Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Tallinna Here I Come?!
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
- Aigu
- Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:
Galimard: Aventure
Dior: Eau Sauvage
Guerlain: L'Instant
Chanel: Egoiste
Dior: Diorella
Naistentuoksuissa tuoksumakuni on Chypre. Piste. :D - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Tallinna Here I Come?!
Eli nyt varmistaneita ovat Jaakiem, Gogol, Hellin, Annan ja Vasilisa. Mohn perui, Kamichasta ei ole tietoa. Sprayenjoy/Ilona oli aikaisempien keskutelujen mukaan lähdössä mukaan, mutta viimeisintä tietoa ei ole. Voisivatko Ilona ja Kamicha ilmoittaa tulostaan nopeasti, sillä tarvitsen syntymäajat ja nimet laivavarausta varten. Laivamatka on ilmainen vapareilla.
Loppuun lisättäköön vielä, että lämpimästi toivomme osallistumista. Ilmeisesti vielä muutama peruutuspaikka olisi vapaana, vapareitakin on jäljellä - nopeasti viestiä!
Loppuun lisättäköön vielä, että lämpimästi toivomme osallistumista. Ilmeisesti vielä muutama peruutuspaikka olisi vapaana, vapareitakin on jäljellä - nopeasti viestiä!
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
-
- Site Admin
- Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York. - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Matkalaivana Viking Line, lähtee Katajanokalta (raitiovaunu 4 keskustasta), Katajanokanlaituri 8 (Mastokatu 1).
La 18.8. Laiva lähtee klo 11.30 (14.00 Tallinnassa), laivaan pääsee 1,5 tuntia ennen lähtöä.
Majoitus perillä huoneistossa, jossa valmiina lakanat, pyyhkeet jne!
Su paluu Tallinnasta 16.30, perillä Helsingissä 19.00
Ruokimme itse itsemme Tallinnassa, majoituksen vieressä iso Prisma mutta aamiaistarpeita voi ottaa mukaan jos haluaa! Tiedän myös hyvän ja edullisen ravintolan.
Aigu, vaatiiko matkaanlähtö jonkin tietyn kokoontumisajan lippujen saamisen vuoksi? Esim. 10.50 Katajanokan terminaalissa. Ilmoita ilmoittautuessasi myös puhelinnumerosi!
Jos haluat varustautua matkaan, kokoa mukaan näytteesi! Suositan myös hauskoja Sankarimatkailija-matkaoppaita!
La 18.8. Laiva lähtee klo 11.30 (14.00 Tallinnassa), laivaan pääsee 1,5 tuntia ennen lähtöä.
Majoitus perillä huoneistossa, jossa valmiina lakanat, pyyhkeet jne!
Su paluu Tallinnasta 16.30, perillä Helsingissä 19.00
Ruokimme itse itsemme Tallinnassa, majoituksen vieressä iso Prisma mutta aamiaistarpeita voi ottaa mukaan jos haluaa! Tiedän myös hyvän ja edullisen ravintolan.
Aigu, vaatiiko matkaanlähtö jonkin tietyn kokoontumisajan lippujen saamisen vuoksi? Esim. 10.50 Katajanokan terminaalissa. Ilmoita ilmoittautuessasi myös puhelinnumerosi!
Jos haluat varustautua matkaan, kokoa mukaan näytteesi! Suositan myös hauskoja Sankarimatkailija-matkaoppaita!
- Aigu
- Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:
- Viesti:
No mielummin vaikka 10:30 ja siitä ei sovi myöhästyä. Lastaus loppuu anyway viim. 15 min ennen lähtöä.
Monsieur Christian Aigu,
- Aigu
- Viesti:
Matka on nyt varattu: Tällä hetkellä lähdössä Aigu, Gogol, Jaakiem, Hellin, Anna, Sprayenjoy ja Vasilisa. Kamichalle on vapaaliput, joten jos hää haluaap tulla, niin viestiä tulemaan.
Kaikki muistavat henkilöllisyystodistuksen tai passin mukaan!!! Ajokortti ei siis kelpaa. Kokoontuminen terminaalissa lauantaina viimeistään 10:30 jolloin liput jaetaan. Puhelinnumeron saa yksityisviestillä.
Kaikki muistavat henkilöllisyystodistuksen tai passin mukaan!!! Ajokortti ei siis kelpaa. Kokoontuminen terminaalissa lauantaina viimeistään 10:30 jolloin liput jaetaan. Puhelinnumeron saa yksityisviestillä.
Monsieur Christian Aigu,
- SprayEnjoy
- Viesti:
Satamassa nähdään. (: Jään heti siihen ulko-ovien sisäpuolelle ja soittelen sitten teille.
-
- Site Admin
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Aedes de Venustas EDP.
- Viesti:
Tulossa, superkiitos Aigulle järjestelyistä! Tämän matkan jälkeen mulla ei ole hajuaistia!!!!
Olen ollut ennenkin humalassa tuoksuissa, mutta nyt oli jo tuoksukrapula lähellä. Kaikki on sekavana sotkuna mielessä: Lutensit, Goutalit, Aigu, Amouaget, Kaubamaja, Saharakypärä ja Tauer. Iholla sinnittelevät vielä viimeisinä Duel, Sables ja Antaeus. Viimeinen noista kimmeltelee parhaimpana.
Seuraavaksi jotain etiopialaista sapuskaa, kuulema lammasta. Sitten suihkuun ja nukkumaan.
Huomenna koko viikonloppu tuntuu jo varmaan unelta. Eihän voi olla totta, että joukko ihmisiä voidaan sulkea pieneen hyttiin ja puhuvat vain tuoksuista. Puhuvat ja puhuvat puhumastaan päästyään ja sitten kun väsyvät, suihkuttavat vain lisää ja jatkavat puhetta.
Kiitos teille kaikille. Oli mukava tutustua teihin. Olette aika hämmentävän älykästä porukkaa.
Seuraavaksi jotain etiopialaista sapuskaa, kuulema lammasta. Sitten suihkuun ja nukkumaan.
Huomenna koko viikonloppu tuntuu jo varmaan unelta. Eihän voi olla totta, että joukko ihmisiä voidaan sulkea pieneen hyttiin ja puhuvat vain tuoksuista. Puhuvat ja puhuvat puhumastaan päästyään ja sitten kun väsyvät, suihkuttavat vain lisää ja jatkavat puhetta.
Kiitos teille kaikille. Oli mukava tutustua teihin. Olette aika hämmentävän älykästä porukkaa.
-
- Site Admin
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Aedes de Venustas EDP.
- Viesti:
Kiitos Jaakiem, Vasilisa, Hellin, Aigu, Ilona ja Anna matkaseurasta ja mahtavista tuoksuelämyksistä. Täälläkin on anonyymi Antaeus-addikti...
Tulipa myös löydettyä planeetan suklaisin tuoksu - joka tuoksuu erityisen hyvältä Ilonan iholla! Mmm...
Minne seuraavaksi? München, Pariisi, Riika vai Tukholma?
Todella vaikea päättää unituoksua. Loretta vai Une Rose Vermeille?
Tulipa myös löydettyä planeetan suklaisin tuoksu - joka tuoksuu erityisen hyvältä Ilonan iholla! Mmm...
Minne seuraavaksi? München, Pariisi, Riika vai Tukholma?
Todella vaikea päättää unituoksua. Loretta vai Une Rose Vermeille?
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

ei voi olla nauramatta tuolle puhumisen pulpatukselle.

Voi mikä IHANA joukko siellä on ollutkaan !
Thougts begome things... choose the good ones!
Ihan mieletön viikonloppu! Kiitos kaikille, olen aivan täpinöissäni. Olette mahtavia, en olisi ikipäivänäkään uskaltanut odottaa näin upeita ihmisiä ja näin mahtavaa reissua. Poikaystäväkin sai kuunnella puheen pulpatusta yömyöhään kun pääsin kotiin
Puhuin kuulemma eri tavalla kuin normaalisti, mutta minkäs teit kun olit ollut monta päivää eri ihmisten kanssa niin puheeseen helposti tarttuu uusia nuotteja hihi.
Migreenikin tuli onneksi vain paluumatkalle ja helpotti junamatkalla, jes. Poikaystävä kysyi hakiessaan mua asemalta, että "mitä hajuvettä sulla on?" vastaus oli "monta, vaikka mitä!". Mun täytyy silti sanoa, että parhaat tuoksuelämykset ja tutustumiset tulee kotona. Huomasin sen jo siitäkin, että tuttu Gardenia passionkin tuoksui ihan erilaiselta kuin kotona.
Haleja teille kaikille! Oli niin mukava tutustua teihin

Migreenikin tuli onneksi vain paluumatkalle ja helpotti junamatkalla, jes. Poikaystävä kysyi hakiessaan mua asemalta, että "mitä hajuvettä sulla on?" vastaus oli "monta, vaikka mitä!". Mun täytyy silti sanoa, että parhaat tuoksuelämykset ja tutustumiset tulee kotona. Huomasin sen jo siitäkin, että tuttu Gardenia passionkin tuoksui ihan erilaiselta kuin kotona.
Haleja teille kaikille! Oli niin mukava tutustua teihin

Huaah, kuulkaa ihmiset, mä käyn vieläkin ihan kierroksilla. Kroppa on väskä mutta pää on touhua täynnä ja te annoitte mulle ihan älyttömän paljon uutta energiaa, kiitos siitä! Toivottavasti en vielä ihan hetkeen putoa maan pinnalle 
(toisaalta pieni rauhoittuminen ois poikaa, en osaa tarttua mihinkään tekemiseen nyt, liian levoton)

(toisaalta pieni rauhoittuminen ois poikaa, en osaa tarttua mihinkään tekemiseen nyt, liian levoton)
-
- Tuoksuni: http://sinistapintaa.blogspot.fi/p/tuoksukaappi.html
- Viesti:
Anna, mulla oli ihan samanlainen olo ekan tuoksutapaamisen jälkeen. Nyt olen varmaan liian väsynyt siihen, kävin eilen illalla vielä niin kierroksilla, etten oikein saanut unta. Päässä on kyllä koko päivän pyörinyt viikonlopun tapahtumat. Ja olihan muuten karu pudotus arkeen tuollaisen viikonlopun jälkeen!
Aivan mahtava reissu, olen niin iloinen että uskalsin lähteä! Huippuhyvää seuraa, ja oli hienoa, että kerrankin oli aikaa jutella tuoksuista vaikka mistä eri näkökulmista. Uskomatonta, miten sitä juttua riittikin aamusta iltaan! Tuoksut ehkä vähän puuroutuivat paljouden takia nenässä, mutta niistä keskusteluista en olisi halunnut jäädä paitsi.
Olette niiin mukavaa, fiksua ja hauskaa porukkaa! Hienoa oli tavata myös Jaakiemia ja Annaa, kiva kun jaksoitte reissata :).
Kaubamajassa oli ylellisen niche-osasto, ja myyjät antoivat meidän riehua siellä rauhassa. Välillä käytiin tankkaamassa ja palattiin taas tuoksuttelemaan
.
Kiitos myös kaikille aarrelaatikkonsa mukanaan tuoneille - olisimpa itsekin tajunnut raahata teerasiani mukaan. Toisaalta, ei meillä kyllä ollut tuoksuteltavasta nytkään varsinaisesti pulaa.
Ja kiitos upean matkan järjestäneille Gogolille ja Aigulle! Aivan hulppeat puitteet meillä!
Ja hei, jos lupailin jollekulle näytelainoja tms. niin pliis muistuttakaa.. Ovat autuaasti jo unohtuneet..
Aivan mahtava reissu, olen niin iloinen että uskalsin lähteä! Huippuhyvää seuraa, ja oli hienoa, että kerrankin oli aikaa jutella tuoksuista vaikka mistä eri näkökulmista. Uskomatonta, miten sitä juttua riittikin aamusta iltaan! Tuoksut ehkä vähän puuroutuivat paljouden takia nenässä, mutta niistä keskusteluista en olisi halunnut jäädä paitsi.
Olette niiin mukavaa, fiksua ja hauskaa porukkaa! Hienoa oli tavata myös Jaakiemia ja Annaa, kiva kun jaksoitte reissata :).
Kaubamajassa oli ylellisen niche-osasto, ja myyjät antoivat meidän riehua siellä rauhassa. Välillä käytiin tankkaamassa ja palattiin taas tuoksuttelemaan

Kiitos myös kaikille aarrelaatikkonsa mukanaan tuoneille - olisimpa itsekin tajunnut raahata teerasiani mukaan. Toisaalta, ei meillä kyllä ollut tuoksuteltavasta nytkään varsinaisesti pulaa.
Ja kiitos upean matkan järjestäneille Gogolille ja Aigulle! Aivan hulppeat puitteet meillä!
Ja hei, jos lupailin jollekulle näytelainoja tms. niin pliis muistuttakaa.. Ovat autuaasti jo unohtuneet..
Ja täällä mä odotan että toivutte ja pääsette naputtelemaan blogipostauksia matkasta...
- SprayEnjoy
- Viesti:
Tässä onkin hyvä syy blogin aktivoimiseen. Oikeassa olet.Syysviiru kirjoitti:Ja täällä mä odotan että toivutte ja pääsette naputtelemaan blogipostauksia matkasta...