Nyt kun olen testannut LÄHES kaikki talon tuoksut, niin voin kommentoidakin jotain.
Kamicha kirjoitti:
Nih, olen ihan fiksaantunut alkuun pullataikinalta tuoksuvaan ja mielettömän mahtavaksi, eksoottiseksi puutuoksuksi taipuvaan Indochineen. Louanges Profanes on hieno tuoksu, vaikka ei minun olekaan. L'Ombre Fauve - mahtavuutta.
Indochine on varsinainen hyvänolontuoksu, siitä on tullut lähes kilpailija Encens et Lavandelle lauantaisaunanjälkeisenä tuoksuna. L'Ombre Fauve juuri sentyyppinen ambratuoksu, josta tykkään. Louanges Profanes on tosiaan hyvin hieno ja tavattoman miellyttävä tuoksu, mutta ei herätä mitään "en voi elää ilman" -fiiliksiä.
Kosmoskukka kirjoitti:
minun hyllyyni on tullut tästä talolta Louanges profanes, Brulure de rose, Bois de Copaiba,
tykkään Indochinesta, Corps&Ames tuoksusta, Cadjeme on ainaski vielä saatava. ja Felanilla.
Tämä on ihan huippu talo jees. Tykkään
Brûlure de Rose ja Felanilla ovat toivelistalla, Corps et Âmesista tykkään niin paljon, että hankin molemmat versiot. Jos olisin kykenevä tyytymään vain yhteen (tai kahteen) tuoksuun, CeA voisi olla SE. Cadjmérén suhteen vähän sama kuin Louanges Profanesin: pidän paljon, mutta pärjään ilmankin.
Toivelistalla ovat myös iris Oriental, Drama Nuuï ja Harmatan Noir. IO on yksi vastustamaton iiris lisää, DN viehko, erilainen, työkelpoinen jasmiini ja HN toinen "työtuoksu", jonka minttunuotti on erinomaisen viilentävä ja virkistävä.