Jaakiem, allekirjoitan tuon, koska olen sen muutamankin tuoksun kohdalla kokenut aika selkeästi (viimeksi PP Perfumesin Lisetten kanssa). Mutta kaikki tuoksut eivät ole minulle noita nenää puuduttavia ja osa tuoksuista on jopa sellaisia, että vaikka miten vähän niitä laittaisi niin ne vaan voimistuvat iholla tunnista toiseen ja tuntuu, että pää räjähtää.
Un Jardin sur le Nil oli kuitenkin heti ensi suihkaisusta lähtien lähes mykkä. Aloitin siis normaaliin tapaani suihkaisemalla aivan pienesti käsivarren iholle. Yleensä tuoksuttelen aina vain yhdellä pienellä suihkauksella, kun haluan tutustua tuoksuun ja se useimmiten riittää minulle paremmin kuin hyvin ja saan tuoksusta parhaan käsityksen sillä tavalla. Minulle siis vähemmän on enemmän silloin, kun tutustun tuoksuun ja haluan "analysoida" sitä. Jos haluan käyttää tuoksua niin laitan sitä eri tavalla.
Lisäsin Un Jardin sur le Niliä vasta sen jälkeen, kun en pystynytkään haistamaan sitä kunnolla. Pitäydyin aikani siinä yhdessä suihkauksessa, mutta kun nenäni poimi vain hentoisia tuoksukiehkuroita, vaikka miten olisin nenäni iholle liimannut, niin päädyin lisäämään tuoksua. Ja kun en edelleenkään haistanut kunnolla mitään, niin lisäsin sitä myös paidan kankaalle. En usko, että tässä tapauksessa oli kyse tuosta nenän puutumisesta. Ellei se sitten puutunut heti ensimmäisestä nuuhkaisusta...
En tiedä minkä verran Light Bluessa on Iso E Superia, joku vaan mainitsi sen tuossa yhdessä keskustelussa lempparituoksukseen "Iso E Super-tuoksuista". Mikä ei tietystikään tarkoita, että siinä välttämättä sitä olisi.