Tänään on 29 Maalis 2024, 02:37

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 137 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 27 Kesä 2014, 00:51 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
tigrushka kirjoitti:
Uskomaton alehinta kyllä Passage d'Enferillä! Piti katsoa kahdesti ja tsekata varmuudeksi vielä pullokoko. Mutta en ostanut, koska sitä löytyy jo kaapista. Sen sijaan nappasin Piment Brûlantin, jota minulla on entuudestaan vain pikkupikkupullonen, ja olen miettinyt 50ml:n pullon hankintaa jo pitkään.


Mitä mieltä muuten olet tarkemmin Piment brulantista?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Kesä 2014, 01:17 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Ootteko tilanneet mistä L'Artisanin kaupasta? Mä olen tilannut aina Briteistä, kun se on tullut ensimmäisenä tarjolle. Tähän mennessä ovat myös toimittaneet.

Mielenkiintoista on kuitenkin, että eri maissa on eri hinnat ja valikoima. Ohjeissa lukee, että Eurooppaan pitäisi valita euro-kaupasta, mikä vaikuttaa vähän kalliimmalta. Aikaisempina vuosina ei eurokaupassa ole ollut alea ollenkaan.

Olisi jännä tietää, että pystyisikö tilaamaan Ranskan valikoimista. Ainakin kun katsoo tilaussivua, niin Suomi löytyisi alasvetovalikosta. Ranskassa olisi tarjolla esimerkiksi Mon numero 1, jota en ole nähnyt missään muualla. Ei sillä, että sitä haluaisin. Yhdysvalloissa on esimerkiksi myyty joululta jääneitä lahjapakkauksia 29 dollarilla. Siihen kestäisi jo maksaa jonkinlaiset kuriirimaksut ja verot päälle.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Kesä 2014, 08:01 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Jaakiem kirjoitti:
tigrushka kirjoitti:
Uskomaton alehinta kyllä Passage d'Enferillä! Piti katsoa kahdesti ja tsekata varmuudeksi vielä pullokoko. Mutta en ostanut, koska sitä löytyy jo kaapista. Sen sijaan nappasin Piment Brûlantin, jota minulla on entuudestaan vain pikkupikkupullonen, ja olen miettinyt 50ml:n pullon hankintaa jo pitkään.


Mitä mieltä muuten olet tarkemmin Piment brulantista?


Ostin aikoinani sen Les Epices de la Passion -trion (kolme 15 ml:n pulloa), tykkäsin eniten Poivre Piquantista (tykkään edelleen) ja vähiten Piment Brûlantista. Mutta kun kerran taas päätin suihkauttaa hylättyä poloista, totesin että pidän siitä paljon ja itse asiassa enemmän kuin Safran Troublantista. Monet purnaavat paprikanuotista, minusta se tuoksuu enemmän tuoreelta chililtä kuin paprikalta. PB on lämmittävä ja sopivan suklainen olematta makea. Jorisen tästä varan lisää, kun saan pulloni.

Kannatti näköjään taas olla nopea, sillä kun illalla töiden jälkeen kävin L'Artisanin sivulla, aletuotteiden valikoima oli supistunut huimasti.

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Kesä 2014, 11:18 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 15:37
Viestit: 485
Minusta näyttää siltä, että Artsi luopuu 50 ml pakkauskoosta ja on laittanut niitä alennukseen.

_________________
http://otavainu.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Heinä 2014, 13:34 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Joko teille on tullut alesta tilattuja pulloja?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Heinä 2014, 15:38 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Ei ole vielä näkynyt, veikkaan että menee (ainakin) ensi viikkoon.

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Heinä 2014, 20:51 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Epäilen, että ovatko edes aloittaneet niiden lähettämistä vielä. Eihän sillä muuten kiirettä, mutta on joskus vähän arpomista L'Artisanin alennusmyyntien kanssa, että saako sitä tuotetta vai ei, vai ovatko ne yllättäen sitten loppuneet kesken jossain vaiheessa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Heinä 2014, 20:55 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Veikkaan, että seuraava isompi ale on Escentualilta. Jos pitäisi arvata, niin voisi olla maanantaista lähtien pari viikkoa prosenttitarjouksella, vaikka 20 prossalla.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Heinä 2014, 08:12 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Jaakiem kirjoitti:
Epäilen, että ovatko edes aloittaneet niiden lähettämistä vielä. Eihän sillä muuten kiirettä, mutta on joskus vähän arpomista L'Artisanin alennusmyyntien kanssa, että saako sitä tuotetta vai ei, vai ovatko ne yllättäen sitten loppuneet kesken jossain vaiheessa.


Juu, tässä riittää jännitettävää.

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Heinä 2014, 16:51 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
tigrushka kirjoitti:
Jaakiem kirjoitti:
Epäilen, että ovatko edes aloittaneet niiden lähettämistä vielä. Eihän sillä muuten kiirettä, mutta on joskus vähän arpomista L'Artisanin alennusmyyntien kanssa, että saako sitä tuotetta vai ei, vai ovatko ne yllättäen sitten loppuneet kesken jossain vaiheessa.


Juu, tässä riittää jännitettävää.


L'Artisan parfumeur peruutti juuri minun tilaukseni. Olin ehtinyt tilata jo ennen kuin mainostivat alen alkamista ja siitä huolimatta oli ehtinyt tuote loppua. Tarjosivat hyvitykseksi -50 prossan koodia seuraavaa tilausta varten, mikä on ihan reilu tarjous. Tympäsee kuitenkin. Olisin halunut juuri tuon Passage d'Enferin. Ei noin voi bisnestä hoitaa, että jatkuvasti tilaukset ovat sotkussa ja eivätkä pysty toimittamaan mitä myyvät.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Heinä 2014, 17:00 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Jaakiem kirjoitti:
tigrushka kirjoitti:
Jaakiem kirjoitti:
Epäilen, että ovatko edes aloittaneet niiden lähettämistä vielä. Eihän sillä muuten kiirettä, mutta on joskus vähän arpomista L'Artisanin alennusmyyntien kanssa, että saako sitä tuotetta vai ei, vai ovatko ne yllättäen sitten loppuneet kesken jossain vaiheessa.


Juu, tässä riittää jännitettävää.


L'Artisan parfumeur peruutti juuri minun tilaukseni. Olin ehtinyt tilata jo ennen kuin mainostivat alen alkamista ja siitä huolimatta oli ehtinyt tuote loppua. Tarjosivat hyvitykseksi -50 prossan koodia seuraavaa tilausta varten, mikä on ihan reilu tarjous. Tympäsee kuitenkin. Olisin halunut juuri tuon Passage d'Enferin. Ei noin voi bisnestä hoitaa, että jatkuvasti tilaukset ovat sotkussa ja eivätkä pysty toimittamaan mitä myyvät.


Samoin kävi täälläkin. Onneksi olin tilannut myöhemmin Côte d'Amourin, joka saapui eilen ilallla. Siitä aloinkin epäillä, että ensimmäinen tilaukseni oli mennyt mynkään, kun mitään ei kuulunut.

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Heinä 2014, 17:25 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Hyvä että sait tuon toisen kumminkin.

Onko kellään käsitystä, että koskeeko tuo hyvityskoodi yhtä pulloa vai mahdollisesti koko seuraavaa tilausta?

Tigrushka, tiedätkö jo mihin mahdollisesti käytät hyvityskoodin?

Mulle tuli mieleen ensimmäisenä Voleur de roses, mutta onko se liian samanlainen, kun mulla on jo Rossy?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Heinä 2014, 22:00 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Jaakiem kirjoitti:
Hyvä että sait tuon toisen kumminkin.

Onko kellään käsitystä, että koskeeko tuo hyvityskoodi yhtä pulloa vai mahdollisesti koko seuraavaa tilausta?

Tigrushka, tiedätkö jo mihin mahdollisesti käytät hyvityskoodin?

Mulle tuli mieleen ensimmäisenä Voleur de roses, mutta onko se liian samanlainen, kun mulla on jo Rossy?


Sanamuoto oli "next purchase" joten veikkaan, että koskee yhtä pulloa. En tiedä vielä mihin alennuksen käytän, mutta onhan tässä vuoden loppuun asti aikaa miettiä.

Voleur de Roses on erinomainen valinta, ja ainakin minusta ihan omanlaisensa.

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Heinä 2014, 16:37 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 08:20
Viestit: 196
Mä sain myös tuon tilauksen peruutuksen ja -50% alekoodin. Jotenkin alkoi epäilyttämään, että tämä nyt liittyi siihen Passage d'Enferiin ja siihen, että se selkeesti oli myynnissä ihan liian alhaisella hinnalla...

No alekuponki oli ihan kiva hyvitys ja se, että se oli voimassa muistaakseni joulukuulle, eli eiköhän tule käytettyä. Ensimmäiseksi tuli mieleen Jour De Fete, jota olen halunnut jo pitkään.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Heinä 2014, 00:22 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Teo Cabanel myy poistohintaan vanhan mallisia pulloja nettisivuillaan, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 137 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group