Tänään on 29 Maalis 2024, 09:38

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 104 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 22 Tammi 2013, 20:29 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Yksi tuttu Fragranticasta oli ostanut sen viimeisen miesten setin. Nyt kun se on haistellut sitä, niin se myy sen pois Ebayssa. Pidän liian kalliina, kun on melkein avaamattoman pakkauksen hinta, mutta isommat postikulut.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Tammi 2013, 20:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Kerron kerron :D - voi kyllä vähän kestää, sillä nyt on HAISTELTAVAA :music-guitarred: rok rok.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Tammi 2013, 17:43 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Paketit lähtivät matkaan, ykkösluokan maksut niissä on kyljessä, mutta minulla ei ollut express-tarroja - toivottavasti ovat perillä viimeistään perjantaina. Ja ehjinä!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Tammi 2013, 22:59 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
No hmmm - ei täällä naisten puolella mitään valtavia ihastuksen kohteita ole toistaiseksi löytynyt. Tuossa omassa paketissani ehkä persoonallisin yksilö on Eau de Mure - joka on ovela, marjainen ja suolainen tuoksu. Tämä saattaa osoittautua lievästi addiktiiviseksi keväällä tai kesällä. Huono tuoksu ei myöskään ole Bahiana, mutta keskustelijat ovat tästä ihan oikeassa, se muistuttaa todella paljon D&G:n Light Blue:ta. Ambre Dore on aika perusambraa, alussa on tymäkkä nahka, mutta se häviää aika pian. Hyvä tuoksu, mutta ei mitenkään ihmeellinen - ja valitsen milloin tahansa mukavan mausteisen Ambre Precieuxin tämän sijaan, ambrasointu on näissä kyllä hyvin samantyyppinen. Fraicheur Muskissime on bergamottia, hintsusti marjaa ja puhtaahkoa, mutta pehmeää myskiä. Aika tyhjänpäiväinen mutta ei vastenmielinen - jä häviää iholta todella nopeasti, yleensä myskit hitsaantuvat :shock: . Jalalle mahtui vielä Or des Indes, joka tuoksuu minusta kirsikkaesanssille. Tai oikeastaan sille lasten nestemäiselle penisilliinilitkulle, siinä aromissa on kirsikkaesanssin lisäksi häivähdys karvasmantelia. En tykkää, harvinaisen epämääräinen blendi - vaikka ainesosat vaikuttivatkin kiinnostavilta...

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Tammi 2013, 08:12 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Eau de Mure on oikeasti persoonallinen ja kiinnostava. Kestäväkin, vaikka ei varmasti mikään projektiomonsteri. Hauska löytö! Jotain tällaista odotin L'Artisanin Mure & Muscista, mutta siinä on kyllä minun nenääni niin pistävä valkomyski, etten sitä pysty käyttämään.

Fraicheur Muskissime ei hävinnytkään, vaimea häivähdys myskiä ja sitruunaa on vieläkin iholla. Mutta Eau de Mure on näistä ehdottomasti se kiinnostava tapaus. En tiedä miksi, mutta ajattelen Brittein saaria, kun haistan tuon tuoksun.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Tammi 2013, 17:12 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Hip Hei,
tänään mulle tuli postilaatikosta Kamin pakkaamat mpg:t. Ovat just niin ihania mitä niiden muistelinkin olevan :romance-heartsthree:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Tammi 2013, 17:23 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Mullekin tuli postia, jee!! :happy-partydance: Jotenkin tosi ison näköisiä putkiloita, en osannut noin isoja odottaa. Ihania ovat, nyt vaan sitten nuuhkuttelemaan! Kiitos taas kerran, Kamicha! :romance-heartsmiley:

Edit: ensimmäisenä iholle Cuir Fétiche. Hmm...aika puuterinen nahka on kyllä ensivaikutelman perusteella. Aika kesy, odotin ennakkoon jotain vähän seksikkäämpää ja eläimellisempää. Suihkaisin tosin aika varovasti näin ensi kokeilulla, saa nähdä mihin päädyn tämän kanssa lisäkokeilujen myötä. Vielä ainakaan ei todellakaan korsetin nyörit kiristy eikä ruoska heilu.... :D

Fraîche Passiflore. Todella, todella makean hedelmäinen. Minusta tämä on tosi persikkainen. Passionhedelmä ei ole mulle kovin tuttu joten en sitä osaa etsiä mutta kaippa sekin täällä luuraa. Jos tykkää Escadan kesätuoksuista niin tääkin saattaisi kolahtaa. Minun nenääni tämä tuoksuu melko aidosti hedelmäiselle eli jos ei tykkää turhan realistisista hedelmätuoksuista niin sitten tämä ei liene ykkösvalinta. Tässä on kyllä kieltämättä jotain sellaista hedelmäsalaattivibaa, niin kuin joku tuolla Fragranticassa on kirjoittanut. Minä kyllä ihan tykkään. Muuttuu loppua kohden myös hieman kukkaiseksi mutta hedelmäisyys silti pysyy. Tässä pitäisi olla jasmiinia mutta se on kyllä taitavasti piilotettu joukkoon, se on kuin aavistus kesäyössä, hyvin kevyt. Vadelma on myös aika maltillinen. Santelia ja myskiä en ainakaan toistaiseksi ole nenääni saanut poimittua.

Secréte Datura sitten, alku ainakin on ihanan kieloinen kunhan on saanut hetken asettua iholle, pidän kielosta. Ihan ensimmäiset nuuhkaisut saivat pettymään ja luulin jo, että en tykkää tästä ollenkaan. Alku oli jotenkin vähän tympeä. Mutta hetken kun malttoi odottaa niin tuoksu muuttui ihan toiseksi. Aika perinteinen kukkaistuoksu mutta kaunis ja hyvin tehty. Vähän tylsähkö mutta ei aina tarvitsekaan niin briljeerata, joskus riittää ihan vaan kauneus. Pidemmän päälle tähän tulee mukaan tietynlaista raskasta pehmeyttä, varmaankin vaniljan aikaansaannosta. Mielenkiintoinen tuoksu kaikessa tylsyydessäänkin, ehdottomasti pitää tutustua lisää ja huolellisemmin.

Eau Éléganteakin kokeilin, mutta siihen en jaksanut sitten enää oikein keskittyä, pitää siitä kirjoitella joskus toiste. Jotenkin se on kovin tutun oloinen.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Tammi 2013, 21:49 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Cuir Fetichestä mulla on aiemmalta sample ja siitä jäi juuri viime viikon testailulta ihan hyvä fiilis. Tosiaan kuivahko nahka. Mohn, jos tuo on joskus jäämässä sulla käyttäjää vaille, niin muista mua ;)

Muutoin MPG:t mun osalta olivat kyllä aika epäonnistunut kokeilu. Harmi, kun on niin reilunkokoiset putkilot, että noista olisi riittänyt pitkälle.

Soie Rouge on yhtä kuin neiti Sievänen kakkukesteillä on epäkuin minä.
Camelia Chinois on yhtä kuin lapsuuden halpisvaahtokylpy. Tämä vielä lopulta kitkeröityy.
Fleur d'Iris - tämä jäi testissä vielä yllä mainittujen jalkoihin, mutta sen mitä siitä nyt selville sain, ei ole tämäkään niitä suurempi nautinto.

:pläts:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Tammi 2013, 22:32 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Mulle Cuir Fetiche oli vähän sellainen uuden mersutaksin takapenkin haju. Ei yhtään hullumpi, mutta mielikuva istuu vahvassa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Tammi 2013, 22:38 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Harmi kun taksin tekstiviestitilaukseen ei voi laittaa toiveita. Minulla ne olisivat

"nahkapenkit, henkilökohtaisesta hygieniasta huolehtiva kuljettaja"

Terveisin kermaperse.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Tammi 2013, 23:28 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ Kylläpä siulla nyt tuo kerma on tarttunut tiukasti perseeseen. Saisinko tulla nuolemaan sen pois? Miulle maistuu vähän eltaantuneempikin kama.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Tammi 2013, 23:30 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Et.

Mutta olen sinulle kaljan velkaa kun tulet Helsinkiin.

Tavallaan jotenkin hyvä juttu, etten ole kovin herkkänahkainen :think: .

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Tammi 2013, 23:36 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Kamicha kirjoitti:
Tavallaan jotenkin hyvä juttu, etten ole kovin herkkänahkainen :think: .


Eiku ei mitään hätää. Kieleni on nimittäin sileä, kostea ja pehmoinen. Herkkänahkasi tykkää siitä varmasti. No problemos.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Tammi 2013, 23:41 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Se oli siis ei, sweet talker :laughing-rolling: .

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Tammi 2013, 23:47 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ Asia on siis toisinsanoen sovittu.

Milloin / missä tapaamme, oluen, kerman, kieleni ja perseesi tiimoilta?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 104 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group