Kohtahan tuo selviää.
Tein aika nopeasti tilauksen, kun huomasin, että heillä on vielä pullo Villoresin lakkautettua Vetiveriä ja sitä on tasan yksi pullo. Se maksoi ainoastaan 70 euroa, mikä on muistaakseni 10 vähemmän kuin mitä olen nähnyt joskus jossain muualla.
Tein hajuvesitestin ja otin sen tarjoaman viiden tuoksun näytepakkauksen, jotta sain tilauksen 80 euron ilmaiskuljetusrajan yli. Hajuvesituoksu vaikutti aika pätevän oloiselta, joten suosittelen sitä, vaikkei tilaisikaan mitään. Testi arvioi muutaman suosikin perusteella mieluisimmat nuotit. Jos tilaa näytepaketin, pääsee arvioimaan, että mitä mieltä niistä oikein oli.
Mulle tuli tuloksissa joku ennestäänkin tuttu tuoksu, Acqua di Parma Essenza, mutta en ruvennut sitä vaihtelemaan tai muuhun nettikauppaan tutustumaan, koska oli kiire tehdä tilausta. Niin kuin joku olisi sitä Vetiver-pulloa ehtinyt minun nenän edestä viedä. No, nyt se on mun.
Eli nyt on tullut napattua kaksi lakkautettua vetiveriä viikon sisällä. Goutalin ja Villoresin.
Aika huolettomaksi tässä on kyllä oppinut luottokortin kanssa, kun syöttää numerojaan niin saksan- kuin ranskankielisille sivuillekin ilman, että ymmärtää täysin, että mihin kohti sitä ruksia aina laittaa.