Tänään on 28 Maalis 2024, 16:13

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Paras vanilja?
ViestiLähetetty: 25 Loka 2012, 02:14 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Tykkään pi:stä,se on rehevä vanilija ja siinä on jotain ylellistä:)Se on myös hyvin voimakas,liipasinsormi kannattaa pitää kevyenä:)Itse ostin 50ml huutonetistä pari kuukautta sitten.Parfyymi.fi:ltä löytyy myös ihan kohtuu hintaan 30ml jotain 30e luokkaa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Paras vanilja?
ViestiLähetetty: 25 Loka 2012, 08:48 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^täältä talosta löytyy myös tuo Pi. Yksi pullo on hajonnut lavuaariin ja himskatti että se harmitti mua ja ostin isännälle uuden. :P

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Paras vanilja?
ViestiLähetetty: 25 Loka 2012, 10:15 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Voimakas vanilja on mulle hankala, haistan sen usein ällöttävän esanssisena.
Tykkään makeista tuoksuista, ja harvoin niitä tehdään ilman vaniljaa, ja toisaalta puu-tupakka-pippuri-vaniljoista. Eli jotain kitkerää tai kirpeää joukkoon, niin johan tämä täti tykkää :mummo:

Suosikkeja: Tom Ford Tobacco Vanille, Paul Smith Extreme (seetri-pippuri vanilja), Boucheron Trouble

En tykkää: Pi, Comptoir Sud Pacifiquen vaniljat (en toki kaikkia ole kokeillut)

Pahin: TBS vaniljaöljy :yrjö:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Paras vanilja?
ViestiLähetetty: 25 Loka 2012, 12:39 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 15:37
Viestit: 485
Sumukorento kirjoitti:
Pahin: TBS vaniljaöljy :yrjö:


TBS totisesti pilaa vaniljan maineen :shock:

Öljy tuntuu aina vaan säilyttävän suosionsa. Vannon, että pystyn haistamaan sen korttelin päästä.

_________________
http://otavainu.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Paras vanilja?
ViestiLähetetty: 25 Loka 2012, 12:41 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
hmm, määpä en oo vielä oikein tätä pohtinutkaan mikä vanilja ois mun suosikki, palaanpa asiaan vielä.

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Paras vanilja?
ViestiLähetetty: 25 Loka 2012, 12:58 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
dodi, nyt sain pienimmäisen päikkäreille ja samalla tuli pengottua kaappia ja tällaisia aivan loistavia vanilja tuoksuja mielestäni löysin;
Mugler Innocnet
Lutens Datura Noir
Guerlain La Petite robe Noir,
Lempickan L,
Galimardin Cantabelle :romance-inlove: ja mainittakoon vielä
Escadan makean vaniljainen Magnetism. Tämä viimeinen on sellainen mitä vaan aina haluan putellisen olevan tallessa. Muut escadat on lähtenyt kiertoradalle, mutta tämä on sellaista aika ajoittaista herkkua makean tuskaan. :P
Täytyy vielä lisätä tuo Chanel:n Exclu no22. Se ei ole suoranainen vanilja, mutta siinä on aivan uskomattoman ihana vanilja pohjalla ***<3<3<3***

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Paras vanilja?
ViestiLähetetty: 25 Loka 2012, 19:08 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Tuo Lempickan L kummittelee mulle jatkuvasti. Olen jo melko pitkään pitänyt sitä jossain takaraivon perimmäisessä nurkassa valmiina, että heti kun osuu sopivasti kohdalle niin nappaan omaksi. En ole siis haistanut sitä koskaan, se vaan kuulostaa ja näyttää sellaiselta, että voisin tykätä. Patfyymi.fi:stä irtoaisi 30 ml melko edullisesti. Samalla voisin nostalgiamielessä ostaa Chloén Narcissen, halpaa litkua sekin....hmmm.... :think:

Onko La Petit Robe Noire vaniljainen? Millä tavalla vaniljainen? :shock: Hui, alkoi kiinnostaa! :D

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Paras vanilja?
ViestiLähetetty: 25 Loka 2012, 21:14 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Mohn kirjoitti:
Tuo Lempickan L kummittelee mulle jatkuvasti. Olen jo melko pitkään pitänyt sitä jossain takaraivon perimmäisessä nurkassa valmiina, että heti kun osuu sopivasti kohdalle niin nappaan omaksi. En ole siis haistanut sitä koskaan, se vaan kuulostaa ja näyttää sellaiselta, että voisin tykätä. Patfyymi.fi:stä irtoaisi 30 ml melko edullisesti. Samalla voisin nostalgiamielessä ostaa Chloén Narcissen, halpaa litkua sekin....hmmm.... :think:

Onko La Petit Robe Noire vaniljainen? Millä tavalla vaniljainen? :shock: Hui, alkoi kiinnostaa! :D


^mulla on La Petite robe Noir Edp. Tilattuna Place Vendomesta. Se on huomattavasti tuhtimpaa nektariinia mitä tänne rantautunut edt. Muistuttaa hyvin paljon Lolita Lempickan nimikko tuoksua, mutta on ehkä hitusen enempi Chic :P Lolita Lempicka on ehkä vähän rosoisempi. Suosittelen lämpimästi. :obscene-drinkingcheers: Itte hommasin tuoksulle jopa body lotioonin. :banana-blonde: :banana-blonde: :banana-blonde:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Paras vanilja?
ViestiLähetetty: 25 Loka 2012, 21:46 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Mohn, mulla ois tarpeeton L minipullo. Voin lähettää sen sulle, mulle tuossa on liikaa kanelia, olen kärventynyt kanelipulla sen kanssa. :D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Paras vanilja?
ViestiLähetetty: 25 Loka 2012, 23:23 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Oi, olisipas ihanaa! Mulla on itselläni ainoastaan yksi Lempickan tuoksu ja olen niitä muutenkin tosi vähän haistellut niin olen sitä L:n hankkimista varmaan sen takia sitten vähän jarrutellut. Minulla on siis Si Lolitaa pullollinen ja meillä on vielä vähän kesken tuo tutustuminen. :roll:

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Paras vanilja?
ViestiLähetetty: 22 Tammi 2013, 20:32 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Oih rakastan vaniljaa!
En osaa näin yhtäkkiä nimetä lemppareitani vaniljaisista tuoksuista, mutta on pakko sanoa että The Body Shopin vaniljaöljy ei saa aikaan minussa yökötystä. Olen onnistunut säästymään siltä ja sen liikakäytöltä, ja mielestäni se on mukavan nostalginen tuoksu, jota en kuitenkaan missään nimessä itse käyttäisi!

Yökkövaniljoja sen sijaan on esimerkiksi Yves Rocherin Les Plaisirs Nature -sarjan Vanille Bourbon. Vaikka sarjaa muuten on uudistettu, niin vanilja on siinä edelleenkin sellainen miltei nenäkarvat käristävä ja aivosolut sulattava, vaikka ei ehkä aivan niin voimakas kuin tuo vanha kunnon bourbon. :puke-huge:
"Yrkän" Les Plaisirs Nature -sarjan toinen vanilja sen sijaan oli yhden pullon verran minun lempparini teiniaikoina, nimittäin se vihreä liemi eli Vanille Pistache. :romance-heartsmiley:


Kuva

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Paras vanilja?
ViestiLähetetty: 25 Tammi 2013, 21:53 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
calypso kirjoitti:
"Yrkän" Les Plaisirs Nature -sarjan toinen vanilja sen sijaan oli yhden pullon verran minun lempparini teiniaikoina, nimittäin se vihreä liemi eli Vanille Pistache. :romance-heartsmiley:


Minäkin tykkäsin tuosta kovasti! Se oli sittemmin jonkinlainen keräilyharvinaisuuskin, aika moni amerikkalainen alan harrastaja olisi ollut valmis maksamaan siitä huomattavia summia jokunen vuosi sitten, sehän oli limited edition.

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Paras vanilja?
ViestiLähetetty: 25 Tammi 2013, 22:23 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Ohhoh! Sattuipas hassusti että löysin tällä viikolla tuon kyseisen Vanille Pistachen kirpputorilta kahdella eurolla. Varmaan myyjää harmittaisi jos tietäisi sen olevan keräilyharvinaisuus, tai ylipäätään että siitä olisi voinut saada enemmänkin. :D Olin tosiaan aivan onnessani tuosta löydöstä, etenkin kun se oli alkuperäisessä pakkauksessaan ja aivan uudenveroinen. Ensimmäisen Vanille Pistachen ostin vuonna 1998 (outoa että Fragrantica väittää tuoksun tulleen markkinoille vasta vuonna 2000, olen 99,99% varma tuosta hankintavuodesta), ja se kuuluu niihin harvoihin tuoksuihin jotka olen saanut käytettyä loppuun. Hihi. Omaani en kyllä aio laittaa myyntiin vaikka siitä maksettaisi mitä, vaan nautin nyt tuosta kun kohtalo tai maailmankaikkeus tai kuka lie kuuli toiveeni ja sen eteeni tipautti. :romance-heartsmiley:

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Paras vanilja?
ViestiLähetetty: 25 Tammi 2013, 22:38 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
calypso kirjoitti:
Ohhoh! Sattuipas hassusti että löysin tällä viikolla tuon kyseisen Vanille Pistachen kirpputorilta kahdella eurolla. Varmaan myyjää harmittaisi jos tietäisi sen olevan keräilyharvinaisuus, tai ylipäätään että siitä olisi voinut saada enemmänkin. :D Olin tosiaan aivan onnessani tuosta löydöstä, etenkin kun se oli alkuperäisessä pakkauksessaan ja aivan uudenveroinen. Ensimmäisen Vanille Pistachen ostin vuonna 1998 (outoa että Fragrantica väittää tuoksun tulleen markkinoille vasta vuonna 2000, olen 99,99% varma tuosta hankintavuodesta), ja se kuuluu niihin harvoihin tuoksuihin jotka olen saanut käytettyä loppuun. Hihi. Omaani en kyllä aio laittaa myyntiin vaikka siitä maksettaisi mitä, vaan nautin nyt tuosta kun kohtalo tai maailmankaikkeus tai kuka lie kuuli toiveeni ja sen eteeni tipautti. :romance-heartsmiley:


Onneksi olkoon! Joo, kyllä se on 90-luvun lopulta, minäkin muistan.

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Paras vanilja?
ViestiLähetetty: 25 Tammi 2013, 23:01 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Kiitos! :romance-heartsmiley:
Mistähän tuo Fragrantica repii vuosilukunsa (ja nuottipyramidinsa..)?

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group