Tänään on 29 Maalis 2024, 15:44

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 35 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Myskit
ViestiLähetetty: 26 Kesä 2012, 02:32 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Onko noin, ettei meillä ole vielä omaa ketjua myskeille. Myskit ovat tuottaneet minulle pettymyksiä viime päivinä Moni lupaava tuoksu on hajonnut iholle ja jäljelle on jäänyt kolho myskiluuranko. Viimeksi tempun teki Parfum d'Empiren Iskander, sitä ennen Caronin l'Anarchiste. Ainoa myskituoksu, jonka siedän, on Labon Santal, jossa myskin osuus tuoksun heikoin puoli. Mistä tämä johtuu? Polttaako ihoni myskituoksut puhki? Onko olemassa hyviä myskituoksuja?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Myskit
ViestiLähetetty: 26 Kesä 2012, 09:00 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Minä olen aika väsähtänyt ns. valkoiseen myskiin - sitä saa tuoksuissani olla hyvin rajallisia määriä muiden ainesten alla. Epäilen myös, että nenäni haistaa sen melko voimakkaana. Olen pitänyt valkomyskistä aikaisemmin, mm. CK Be ja Bulgari Black valkomyskipommit ovat olleet käyttötuoksujani. Nykyisin Black haisee minusta lähinnä Clean sarjan äpärälapselta :?. Be:tä en ole edes haistellut (mutta muistan sen myskisyyden). Hirvittävin tuoksu vähään aikaan on ollut L'Artisanin Mure et Musc - marjaa ja ihan saatanasti valkomyskiä *hrrrrrrrr*.

Eläimellisemmistä myskisekoituksista selviydyn paljon paremmin, esim. Muscs Koublai Khan ja Dzing! ovat minusta miellyttäviä.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Myskit
ViestiLähetetty: 26 Kesä 2012, 09:08 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Kamicha kirjoitti:
Nykyisin Black haisee minusta lähinnä Clean sarjan äpärälapselta :?


:character-jason:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Myskit
ViestiLähetetty: 26 Kesä 2012, 09:10 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Lempparini taitaa olla Helmut Lang (sekä miesten EdC että naisten EdP), tykkään paljon myös Muscs Koublaï Khanista. Lorenzo Villoresin Musk miellyttää joskus enemmän, joskus vähemmän.

Kamicha kirjoitti:
Hirvittävin tuoksu vähään aikaan on ollut L'Artisanin Mure et Musc - marjaa ja ihan saatanasti valkomyskiä *hrrrrrrrr*.


Tähän eri! :laughing-rolling: Tosin lämpenin MeM:in eri versioille hyvin hitaasti ja vasta monien testausten jälkeen, mutta ostettuani 3x15ml trion päädyin lopulta ostamaan isot pullot sekä EdT:ia että EdP:ia ja lopulta parfyyminkin... :oops:

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Myskit
ViestiLähetetty: 26 Kesä 2012, 09:43 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mä pidän Mure et Muscista ja MKK:sta.
Jokin Blackissä ja Body Kourosissa kääntää vatsaani.
Minua kiinnostaisi joskus haistella eri myskejä raaka-aineina läpi - etenkin pesupulverimyskejä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Myskit
ViestiLähetetty: 01 Elo 2012, 21:18 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Kesä 2012, 23:04
Viestit: 38
Paikkakunta: Ateena
Ma oon aina ollut myski friikki, ja ne tuntuu istuvan mun iholle kuin hanska kateen. Jos ihan perus myskeja listaisin, niin nama ovat mun suosikit

Etro Musk (paras puhtoinen myski )
Musk Ravageur (syntisen seksikas, HOT musk )
Lorenzo Villoresi Musk (myskia ja potpuria)
Tom Ford White Suede (ylihinnoiteltu, mutta erittain miellyttava puuterinen skin scent myski)
Jovan White Musk (halpis ylitse muiden, yksi suosikeistani myos)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Myskit
ViestiLähetetty: 06 Elo 2012, 12:26 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
MKK:n ystävien kannattaa testata Kiehlsin perusmyski. Tuoksu ei ole niin vivahteikas ja kiinnostava kuin MKK, mutta myskiakkordissa on paljon samoja sävyjä (pyllyvakoa ja sokerivettä, vai miten se nyt oli... :? ). Ja tuoksuöljy pienessä roll-on pullossa on oikeasti aika kätevä matkakaveri. Loistava kerrostettava!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Myskit
ViestiLähetetty: 06 Elo 2012, 15:40 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ Kiehl's Original Musk on kyllä aivan erinomainen tuoksu. Olen kokeillut tosin vain Eau de Toilette versiota siitä - öljy saattaisi miellyttää miuta vielä enemmän.
Suosittelen myös kaikille myskituoksujen ystäville. En tiedä miten hyvin tätä saa Suomeen tilattua, vai onko peräti hyllytavaraa jossain(?), mutta hintakaan ei päätä huimaa jos sen jostain saa napattua.

Kiehl's OM EdT on erittäin viehättävä, lempeän seksikäs, hennon kukkainen perusmyski. Sitäpaitsi se tulee pullossa joka kuuluu kaikkien aikojen tyylikkäimpiin:

Kuva


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Myskit
ViestiLähetetty: 06 Elo 2012, 21:49 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Laitoin tänä iltana (näytteestä) pitkästä aikaa kädelle tuota^ tuoksua. Ja ohhoh sentään!! Tämähän on paljon parempi kuin muistinkaan!!!

Eläimellistä, joskin myös helposti pidettävää kamaa tämä on: hunajaisia kukkia, ripaus sitrusta, sivettiä ja muhkeasti myskiä. Kermainen, kuulas, tasapainoinen rakenne. Aivan loistava, kertakaikkiaan. Miehille ja naisille.

Jos en jo omistaisi paria täysin tyydyttävää myskituoksua, menisi tämä oitis osto-listalle.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Myskit
ViestiLähetetty: 06 Elo 2012, 22:02 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Toi on Kämp-gallerian Kiehlsissä hyllytavaraa.

Mun nenään toi on puhtoinen, sliipattu, minimalistinen, raikas myski. Sellainen tuoksu, joka 90-luvun Calvin Kleinin olisi pitänyt julkaista. Tuoksu, joka kertoo kantajansa ylivertaisesta tyylitajusta vähän samalla tavalla kuin yksinkertaiset, huippuhyvää nahkaa olevat käsityönä tehdyt kengät.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Myskit
ViestiLähetetty: 06 Elo 2012, 23:04 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Jälleen yksi osoite, jossa pitää siis poiketa seuraavalla Helsingin-reissulla.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Myskit
ViestiLähetetty: 07 Elo 2012, 01:11 
Poissa

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 10:39
Viestit: 173
Harmi ettei myski näytä saavan suurta palvontaa foorumilaisten joukossa. Mulle se on The turva-tuoksu, johon en ole vielä ehtinyt perehtyä asiaan kuuluvalla paatoksella. Jotenkin pelkään etten löydäkään enää sitä lapsuuden muistojen myskiä ja petyn. Edessä kuitenkin varsinainen maratoni kunhan aikataulu hieman rauhoittuu ja posti kulkee :P

_________________
http://talventuoksu.blogspot.fi/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Myskit
ViestiLähetetty: 07 Elo 2012, 01:26 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Mä olen jotenkin viime aikoina onnistunut ohittamaan kaikki myskit. Mullehan se "ainoa oikea" myski on Musk by Alyssa Ashley ihan vain siksi, että äitini käytti sitä vuosia. Siksi en ole itselleni vastaavia myskejä ostanut, koska se on liittynyt niin vahvasti häneen vaikka sitä tuoksua rakastankin. Body Shopin White myskista tykkään myös, pikkusiskot (ja äiti :D ) ovat sitä ostaneet ja käytelleet. Totta, turvallinen se on minullekin. Mutta en yhtään tiedä millaisia muut myskituoksut ovat tai onko AA:n myski edes oikea myski vaiko jotain muuta. Kiehlsissä olisin halunnut poiketa haistamassa tuota myskiä jo viime reissulla, mutta katsotaan taas ensi kerralla.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Myskit
ViestiLähetetty: 07 Elo 2012, 11:58 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Amoria kirjoitti:
Harmi ettei myski näytä saavan suurta palvontaa foorumilaisten joukossa. Mulle se on The turva-tuoksu, johon en ole vielä ehtinyt perehtyä asiaan kuuluvalla paatoksella. Jotenkin pelkään etten löydäkään enää sitä lapsuuden muistojen myskiä ja petyn. Edessä kuitenkin varsinainen maratoni kunhan aikataulu hieman rauhoittuu ja posti kulkee :P


Voi hyvinkin käydä niin, kun myskejä on kielletty jo monta sukupolvea ja tehty niiden tilalle uusia.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Myskit
ViestiLähetetty: 07 Elo 2012, 13:02 
Poissa

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 10:39
Viestit: 173
No niinpä. Mummoni myski ei ollut mitään litkua vaan punertavaa öljyä/tahnaa jota muistaakseni laitettiin pieninä määrinä sokeripaloihin. Tarina kertoo mummoni salakuljettaneen kamppeen jostain arabimaasta muutama kymmenen vuotta sitten, joten ei taida kuulua tänä päivänäkään ihan perustuotevalikoimaan. Mutta vahvaa kamaa se oli, yksi maustettu sokeripala vaatekaapissa ja koko kämppä kärysi ihan kiimaisen härän hanurilta kunnes muutaman päivän päästä.... ahhh.... Tuoksun ihanuutta on vaikea kuvata. Veikkaan törmänneeni lapsena vahingossa ihan aitoon kamaan.

_________________
http://talventuoksu.blogspot.fi/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 35 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group