Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Mitä haistelet tänään?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
-
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/
Re: Mitä haistelet tänään?
Oon nuuhkinut illalla ranteelta Parfum d'Empiren Musc Tonkinia. Alustavasti tämä on pettymys... Jos nimeä ei olisi tiedossa, en kyllä varmasti osaisi yrittää haarukoida tätä myskijäljitelmäksi tms. Tuoksuu vanhanaikaiselta, hehkuvan kuumalta, vähän kumiselta, ja uutetulta halitoosilta.
mukael kirjoitti:Tuoksuu vanhanaikaiselta, hehkuvan kuumalta, vähän kumiselta, ja uutetulta halitoosilta.

Tuo on kyllä mahtava tuoksu, mutta jos sitä laittaa niin tosiaan vain kevyestiKosmoskukka kirjoitti:^Divinen divine ihan kevyesti annosteltuna.

Miulle tulee tuosta näyte myöhemmin tällä viikolla. Muidenkin kuin sinun kertomien mukaan olen varautunut karvaaseen pettymykseen.mukael kirjoitti:Oon nuuhkinut illalla ranteelta Parfum d'Empiren Musc Tonkinia. Alustavasti tämä on pettymys... Jos nimeä ei olisi tiedossa, en kyllä varmasti osaisi yrittää haarukoida tätä myskijäljitelmäksi tms. Tuoksuu vanhanaikaiselta, hehkuvan kuumalta, vähän kumiselta, ja uutetulta halitoosilta.
Sama juttu Jubilationin kanssa.Jaakiem kirjoitti:Erittäin hyvin, kuinka muutenkaan. Eivät kuitenkaan nouse liian voimakkaiksi, vaikka sitkeitä ovatkin.Jules kirjoitti:Miten nuo hajut pysyy iholla, Jaakiem?Jaakiem kirjoitti:Mulla haisee talvitakki pysyvästi Wonderwoodilta, vaikka en ole käyttänyt sitä tuon takin aikana kuin ehkä kerran. Villoresin Tein de neige oli toinen, joka kummitteli kuukausia.
Toxu, harmi niin. Muistan kun intoilit tuon Musc Tonkinin tuloa.
Minusta jotkut Amouaget ovat vain niin isoja tuoksuja, että niiden kanssa on aldehydihumalassa.Jules kirjoitti:Sama juttu Jubilationin kanssa.
Eiku parempi vaan että riittää rahaa sitten johonkin muuhunkin.Anna kirjoitti:Toxu, harmi niin. Muistan kun intoilit tuon Musc Tonkinin tuloa.

Viimeksi muokannut toxu, 11 Joulu 2012, 09:02. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Oliko tämä se, missä piti olla sitä kuivunutta kakkaa tms?
-
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/
Toisaalta taas osahuojennus lompakolle, toisaalta odotin kyllä jotain aivan megamehevää... Musc Tonkinin "myskisyys" ei muistuta mua yhtään esim Lutensin tai Goutalin myskeistä, eikä moderneista "ihomyskeistä", ehkä lähinnä tulee tuosta halitoosimielleyhtymästä vähän mieleen se Miller Harrisin L'air de rien.
toxu, MACin tuotoksesta puheenollen mä muuten kyllä tykkäsin siitä Speakeasysta ilmeisestikin paljon enemmän kuin sinä, mutta en ihmettele että petyit jos odotit jotain tosi tukevaa.
Jaakiem, mikä vanilja-myski?
EDIT. Ai niin ja piti niistä Pd'E:n pulloista sanoa että suorastaan pieni pettymys kohtasi kun ainakin saapuneiden Wazamban ja Azemourin spray-mekanismit vaikuttavat ihan tavallisilta, eivätkä eksoottisen ailahtelevasti lirkkiviltä
toxu, MACin tuotoksesta puheenollen mä muuten kyllä tykkäsin siitä Speakeasysta ilmeisestikin paljon enemmän kuin sinä, mutta en ihmettele että petyit jos odotit jotain tosi tukevaa.
Jaakiem, mikä vanilja-myski?
EDIT. Ai niin ja piti niistä Pd'E:n pulloista sanoa että suorastaan pieni pettymys kohtasi kun ainakin saapuneiden Wazamban ja Azemourin spray-mekanismit vaikuttavat ihan tavallisilta, eivätkä eksoottisen ailahtelevasti lirkkiviltä

Viimeksi muokannut mukael, 10 Joulu 2012, 23:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sori, sekoitin tuon nimen jostain syystä PG:n Tonkamandiniin.
Tästähän se oli puhe? Toxuhan meinasi tilata sokkona pullonkin? Onko Toxukin jo testannut tätä?
Tästähän se oli puhe? Toxuhan meinasi tilata sokkona pullonkin? Onko Toxukin jo testannut tätä?
toxu kirjoitti:Onko kukaan koskaan kuullut aineksesta nimeltään Pierre d’Afrique??? Kääntyy suomeksi kai parhaiten muotoon Afrikka-kivi..(?)toxu kirjoitti:Parfum d'Empire Musc Tonkin
Itse en ole koskaan kuullutkaan. Kyseessä on fossiili, jossa on mukana eläimen ulostetta. Kuulemma tunnettu jo muinaisessa Egyptissä. Ja nyt, jos miestä on uskominen, tätä fossiilia löytyy uutteena Musc Tonkin tuoksusta, muskonin, cistuksen, tuberosan, suitsukkeen, santelin ja mirhamin lisäksi.
Itse uskon tuon "Afrikka-kiven" todenperäisyyteen, ja siihen, ettei kyseessä ole pelkkä markkinointi kikka. M-A C ei ole aikaisemminkaan pelleillyt parfyymiensä kanssa. Päinvastoin.
Anyway, kyseessä on edelleen hyvin mielenkiintoinen tuoksu. Ne harvat jotka ovat päässeet tätä nuuhkaisemaan, ovat kehuneet sitä intensiiviseksi, eläimelliseksi, ja hyvin sensuelliksi.
50 millinen pullo tätä maksaa 120 euroa, mikä ei ole lainkaan paha hinta tuhanteen pulloon rajatusta, epäilemättä hyvin korkealuokkaisesta tuoksusta, joka on tulevaisuudessa myyttistä keräilykamaa...
Tuolta löytyy juttua.
- tigrushka
- Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
- Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n
Edelleen KM A Fleur de Peauta. Huomisesta alkaen sitten ihan jotain muuta, tod.näk. sitruksista tai muuten herättävää, kun pitää nousta varhain ja painua seiskaksi töihin...
Crouching tiger, hidden flacon
^^ Kuten jo aiemmin sanoin, Musc Tonkin näyte tulee miulle kait tämän viikon loppupuolella. (en osaa vielä sanoa missä vaiheessa pääsen siihen käsiksi, sillä postiosoitteeni ja olinpaikkani kohtaavat hyvin harvoin)
Jep, olin kyllä lähellä ostaa tuon ihan sokkona. Tuhannen pullon limited edition on ollut juuri niin haluttua kamaa kuin saattoi kuvitella: mm. LuckyScentistä se myytiin loppuun alta aikayksikön.
Ei haittaa yhtään jos en tykkää. Päinvastoin. Ostan sitten sen putelin sijaan ne valkoiset Dr Martensit joista olen jo jonkun aikaa haaveillut...

Jep, olin kyllä lähellä ostaa tuon ihan sokkona. Tuhannen pullon limited edition on ollut juuri niin haluttua kamaa kuin saattoi kuvitella: mm. LuckyScentistä se myytiin loppuun alta aikayksikön.
Ei haittaa yhtään jos en tykkää. Päinvastoin. Ostan sitten sen putelin sijaan ne valkoiset Dr Martensit joista olen jo jonkun aikaa haaveillut...

- Kamicha
- Tuoksuni: Vihreät
Un Jardin En Mediterranee, Hermes
Herba Fresca, Guerlain
Untitled, Maison Martin Margiela
Infusion di Vetiver, Prada
Fico di Amalfi, Aqua di Parma
Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange
Thundra, Profumum Roma
The Smell of Weather Turning, Lush, mini
Green, Diesel, mini
Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti
Itämaiset
Douce Amere, Serge Lutens
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat
Ambre Sultan, Serge Lutens
Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti
Amber Oud, By Kilian, mini
Sables, Annick Goutal, dekantti
Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti
Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti
Savut
Ambre Narguile, Hermes
Avignon, Comme des Garçons
Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale
Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti
Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti
Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma
Jeux de Peau, Serge Lutens
Woodcoffee, Comme des Garçons
Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Indochine, Parfumerie Generale
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Fille en Aiguilles, Serge Lutens
Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet
Voyage, Hermes
Poivre Samarcande, Hermes, mini
Light Blue, Dolce & Cabbana
Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange
L'Essence, Balenciaga
L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti
Aromaattiset, mausteiset
Gris Clair..., Serge Lutens
Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka
"M", Six Scents, series three
Musc Ravageur, Frederick Malle, mini
Duel, Annick Goutal, mini
L, Lolita Lempicka
-----------------------------------------------------
Näistä voisin luopua:
Un Jardin Sur Le Nil, Hermes
Pepper, jasmin... , Korres
Au Masculin, Lolita Lempicka - Ostoslista: Aikataulutetut:
The Different Company, Jasmin de Nuit
James Heeley, Esprit du Tigre
L'Artisan, Dzing!
Olfactive Studio, Lumiere Blanche
Byredo, Bullion
Mark Buxton, Sleeping With Ghosts
Harkinnassa:
Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan)
Annick Goutal, Encens Flamboyant
Olfactive Studio, Autoportrait
Comme des Garcons, Jaisalmer
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
Serge Lutens, Bois de Violette
Serge Lutens, Fumerie Turque
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Comme des Garcons, Luxe Patchouli
Parfumerie Generale, Aomassai
Annick Goutal, Chevrefeuille - Paikkakunta: Helsinki
^Nam! Haluan myös.
Fille en Aiguilles. Kyllä voi tuoksu olla kaunis. Yksi definitiivisistä metsätuoksuista IMHO.
Miksi olen lykännyt tämän hankintaa?
Edit. Kissakin hyväksyy
Fille en Aiguilles. Kyllä voi tuoksu olla kaunis. Yksi definitiivisistä metsätuoksuista IMHO.

Miksi olen lykännyt tämän hankintaa?
Edit. Kissakin hyväksyy
Oh deer.
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Guerlain Spiritueuse Double Vanille 

Thougts begome things... choose the good ones!