Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan. suosikkituoksujani:
Moschino: Couture Balmain: Balmain de Balmain Balenciaga: Paris Le Labo: Chant de Bois L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde 2. Serge Lutens: Chergui 3. Serge Lutens: Bois de Violette
Kosmo, mä ajelen Oulun läpi monta kertaa vuodessa, meillä on mökki Kuusamossa, ei Rukalla vaan ihan rajan pinnassa, miesväkemme harrastaa perhokalastusta. Eli tehdään treffit, kun seuraavan kerran siitä ajelen:)
Mä näen jo sieluni silmin meidät jossain ABC:lla tuoksusäkkien kanssa.
Voi ehdottomasti, mää annan sulle puhelin numbbani yksityisviestillä.
Tässä ihan kotokyläni vieressä on abc missä voidaan treffata ennen kun oulun kaupunki alkaa ja kun tullaan etelästä. Aivan ihanaa. Voi vitsi! Jee!
Moikka kaikki!
Hauskaa, että tämmönen foormi on olemassa!
Oma tuoksuharrastukseni alkoi kun tyttöystäväni ensi treffeillämme sanoi, että tuoksun hänen exältä! Sen illan jälkeen lensi Acqua di Gio pullo roskiin ja alkoi uuden tuoksun etsintä. Tästä on nyt n. 3 vuotta ja etsintä jatkuu... :)
Kr13 kirjoitti:
Oma tuoksuharrastukseni alkoi kun tyttöystäväni ensi treffeillämme sanoi, että tuoksun hänen exältä! Sen illan jälkeen lensi Acqua di Gio pullo roskiin ja alkoi uuden tuoksun etsintä. Tästä on nyt n. 3 vuotta ja etsintä jatkuu... :)
Kr13 kirjoitti:Moikka kaikki!
Hauskaa, että tämmönen foormi on olemassa!
Veikkaan, että tältä porukalta saa hyviä ehdotuksia, kun vain kertoo, millaista tuoksua on etsimässä. Tervetuloa mukaan!
Täällä yksi miespuolinen jäsen lisää tälle kiinnostavalle foorumille. Löysin tämän paikan sattumalta aivan vasta. Mukavaa, kun voi lukea ja jutella tuoksuista suomeksi sekä oppia niistä toisilta - itse kun olen aina ollut ihastunut hyviin hajuihin ja saanut niistä tiettyä inspiraatiota, mutta muuten olen tässä asiassa täysin noviisi; en osaa sen kummemmin analysoida tuoksuja, vaan nautin niiden tuomasta ”tunnelmasta” kokonaisuutena. Ja luulen, etten ehkä tässä vaiheessa haluakaan oppia suhtautumaan hajuvesiin kovin teoreettisesti - käy pian niin kuin musiikin kanssa, että kun ymmärtää sen rakennetta, muotoja ja muita yksityiskohtia, siitä ei välttämättä enää kuunnellessa osaa nauttia niin vapaasti ja ”huolettomasti”. Puolensa kaikella.
Tervetuloa uusille! Mukavaa, että joukko kasvaa
Jokainen harrastaa tuoksuja tavallaan, kannatan tunnelmaan keskittymistä ja uusia elämyksiä! Kommentoikaa rohkeasti kuolleelta näyttäviäkin keskusteluja, sillähän ne saadaan henkiin.
(aloin muuten juuri miettiä olenkohan itsekään koskaan esittäytynyt täällä )
Tervetuloa mukaan keskustelemaan Jules! Jokainen tyylillään, minusta yksi tapa kokea ja "tutkiskella" tuoksuja ei ole sen parempi tai huonompi kuin jokin toinen tapa. Sehän on vain mukavaa, että tapoja on monia!