Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Syysviiru kirjoitti:Ihana tuoksu Tigrushka Minustakin samaa tuoksua pitäisi käyttää viikon päivät jotta se pääsee oikeuksiinsa.
Pakkaan ruusuvarkaan mukaan siipan työmatkalle, johon sisältyy myös hääpäivämme juhliminen. Sain tuoksun aikoinani häneltä lahjaksi kun juhlimme tapaamisemme 10-vuotispäivää, joten ihanaan tuoksuun liittyy myös mukavia muistoja.
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan. suosikkituoksujani:
Moschino: Couture Balmain: Balmain de Balmain Balenciaga: Paris Le Labo: Chant de Bois L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde 2. Serge Lutens: Chergui 3. Serge Lutens: Bois de Violette
Töissä Godolphin. Taidan kyllä tarvita tätä kokopullon.
Lisäksi sain postissa uuden (käytetyn) pullon Fidjiä, ja täytyy sanoa, että onpa vanha pulloni jo melkoista myrkkyä...Tässä tuoksuu se ihana raikas Fidji, joka on ollut jokapaikantuoksuni teini-ikäisestä.
Niin ja Anna Smoke&Mirrors on alkuun savusauna, kestävällä vaniljapohjalla, uskoisin että tykkäät:)
Tuoksuni: Orientaalit ja kukkais itamaiset, seka chypre floral ovat suosikkejani. Nahka, patchouli, ambra,vanilja, myski, ja myoskin puuteriset tuoksut ovat sita ominta itseani. Suosikkejani tallahetkella Chanel Exlusif Coromandel, Robert Piguet Calypso, Parfumerie Generale Louanges Profanes, lahes kaikki Annick Goutalit, Guerlain ehdottomasti yksi suosikki taloistani. Viimesein vuoden aikana olen sukeltanut peruuttamattomasti niche tuoksujen pariin, ja paluuta sielta ei tunnu olevan.Toki tavaratalo brandien uutuudet tulee aina testattua ensimmaisten joukossa. Olen ollut aktiivisena Fragranticassa jo vuodesta 2009. Ulkosuomalainen, koti Ateenassa.
tanaan saapuivat arabien mailta tuulahdus tuhannen ja yhden yon saduista.
Al-Rehab Lailat Elomer concentrated parfume oil , wau tassa on sita ruusua ja oudh'ia pehmeasti yhdessa. Hyva ruusu oudh aloittelijalle mielestani.
Al Haramain Marwah, tata tuli tilattua tyhjan lomakon syndroomasta karsineena vain pieni naytepullo EDP versiota, iso virhe, tilanne on korjattava pullollisella tuhdimpaa oljya. Tahan sensuelliin upean naiselliseen tuoksuun jain jo ihan koukkuun.
Sitten viela tuohon kyynartaipeeseen oli tuikattava Rasasin Amber Oudh....! Talle iltaa olo on kuin arabi prinsessalla vahintaan.
Hermès Un Jardin après la mousson oli päivän tuoksu, tuli ehkä vähän yliannosteltua, mutta kestipä paremmin kuin muistin.
Tigrushkan mainittua tuon Ruusuvarkaan, niin kokeilin sitten sitä. Siis vau, tosi kaunis tuoksu! Ihanan samettinen! En ole mikään ruusufani, joskaan en sitä inhoakaan, mutta tämä on siis yksi ihanimmista mitä olen haistanut.
Chanel Bel Respiro. Aloitin viikon sillä eilen ja ajattelin, että josko kokeilisi Syysviirun yllyttämänä koko viikkoa samalla tuoksulla. Voi olla kyllä, etten raski tätä samplea yhteen menoon spreijailla... Viihdyn tässä kyllä näin aurinkoisena, jo kuitenkin vähän kesän loppua enteilevänä päivänä. Aiempi vanhanaikaisuuden tuntu on vähän lientynyt tämän suhteen nyt.
Tuoksuni: Orientaalit ja kukkais itamaiset, seka chypre floral ovat suosikkejani. Nahka, patchouli, ambra,vanilja, myski, ja myoskin puuteriset tuoksut ovat sita ominta itseani. Suosikkejani tallahetkella Chanel Exlusif Coromandel, Robert Piguet Calypso, Parfumerie Generale Louanges Profanes, lahes kaikki Annick Goutalit, Guerlain ehdottomasti yksi suosikki taloistani. Viimesein vuoden aikana olen sukeltanut peruuttamattomasti niche tuoksujen pariin, ja paluuta sielta ei tunnu olevan.Toki tavaratalo brandien uutuudet tulee aina testattua ensimmaisten joukossa. Olen ollut aktiivisena Fragranticassa jo vuodesta 2009. Ulkosuomalainen, koti Ateenassa.
Stella McCartneyn Stella. ruusua, ruusua, ruusua. tästä mä tykkään, mutta ilmeisesti nää stellat on kans lopetettu /ollaan lopettamassa ne on kadonnut ainakin kaikista Kreikan tavarataloista konsanaan. Pari pulloa löysin vielä yhdeltä hyllyltä pölyyntymästä ja ruiskin testerisä ainakin 5-6 kunnon suihkaisua. Pitäisiköhän käydä nappaamassa pullo itselle.
Ruusulinjalla jatketaan nuuhkin näytepullosta Serge sedän ruusuluomusta, wau!
Melkein säälin sitä, joka joutuu istumaan lennolle mun vuoroon. Päällä kolmea suitsuke-CdQ:tä, kakkosta, miesten kakkosta, alkuperäistä, vintage-Fahrenheitiä, Labon Santalia ja Eau sauvage parfyymiä. Normipäivä.
Bongasin Eau sauvagen uuden parfum-version lentokentän tax freestä. Eau sauvagen (chypren) pohja (kumariini?) on tässä turvotettu jonkinlaiseksi mokkanahaksi. Pinnalla sitrusta. Ihan kiva, ei mene hankintalistalle.