Tänään on 28 Maalis 2024, 13:01

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Boadicea the Victorious
ViestiLähetetty: 22 Loka 2012, 13:39 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Onko tämä brittitalo tuttu kenellekään? Oletteko päässeet haistelemaan? Ihana, ihan ok vai hirveää soopaa? Itse bongasin Boadicea the Victoriousin jostain Fragrantican parfyymihoroskoopista, kun ihastuin pulloihin heti ensisilmäyksellä. Osa tuoksuista näyttää ihan kiinnostavilta, mutta aika monesta tulee nuottilistan perusteella joko vähän kummallinen tai tylsä vaikutelma.

Oon kuitenkin katellut, että näytteitä saisi noilta itseltäänkin sekä ainakin Luckyscentistä, niin joutuu ehkä testaamaan, jos vaikka saisikin hyvän syyn hankkia yhden tuollaisen kaunottaren hajuvesikokoelmaan.

http://www.fragrantica.com/designers/Boadicea-the-Victorious.html

Talon oma sivu näyttää olevan http://www.boadiceaperfume.com (tai uudelleenohjaus osoitteesta http://www.boadiceathevictorious.com), mutta sivu on ilmeisesti tällä hetkellä nurin, niin en pääse just nyt kurkkaamaan.

Miusta kiinnostavilta vaikuttavat esimerkiksi Seductive, Regal, Divine ja Invigorating. Omaan silmään muuten pistää tuoksuista se, että tosi monessa on pihkaa, puuta ja havupuita. Jotenkin pohjoinen fiilis siis tulee kuvauksien perusteella näistä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Boadicea the Victorious
ViestiLähetetty: 23 Loka 2012, 23:41 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Minä olen kokeillut yhtä tämän talon tuoksua; Adventuress. Olen samaa mieltä tuoksun öljymäisyydestä tuon yhden ja ainoan Fragrantica-arvostelun kanssa. Kestoa ei tosin voi verrata tuoksuöljyjen yleensä erinomaiseen kestoon. Tämän yhden kokemuksen perusteella voisin joskus haluta kokeilla muitakin talon tuoksuja, mutta ei se mitään intohimoja herättänyt. Ihan hyvä, mutta ei kuitenkaan mitenkään erityisen laadukkaan tuntuinen. Toki vain yksi tuoksu eli ei kovin kattavaa arviota sen perusteella voi tehdä koko tönöstä.

Tuoksuna Adventuress on aika erikoinen, hedelmäisen puinen. :? Erikoinen minun nenääni siis, hedelmät ja puunuotit eivät ole yleensä yhdistelmä, jota minun tulee nuuhkittua.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Boadicea the Victorious
ViestiLähetetty: 15 Marras 2012, 13:23 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Tilasin tosiaan kasan sampleja tältä talolta 2.11. näiden omilta sivuiltaan. Plussaa siitä, että lähetys oli tuli perille viikossa kirjattuna kirjeena ja samplet ovat kivasti pahvikorteissa (ei tosin luetella nuotteja, mikä ois jees), mutta miinusta siitä, että eivät nämä minusta voi olla 2 ml:n vialeja (kuten sivuilla mainitaan), vaan enemmänkin ehkä 1,2 tai 1,5 tms. Vertasin siis vastaavanmalliseen 2 ml:n sampleen, ja nämä ovat yli sentin lyhyempiä ja aavistuksen "hoikempia". Voi toki olla, että ovat vaihtaneet samplejen kokoa ja unohtaneen päivittää sivuja tai sitten tuo omistamani saman muotoinen sample on väärän kokoinen (Bodyshopin joku) tms... Ja eivät nuo silti kyllä hinnalla pilattuja ole.

Itse tuoksuja en oo vielä juurikaan päässyt testaamaan, kun en ole kotona ollut, eli nyt vasta siihen puuhaan. :) Aloitin Alluringistä, kun sattui kasan päällimmäisenä olemaan ja nuotit näyttivät kiinnostavilta (ja ovat muuten Fragranticassa aivan päin mäntyä).

To be continued. :mrgreen:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Boadicea the Victorious
ViestiLähetetty: 29 Marras 2012, 13:34 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Noin kymmenen näytteen perusteella yleisvaikutelma tästä talosta on se, että monet tuoksut ovat alkunuoteiltaan jotenkin ärsyttäviä tai hyökkääviä, mutta lähes poikkeuksetta kehittyvät miellyttäviksi ja lähellä ihoa pysytteleviksi. Yleisesti ottaen kestoa voisi olla kyllä enemmän...

Lisäksi näistä lähes kaikissa on joku sellainen synkistelevä tai maaninen pohjavire, imho. Tai siis, kovin montaa iloista tuoksua ei kyllä vielä ole vastaan tullut näissä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Boadicea the Victorious
ViestiLähetetty: 06 Joulu 2012, 13:08 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Oon Pihlajan kanssa samaa mieltä, että nämä voisi kyllä pysyä iholla pitempään... mää tuossa aamulla suihkin ja nyt on puolen päivän ja mietin että pitäskö buustailla jollain... Se taas pistää miettimään onko hintansa väärti koko pullo, jos ei tän enempää kovin tuoksu ja todella on minulla myös sellainen fiilis että hyvin lähellä ihoa pysyy tämä tuoksu. Ehkä kaipaisin tämän alkusoiton säilyvän jokseenkin pidempään, se oli äänekkäämpi.

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group