Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Yleinen höpöttelyketju
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Re: Yleinen höpöttelyketju
Sanginjoella Lemmenpolulla olen nyt käynyt poikien kanssa retkeilemässä, mustikoita poimittiin yks ämpärillinen, makkaraa paisteltiin, pojat onki mato ongella, mitään ei tullut, leivät ja jugurtit syötiin. Ja nyt on mustikat perkattu. Piiras vielä, taitaa jäädä huomiseen.
Thougts begome things... choose the good ones!
Lontoon olympialaisten päättäjäisten lumoissa. Näyttää hyvältä. Oli upeaa nähdä Pet Shop Boys menossa mukana.
Vaimokkeeni, joka on hillitön Spice Girls fani, odottaa yhtyeen esiintymistä kuin kuuta nousevaa.
Hienot Lontoon olympialaiset alkavat olemaan historiaa. Se, olenko minä toxu hengissä seuraavissa Rio:n olympialaisissa v. 2016., on äärimmäisen epävarmaa. Sairas kun olen.

Vaimokkeeni, joka on hillitön Spice Girls fani, odottaa yhtyeen esiintymistä kuin kuuta nousevaa.
Hienot Lontoon olympialaiset alkavat olemaan historiaa. Se, olenko minä toxu hengissä seuraavissa Rio:n olympialaisissa v. 2016., on äärimmäisen epävarmaa. Sairas kun olen.

" Always look on the bright side of life!
And always look on the bright side of death! "
And always look on the bright side of death! "
Oliko siellä Pet Shop Boys? Hitto että missasin.
Toxu, en tiedä millaisesta sairaudesta on kyse, mutta älä ihan vielä lähde keskuudestamme. Meille voi tulla ikävä!
Toxu, en tiedä millaisesta sairaudesta on kyse, mutta älä ihan vielä lähde keskuudestamme. Meille voi tulla ikävä!
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Joo, mulle kans. On sitä valoa täälläkin.
ei pelkästään hengen tasolla! Kun vaan huomaa sen.
Iloa ja Rakkautta !

Iloa ja Rakkautta !
Thougts begome things... choose the good ones!
- Nukapai
- Tuoksuni: Tykkaan melkein kaikentyylisista tuoksuista ja vaihtelenkin kayttamiani hajuvesia fiiliksen mukaan. Palaan aina takaisin muutamaan lemppariin:
Mitsouko (varsinkin parfyymiversio), Annick Goutalin Mandragore, serge Lutensin Daim Blond ja Gorilla Perfumen Breath of God. Olen kehitellyt monta tuotetuoksua tyon puolesta ja kolme hajuvetta; niista yksi kohta lanseerataan. Itse kaytan usein niita myos mutta niiden kaytto vapaa-aikana saa minut usein hermostumaan kun rupean hakemaan niista paranneltavaa. Omistan noin 70 tuoksupulloa ja kasan naytteita. Kylla naista useimpia tulee kaytettya. - Viesti:
Nyt tulee dorka kysymys:
Tykkaan ihan hullun lailla Komisaario Palmu leffoista ja nyt kun olen tulossa taas kohta Suomeen niin tekisi mieli tuoda takaisin jotain saman "oloisia" wanhoja leffoja.
Mita mun kannattais ostaa? Voitteko suositella?
Tykkaan ihan hullun lailla Komisaario Palmu leffoista ja nyt kun olen tulossa taas kohta Suomeen niin tekisi mieli tuoda takaisin jotain saman "oloisia" wanhoja leffoja.
Onko Ylellä muuten vielä shoppi siinä makkaran näköisessä rakennuksessa? Sieltä voisi saada vanhoja leffoja dvd:nä.
Kiitos Aigulle muuten lounasseurasta.
Kiitos Aigulle muuten lounasseurasta.
Muistuttaako Ninfeo Mio Yerbamatea? Entä APOM pour homme L'homme de coeuria? Miksi kaikki haisee niin samalta? Mikä on se ihme neilikan tuoksu, jota pannaan melkein joka paikkaan?
Huomaan olevani hieman kyllästynyt näihin tuoksuhommiin.
Huomaan olevani hieman kyllästynyt näihin tuoksuhommiin.
-
- Tuoksuni: Fragranticassa ajantasainen lista samalla nimimerkillä
Rakastan: savua, suitsuketta, pihkaa, puuta, hunajaa, kanelia, kardemummaa, lanventelia, ruusua, kuivattuja hedelmiä, vetiveriä, lakritsia
Suhtaudun suurella varauksella tai välttelen: vaniljaa, karamellia jne jälkiruokatuoksuja, tuberoosaa, santelia - Ostoslista: Annick Goutal: Sables
Le Labo: Rose 31
Lalique: Encre Noire
Tom Ford: Noir de Noir
Armani Prive: Rose D'Araibie
Armani Prive: Cuir Amethyste
Chanel: Pour Monsieur - Paikkakunta: Espoo
Mulla taas on jonkin aikaa ollut etsinnässä über neilikkatuoksu, Balilla kävin neilikkaöljytehtaassa ja tuoksuun jäi himo. Paras löytö on ollut toistaiseksi Un Crime Exotique Parfumerie Generalelta vaikka neilikkaa ei nuoteissa listatakaan, mutta senkin hedelmäisen mausteinen alku vaimenee iholla maitovaahtoiseksi chai-teeksi nopeasti.
Raitoja käpälään!
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Mua ärsuttää, kun mistään ei tunnu löytyvän neilikkatuoksua, jossa ei olisi mausteneilikkaa, vaan kukkaa. Aidon neilikankukan tuoksu (jos siis löytää kukkia, joita ei ole jalostettu tuoksuttomaksi) on upea. Annalta nuuhkimani Terracotta voile d'ete oli kyllä aika kiva 

- Nukapai
- Tuoksuni: Tykkaan melkein kaikentyylisista tuoksuista ja vaihtelenkin kayttamiani hajuvesia fiiliksen mukaan. Palaan aina takaisin muutamaan lemppariin:
Mitsouko (varsinkin parfyymiversio), Annick Goutalin Mandragore, serge Lutensin Daim Blond ja Gorilla Perfumen Breath of God. Olen kehitellyt monta tuotetuoksua tyon puolesta ja kolme hajuvetta; niista yksi kohta lanseerataan. Itse kaytan usein niita myos mutta niiden kaytto vapaa-aikana saa minut usein hermostumaan kun rupean hakemaan niista paranneltavaa. Omistan noin 70 tuoksupulloa ja kasan naytteita. Kylla naista useimpia tulee kaytettya. - Viesti:
Neilikan oljy (oeillet/carnation absolute) on aivan jarkyttavan kallista. Mun labrassa on sita mutta harvoin uskaltaa siihen koskea kun tuotteen hinta menisi pilviin. Niinsanotut neilikka-tuoksut tehdaankin usein eugenolin avulla joka on mausteneilikan paa ainesosa (josta se mausteinen tuoksu johtuu). Ikava kylla neilikalle ominaiset materiaalit ovat myos hyvin rajoitettuja (eli listattu allergeeneina) joten taman tyyppisia tuoksuja on vaikea luoda taydellisiksi kun niita ainesosia ei kertakaikkiaan voi kayttaa tarpeeksi runsaasti.
Nukapai, kysymyksesi on kaikkea muuta kuin dorka!Nukapai kirjoitti:Nyt tulee dorka kysymys:
Matti Kassilan veroista ohjaajaa ei ollut toista, mutta Palmujen lisäksi kannattaa tutustua Kassilan muihin leffoihin. Mieleen tulee heti Tulipunainen kyyhkynen ja Sininen viikko.
Valentin Vaalalla on myös hyviä juttuja. Ihmisiä suviyössä on enemmän maaseutugenren puolella, mutta loistava sekin. Googlaapa martti katajisto + ihmisiä suviyössä

Terv. nimimerkki "Elokuva-arkiston naapurissa kasvanut"
- Nukapai
IHANAA - kiitos!Syysviiru kirjoitti:Nukapai, kysymyksesi on kaikkea muuta kuin dorka!Nukapai kirjoitti:Nyt tulee dorka kysymys:
Matti Kassilan veroista ohjaajaa ei ollut toista, mutta Palmujen lisäksi kannattaa tutustua Kassilan muihin leffoihin. Mieleen tulee heti Tulipunainen kyyhkynen ja Sininen viikko.
Valentin Vaalalla on myös hyviä juttuja. Ihmisiä suviyössä on enemmän maaseutugenren puolella, mutta loistava sekin. Googlaapa martti katajisto + ihmisiä suviyössä![]()
Terv. nimimerkki "Elokuva-arkiston naapurissa kasvanut"

Eikohan naita jostain kuitenkin loytyisi (pitanee kysella kavereilta etukateen).
Olen kerrassaan kateellinen Andy-oltaan osallistuneille ja Tallinan matkalaisille!! 

Kun kerta ei kukaan kysynyt, niin kerron, että uusi, entistä ehompi avatar-kuvani on tehty tällä sovelluksella.