Kamicha kirjoitti:
Annikilta tulee colognesarjaan vetiveri.
Olin huomannut tuon ja vähän pelännyt, että mitä se mahtaa tarkoittaa alkuperäiselle Vetiverille. Kaikenlaiset uudistukset kun tuppaavat usein olemaan heikennyksiä.
Tässä tapahtui äsken vähän kummia. Olin käynyt Goutalin sivulla pari päivää sitten ja pannut tuon Vetiverin ostoskoriin, mutta jäin miettimään, enkä tehnyt tilausta. Nyt kun menin Goutalin nettikauppaan, niin huomasin, että Vetiver oli kadonnut valikoimista. Onneksi ostoskoriini panemani Vetiver-pullo oli yhä siellä. Panin tilauksen menemään ja nyt pidän sormia ristissä, että saan vielä pullon.
Enkä harmistu siitäkään, että en pystynyt valitsemaan haluamani näytteitä kaupan päälle. Olisin halunnut tutustua Musc Nomadiin, mutta nyt sieltä tulee Ninfeo mio, josta mulla on jo iso näyte. Yritin poistaa sieltä valintoja, mutta onnistuin vain karsimaan näytteitä pois. Kaikenlaista pientä häikkää noissa nettisivuilla näin asiakkaan näkökulmasta katsottuna.
Villoresin Vetiverkin on tehnyt katoamistempun. Keskustelupalstoilla on ollut puhetta, että Vetiver tekisi jossain muodossa paluun Villoresin omaan nettikauppaan huhtikuun lopussa. Jos tuo pitää paikkaansa, eikä hintaa ole hinattu kohtuuttomia ylöspäin jonkun La collectionin varjolla, niin nappaan sitten tuonkin pullon.