Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Sain viimein liityttyä foorumille, jee! Tähän asti lukemani ketjut vaikuttavat kaikki tosi hauskoilta ja mielenkiintoisilta. Olen 28-vuotias arkkitehti ja kauneusbloggaaja, asustelen vielä tämän kevän ajan vaihtelevasti sekä Tukholmassa (jossa opiskelen) että Helsingissä (jossa olen vastikään aloittanut uudessa työpaikassa). Kesäkuun alussa muutan Suomeen pysyvästi; etäisesti Einsteinia muistuttava fyysikkoaviomieheni muuttaa perässäni vähän myöhemmin. Tuoksuharrastukseni on vielä lapsenkengissään, mutta viimeisen vuoden aikana olen alkanut nuuhkia avoimemmin mielin. Mieltymysteni suhteen historiani on varmaan aika tavanomainen: teininä ostettujen kukkaisheldelmäisten tuoksujen kautta vaniljaisiin, sieltä itämaisiin ja mausteisiin, niistä pikkuhiljaa koko ajan puisevampaan suuntaan. Slangi on hukassa enkä osaa nimetä kovin montaa niche-taloa, mutta intoa ja kiinnostusta löytyy. Tavoitteena joskus erottaa tuoksuista useampia ainesosia sen sijaan, että kokemusteni kuvaaminen jäisi aina adjektiivien "ihana" tai "kamala" varaan.
Olen tulossa tapaamiseen keskiviikkona, tuon avecinani matkaani onnenkantamoisena päätyneen antisemitistisen britin. Vi ses!
Aigu, missä suhteessa? (: Puinen, puuterinen iirisakseliko..? Vai Koffarilla ja Espalla yms. viinispurguilu? En tunne vielä Toxua..[/ ].
p.s. Saat kutsua minua miksi haluat, mutta monet sanovat Ilonaksi. ^_^
Tiia, ihanko tosi, "Ilonalle"? Hyvä jos maittaa, ja kiitos tervetulotoivotuksesta! Herraisä näitä kaikenlaisia äidinkielen sanahirviöyhdistelmiä, heh.
Hola, foorumin neljäs miekkonen tunnustaa olemassaolonsa. Lieköhän täällä vielä muita piileksiviä... Oon pistänyt rahaa kirjaimellisesti haisemaan nyt noin 7 vuotta. Eräänlaisena asialle vihkiytymisen muistona pidän basenotesiin rekisteröitymistä keväällä 2005, ja nyt onkin hauskaa bongata täältä myös tigrushka ja toxu alias pigeonmurderer. En tunne kumpaakaan ollenkaan, mutta jotkin jutut ja nickit ovat aikain takaa päätyneet mieleen jollain passiivisella diffuusiolla (esim. tigrushkaan yhdistän heti folavrilin ja encens et lavanden). Oon seuraillut meininkiä täällä sivusta ku en oo jaksanu panostaa kirjoittamiseen nyt. Vasilisan blogiin oon kommentoinut Mechant Loup -arviossa nimmarilla ml.
mukael kirjoitti:Hola, foorumin neljäs miekkonen tunnustaa olemassaolonsa. Lieköhän täällä vielä muita piileksiviä... Oon pistänyt rahaa kirjaimellisesti haisemaan nyt noin 7 vuotta. Eräänlaisena asialle vihkiytymisen muistona pidän basenotesiin rekisteröitymistä keväällä 2005, ja nyt onkin hauskaa bongata täältä myös tigrushka ja toxu alias pigeonmurderer. En tunne kumpaakaan ollenkaan, mutta jotkin jutut ja nickit ovat aikain takaa päätyneet mieleen jollain passiivisella diffuusiolla (esim. tigrushkaan yhdistän heti folavrilin ja encens et lavanden). Oon seuraillut meininkiä täällä sivusta ku en oo jaksanu panostaa kirjoittamiseen nyt. Vasilisan blogiin oon kommentoinut Mechant Loup -arviossa nimmarilla ml.
Ooh, hauska kohdata täällä, arvostin suuresti kommenttejasi!
Mahtavaa mukael, tervetuloa joukkoon! Kiva saada lisää miespuolisia tuoksuttelijoita (tästäkin lohkeaisi vaikka jos mitä mutta jätän lohkaisematta). Ei sillä, että sukupuolella olisi väliä sinänsä mutta onhan tämä ainakin toistaiseksi ollut melkoisen korkeaoktaavista keskustelua.
Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista. Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista. Pidän eläimellisistä tuoksuista. Vihreys tuoksuissa kiehtoo. Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja: Chanel No. 19 ja No. 5 Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage. Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk. Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus. The Different Companyn Divine Bergamote. Caronin Yatagan ja Farnesiana. Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi. Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga. Jean Desprezin Bal a Versailles. MPG:n Eau de Iles. Aedes de Venustas EDP. Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca. histoires de Parfumsin Defile New York.
Aigu, missä suhteessa? (: Puinen, puuterinen iirisakseliko..? Vai Koffarilla ja Espalla yms. viinispurguilu? En tunne vielä Toxua..[/ ].
No sanotaan näin, Ilona, että olet antanut meidän ymmärtää, että Sinulla on vilkas sisäinen maailma, joka vetää vertoja Toxun provokaatioille. Toistaiseksi et ole vielä ymmärtänyt antaa meille edes maistiaisia.
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
:| Meidän? Kuumottavaa. Onko tämä käsitys syntynyt 1. viestistäni tässä ketjussa, torstai-iltana vai blogistani? Sorry, kuten aiemmin sanoin, olen todellakin Platinum Egoïste. (En kai nyt muuten pitäisi videoblogia, jota voin katsoa omaksi huvikseni päivät pitkät.)
mukael kirjoitti:Oon seuraillut meininkiä täällä sivusta ku en oo jaksanu panostaa kirjoittamiseen nyt.