Ei osunut minun silmiini Lolita Lempicka-ketjua, joten tässä olisi. Minulle on nyt lyhyen ajan sisällä vähän varkain tupsahtanut muutama Lolita Lempickan tuoksu, hupsistarallaa!
Olen aina ihaillut Lempicka-pulloja, ne miellyttävät minun silmääni kovastikin, jotenkin niin ihanan satumaisia pulloja yleensä.
Minun ensimmäinen Lolita Lempickani oli sokko-ostos Si Lolita. Päädyin siihen sen takia, että tuoksunuoteissa lueteltiin hajuherne, joka on yksi minun lempikukistani (ja pullo oli minusta ihana). Eihän se sitten tuoksunut ollenkaan sellaiselle kuin olin kuvitellut ja minulla on vieläkin vähän kesken tuohon tuoksuun tutustuminen. Silloin kun sen ostin, niin en ollut vielä tällä tasolla tuoksuhulluudessani enkä todellakaan osannut lukea nuottiluetteloita ja tuoksukuvauksia niin kuin nykyään.
L oli rakkautta ensinuuhkaisulla. Se oli kummitellut minulle jo pidempään ja ihan oikein olin lukemani tulkinnut ja se on juurikin minun juttuni. Au Masculin on toistaiseksi testailuvaiheessa, se ei iskenyt heti ja vieläkin vähän hakee omaa paikkaansa. Minun iholla ja minun nenääni se tuoksuu jotenkin kovin mietona ja häilyväisenä, en oikein ole saanut siitä otetta. Tuoksu on ihan miellyttävä mutta jollain tapaa "olematon". No, tämän kanssa treenaan vielä.
Vähän sama juttu on Coral Flowerin kanssa, siihen tutustuminen on ihan kesken vielä. Se ei ollut samanlaista välitöntä ihastumista kuin L:n kanssa mutta tykkäsin kyllä. Tätä en ole kokeillut kuin kertaalleen ja samaan aikaan oli iholla jos jonkinlaista muutakin tuoksua, joten saattaa olla, että kun kokeilen tätä itsekseen niin pääsen paremmin ihastumaan jos niikseen on.
Muutama muu Lempicka olisi vielä odottelemassa vuoroaan, katsotaan miten niiden kanssa käy. Ehkä tässä tulee vielä enemmänkin asiaa Lempickoista.