Tänään on 28 Maalis 2024, 21:02

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: The Perfumed Court
ViestiLähetetty: 22 Touko 2012, 20:23 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Täällä dekanttinoviisi kyselee - oletteko tilanneet tuolta ja millaisia kokemuksia? Meneekö paketit tulliin? Millaisilla summilla olette tilanneet kerralla? Ne Chanelit tuolta nyt huutelee ja pari Sergeä ja pari The Different Companya ja näyttäisi saavan pari valmistuksesta pois jäänyttä Miller Harrisiakin ja ... ja ... Nuo kootkin vähän hämää, riittäisikö 5 ml mihinkään? Montako milliä esim niissä Aigun Hannele sampleissa onkaan?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: The Perfumed Court
ViestiLähetetty: 22 Touko 2012, 21:08 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Norminäytteet, mitä esimerkiksi kaupoissa jaetaan, ovat 1,5 milliä. Sitä koko luokkaa tai sen alle ovat myös talojen tarjoamat tutustumisnäytteet. Alle millisilläkin pääse jo hyvin haistelemaan. Ihan kivoista käyttötuoksuista, joita haluaa käyttää silloin tällöin, riittää ainakin minulle joku kymmenen milliä.

Viisi milliä on siis aika tuhti tutusmisannokseksi. Minun mielestä vähempikin riittää. Etenkin kun laatutuoksut ovat aika kallista tavaraa.

Jos tuoksu on hyvä, niin ostaa sitä vasta sitten isomman pullon, niin eivät mene rahat hukkaan. 100 ml:n pullon arvoisia tuoksuja on ainakin minulle aika vähän. Sen kokoisia pulloja on kertynyt kyllä, kun ei niitä yleensä myydä kuin 50 tai 100 ml:n koossa, mutta useimpia niitä uhkaa unohtuminen lipaston uumeniin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: The Perfumed Court
ViestiLähetetty: 22 Touko 2012, 21:27 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Mun täytyy myöntää, että mä tilaan aina pienimmät koot ja siten halvimmat. Koska a) ei mulla ole opiskelijana varoja b) niin saan kokeiltua "samalla rahalla" useampaa tuoksua. Niitä mielenkiintoisia tuoksuja on niin paljon... Ajattelen kuten Jaakiemkin tuossa vinkkaa, että jos johonkin oikein tykästyn niin tilaan sitten lisää.

Toinen vastaava paikkahan on Surrender to Chance. Hieman kalliimpi, mutta postarit pienemmät kuin theperfumedcourtissa ja jos nopsaan haluaa niin theperfumedcourtissa on tällä hetkellä ilmeisesti jonoa, sattuneista syistä. Theperfumedcourtista löytyy tosin paremmin sellaisia mitä surrenderista ei löydä, he vielä keräilevät varastoaan. Eli kumpikin parempi :D

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: The Perfumed Court
ViestiLähetetty: 22 Touko 2012, 21:47 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Kiitos Jaakiem ja Anna! Kuulostaa siltä, että tilaan usempia pienempiä ja saan kaiken, mitä haluan :banana-jumprope:


Edit: No niin, 4 Chanelin eksklua, 3 Sergen eksklua ja 5 Miller Harrisia tilauksessa. Eikä maksanut edes yhden koko pullon hintaa (paitsi jos joutuu tulliin?) :chores-chopwood: Saa riittää hetkeksi, kun on jo kolme muutakin samplesettiä matkalla ja vielä Aigulta tilattu Suden hetki :känni:


Viimeksi muokannut eiffelintorni päivämäärä 22 Touko 2012, 23:32, muokattu yhteensä 2 kertaa

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: The Perfumed Court
ViestiLähetetty: 22 Touko 2012, 23:29 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:41
Viestit: 397
Paikkakunta: Uusimaa
Ne sinulla olevat Chanelit ovat niitä pienimpiä putkiloita käsittääkseni. Jotkut samplesetit sisältävät jopa 0,5 millin (tai vähemmän) näytteitä, mutta saahan niistäkin käsityksen..
Olen tilannut pari kertaa (ennen välirikkoa) ja hyvin on mennyt kaikki. Olen pitänyt siitä neljänkympin rajasta kiinni, mutta joku kirjoitteli täällä, että Amerikan-tilaukset jäävät harvemmin, jos koskaan tulliin?
Hassua oli, että tuoksut tulivat eri lähettäjiltä monessa osassa, edellinen tilaus taisi tulla kolmessa tai neljässä eri kuoressa, eivät varmaan yhden samplen lähetyksestä paljon netonneet :D.

_________________
Sinistä pintaa


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: The Perfumed Court
ViestiLähetetty: 22 Touko 2012, 23:36 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Kiitokset, Hellin, ihanista Chanel -lainoista :romance-heartsthree: Laitan ne pian tulemaan takaisin.
Ormondeilla ei ole mitään kiirettä. Voit vaikka laittaa ne suoraan Aigullekin sitten, kun sinulta vapautuvat.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: The Perfumed Court
ViestiLähetetty: 22 Touko 2012, 23:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Mua alko kiinnostaa että mitkä sä tilasit? =)

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: The Perfumed Court
ViestiLähetetty: 22 Touko 2012, 23:48 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:41
Viestit: 397
Paikkakunta: Uusimaa
Eipä mitään, kiva, että löytyi ihastuksia :). Kiitos itsellesi lainoista! Minäpä toimitan nämä Aigulle haisteltuani. Supersöpö rasia muuten :D.

edit. Anna, varmaan tarkoitit kysyä eiffelintornilta?
No, voin silti vastata.. edellisessä tilauksessani oli nuo Chanelin ekslut, Goutalin Heure Exquise ja CB I Hate Perfumen Russian Caravan Tea muistaakseni. Saattoi olla jokin muukin. Niin ne mimosat, juu.

Jippii, itselleni asettama ostopaussi on pian ohi tämän kuun vaihtuessa toiseen, sitten vaan postiluukku laulamaan :happy-partydance:.

_________________
Sinistä pintaa


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: The Perfumed Court
ViestiLähetetty: 23 Touko 2012, 00:29 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Juu, eiffelintornia mä tarkotin, mutta aina on kiinnostavaa tietää, että mistä ihmiset ovat olleet kiinnostuneita. Eli kiva kun säkin vastasit =) Mäkin odottelun käsiksi pääsyä noihin Chanelin eksluihin, on niistä vaan niin paljon puhuttu. Goutalilta on tullut muuten uusi tuoksu, Nuit Étoilée, jos Goutalit kiinnostavat.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: The Perfumed Court
ViestiLähetetty: 23 Touko 2012, 20:07 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Anna: Tilasin Lutensin El Attarinen, La Myrrhen ja Iris Silver Mistin. Chanelin Bois des Iles'n, no18, La Pausan ja Bel Respiron. Miller Harrisilta Cuir d'Orangerin, Eau de Vertin, Le Petit Grainin, Terre d'Iriksen sekä La Pluien. Jokunen epäilys on noiden Harrisien suhteen, mutta kiinnostuksesta taloa kohtaan haluan kokeilla noita paria valmistuksesta pois jäänyttä ja samalla lisäsin pari muuta, joita en ole vielä päässyt tuoksuttelemaan... Chaneleista on haistamatta Bel Respiro ja Lutensilta Iris, ne otin kokeiluksi. Ja nuo kaksi muuta Lutensia olen haistanut vain vahanäytteistä, joten varmaan niissäkin jotain ylläriä saattaa olla.

Sample setit on tulossa Galimardilta, Histoires de Parfums'lta ja Divinelta.

Ja vielä pikkuputelit Suden Hetkeä ja Santal Massoiaa. Tra-la-laa :character-ariel:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group