Tänään on 28 Maalis 2024, 15:20

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Juliette Has a Gun
ViestiLähetetty: 12 Helmi 2013, 23:04 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Samplet haistossa.

Romantina ja Miss Charming vaikuttaa melko tylsiltä.

Suunnattu varmaan nuoremmille käyttäjille.

Löytyykö kokemuksia..? Jopa pulloja..?

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Juliette Has a Gun
ViestiLähetetty: 13 Helmi 2013, 00:08 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Olenkin meinannut aloittaa ketjun tälle talolle, sillä olen saanut juuri haisteltua kaikki Juliette Has a Gunin samplet läpi. Olen samaa mieltä noista kahdesta, kesyjä ja tylsiä, ei nappaa vaikka ovatkin harmittomalla tavalla kivoja. Tykkään kovasti Citizen Queenista ja Calamity J.sta, ja jompaa kumpaa voisin joskus ostaa koko pullon. Pitää testailla vielä.. :think:

Mad Madame ja Midnight Oud oli mielestäni aivan hirveitä, jälkimmäinen ei meinannut lähteä iholtani useallakaan pesulla pois. :D Lady Vengeance ja Vengeance Extreme olivat aikamoisia pettymyksiä, sillä luettuani niistä paljon kehuja odotukseni olivat aika korkealla. Not A Perfume on kiva, mutta luontoni ei antaisi periksi maksaa pelkästä Ambroxanista niin paljoa.. :roll: Tarkempia kuvauksia olen kirjoitellut tuonne Mitä haistelet tänään -ketjuun.

edit: No en näköjään kovin kummoisia kuvauksia ollut sinnekään saanut kirjoitettua, ne taisikin mennä siskolleni. :enkeli: Meillä on tapana kirjoitella toisillemme tuoksuista aina toisinaan, etenkin jos meillä on jotain samoja.

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Juliette Has a Gun
ViestiLähetetty: 13 Helmi 2013, 09:38 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Löytyy kokemusta, ja pullo; Lady Vengeance (rakastan tätä tuoksua, vaikkakaan en päivittäin tähän tartu) ja tuo Romantina on minun haave listalla :aurinko:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group