Tässä juuri mietein, että onko mulla ollut ikinä mitään Dioria mutta pöh, onhan mulla. Nyt on kaapissa Hypnotic Poison ja mummun vanha Diorissimo. Chris 1947 oli mulla joskus ihan suosikki ja nuorempana mulla oli minipullot Dune ja Miss Dior-tuoksuista. Oiskohan ne vieläkin mun kotikotona...täytyykin katsoa
Toi Hypnotic Poison vaan on niin kovin hankala, se on niin hemmetin voimakas ettei oikein tiedä miten päin sitä käyttäisi ettei löyhkäisi kilometrin päähän ja aiheuttaisi toisille ahdistusta ja päänsärkyä. Paperin kautta pikkuisen tuputtamalla, mutta se on tuon hajuveden ongelma mulle. Pimeisiin hetkiinhän toi on aivan ihana. Kääriytymiseen kotona. Toi ei toimi mulla kylmässä pahassa ulkomaailmassa.
Jotenkin tosta vanhasta Diorissimosta mulle tuli sellainen olo, että hyvä kielohajuvesi ois niin ihana. Uskoisin, että mulle riittäis ihan joku dekanttikin. Uutta Diorissimoa haistoin pullon suusta, muttei se tuoksunut kovin voimakkaasti kielolle. Siitähän on tosin maailmalla useampi versio kun on edp ja edt jne, kun täällä oli vain yksi tarjolla hyllyssä. Eli sen Monsieur collectionin alla siitä on kolmea eri vahvuutta.