan se Hellstone. Se tuoksuu aivan upean maan-laheiselta. Myos toi Voice of Reason on aivan mielettoman hyva ja se Devil's Nightcap.

Mua ei nay yhdessakaan noista videoista talla kertaa!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lush
ViestiLähetetty: 10 Heinä 2012, 15:43 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mutta eikö ne forum-bileet olleet vasta elokuussa? :D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lush
ViestiLähetetty: 10 Heinä 2012, 20:17 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
HQ = Headquarters? Olenhan oikeassa?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lush
ViestiLähetetty: 10 Heinä 2012, 20:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 22 Kesä 2012, 21:44
Viestit: 70
toxu kirjoitti:
HQ = Headquarters? Olenhan oikeassa?


Juuh!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lush
ViestiLähetetty: 25 Marras 2012, 00:28 
Poissa

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 10:39
Viestit: 173
Mun kärsivällisyys hajuvedeltä tuoksuvia perinteisiä hajuvesiä kohtaan on ollut viimeaikoina vähän tiukilla. Siinä mielessä Lush on tarjonnut mielenkiintoisia päinvastaisia kokemuksia, ainaisen viinassa uitetun ruusun ja kumppanien rinnalle. Joskus tuoksun mielenkiinto voi piillä myös siinä, ettei todella tiedä, mitä sieltä suuttimesta tulee vastaan. Pahakin on parempi kun blaah. Odotan jo kovasti, että pääsen käsiksi "pelkoa ja inhoa" -mentaliteetilla mainostettuun Lord of Goathorniin. Mutta toisaalta minä olenkin se, joka toisaalla odotti oikeasti innolla myös Mahtavien Eritteiden testausta....

_________________
http://talventuoksu.blogspot.fi/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group