Tänään on 29 Maalis 2024, 00:48

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Rochas.
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 22:34 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Tajusin, että mulla ei ole oikein mitään kokemusta Rochasista.. Se kyllä kiinnostaa kovasti.. :think:

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Rochas.
ViestiLähetetty: 21 Touko 2012, 11:04 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Just menossa ovesta ulos, joten totean nopsasti, että Femme on ihanan ylikypsä, rintava, reitevä ja persevä vanhan koulun hetelmäinen Chypre.

Muista lisää myöhemmin...

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Rochas.
ViestiLähetetty: 21 Touko 2012, 20:29 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Mystère de Rochasiin ihastuin koulutyttönä, mutta ostin putelin vasta joitakin vuosia sitten. Vihreähkö metsäinen Chypre, aika 70-lukuinen, hyvällä tavalla.

Absolu on "ihan kiva itämainen", vähän liian "tavallinen" makuuni, mutta saa lähes aina kehuja kun vaivaudun käyttämään sitä.

Alchmieta en ole käyttänyt aikoihin (pitääpä virkistää muistia kunhan olen taas kokoelmani äärellä) mutta muistaakseni vähän sama juttu kuin Absolun kanssa. Kurpitsapullo on ihana!

Eau de Rochas on klassinen raikas rautayrttinen kolina, oikein miellyttävä.

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Rochas.
ViestiLähetetty: 21 Touko 2012, 20:35 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Rochas man. Netissä kovin kehuttu tuoksu, joka oli muistaakseni lakritsi-kahvi-laventeli-kombo. Sanon muistaakseni, koska olen käyttänyt sitä tasan kerran, koska se on hampaita vihlovan synteettinen, mutta antaa :toxu: kehua sitä hieman...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Rochas.
ViestiLähetetty: 21 Touko 2012, 22:22 
Ja minun ihan ehoton suosikki tältä talolta on Tocade. Njam NJAM Njam! Tuo on semmonen, että vaihdoin sitä nyt pitkästä aikaa pullollisen ystävän kanssa, ja voi miten ihana se onkaan. Ku oli ihan jo unohtanut. Niin ihana että oli ihan pakko tilata 100 ml:n vara pullo kaappiin jos ne joskus tuonki lopettaa. Jai jai :enkeli:


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Rochas.
ViestiLähetetty: 01 Kesä 2012, 16:15 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
tigrushka kirjoitti:
Just menossa ovesta ulos, joten totean nopsasti, että Femme on ihanan ylikypsä, rintava, reitevä ja persevä vanhan koulun hetelmäinen Chypre.

Muista lisää myöhemmin...


OOH mikä uhkea Femme! Haluaisin hirveästi kokeilla Rochasin naista, sillä kuulin, että isoäitini on käyttänyt sitä 70 -luvulla <3

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Rochas.
ViestiLähetetty: 02 Kesä 2012, 12:15 
Poissa

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 17:17
Viestit: 63
Onko kukaan tuoksutellut Madame Rochasia? Meillä on äitini kanssa hyvin samanlainen tuoksumaku ja tämä on ollut hänen suosikkinsa joskus kauan sitten.

Linkki Perfume Shrinen arvosteluun: http://perfumeshrine.blogspot.fi/2012/0 ... eview.html


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Rochas.
ViestiLähetetty: 23 Loka 2012, 15:21 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Rochas man on lempituoksujani.Mulle se tuoksuu mokka+vanilija combona ja on herkullinen,mutta hillitty.Lakritsaa en siitä löydä,kuten esim.au masculin Lolita Lempicasta(mikä sekin on aika nami tuoksup)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Rochas.
ViestiLähetetty: 23 Loka 2012, 17:21 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Eikö se Rochas man ollut kahvituoksu, eikä lakritsa? Christian, veikkaan, että Toxu osaisi suositella sinulle aika monta tuoksua, joista voisit pitää.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Rochas.
ViestiLähetetty: 23 Loka 2012, 21:11 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Kyllä on kahvi/mokka/kaakao,kuka mitenkin sen haistaa.Joo,ei ole lakritsaa.Oli vaan tuolla kommenttia,että olisi lakritsaa siinä mukana,enkä semmoista ole siitä löytänyt:)Ehdotuksia otetaan vastaan:)Mulla on kuitenkin aika tiukat ostorajoitukset,köyhä mies kun olen:)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Rochas.
ViestiLähetetty: 23 Loka 2012, 23:20 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Uuh, Rochas Man taisi juuri päätyä listoille. :whistle: Kai tätä vielä saa? :angelic-sunshine:

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Rochas.
ViestiLähetetty: 23 Loka 2012, 23:41 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Saa. Tämä on näitä tuoksuja, joilla en ole ikinä lämmennyt. Piti testata taas, kun tuli puheeksi. Tämä on kahvi, laventeli ja kenties siellä taustalla on aavistus lakritsaakin. Kahvi on tummaa ja puumaista, eikä siinä ole maitoa, vaan kenties pikkaisen sokeria. Ehkäpä mä vain olen gourmand-rajoitteinen?

Christian, aika jännästi sun suosikkituoksut koostuvat vanhoista fougereista ja toisaalta aika moderneista gourmandeista. Oletko muuten haistellut A*menia? Se voisi kolahtaa kovaa, jos tästä tykkää.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Rochas.
ViestiLähetetty: 24 Loka 2012, 00:27 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Jaakiem.Joo,mulla on semmonen mutu tuntuma maku:)Tykkään jos tykkään:DTietysti pikkuhiljaa on ruvennu näkemään,että yleensä korkeampi hinta tuo myös laatua.Kun on tiukka budjetti ja asuu korvessa,niin pitää yrittää lukea viisaampien neuvoja ja halvempiakin tuoksuja löytyy hyviä,kun nenä tuoksun takana on bueno:)Tykkään Annick Menardon tuoksuista,Morillas,Roucel yms.Mulla on tänään ollut päällä A#men:)Mun vaatimaton kokoelma löytyy tuolta profiilista,kuin myös basenotesista.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Rochas.
ViestiLähetetty: 24 Loka 2012, 00:31 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Ja ps:Tässä iässä kamppailee vanhanliiton ja nuorekkuuden välimaastossa;D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Rochas.
ViestiLähetetty: 24 Loka 2012, 01:53 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Mohn,etsi käsiisi,se on namia:)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group