Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Santelit
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Santelit
Tänne niin aidoista santeleista kuin santelinkaltaisista molekyyleistä. Onko kukaan haistellut amaryllista, jonka sanotaan muistuttavan santelia? Mikä on paras santelituoksu? Samsarassa on kaiketi ollut aikanaan lähes puolet santelipuuta. Onko kukaan haistellut sitä vintageversiona?
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Re: Santelit
Amaryllistä, sitä kukkaa? Mun mielestäni kukka ei juurikaan tuoksu, mutta amarylliksen sipuli on todella voimakkaan hajuinen, voisikohan kyse olla siitä? Nyt saa halvalla joulukukkia
Muakin kiehtoo aito santeli. Missäköhän vaiheessa sitä on alettu korvata muilla aineilla?

Muakin kiehtoo aito santeli. Missäköhän vaiheessa sitä on alettu korvata muilla aineilla?
Muistin väärin, se nimi oli amyris.
-
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/230162/
Minulla on eteeristä amyrisöljyä, jonka joskus sokkona tilasin ihan vain sen perusteella että se mukamas muistuttaa santelia. En suosittele, en löydä amyriksestä mitään santelimaista. Tuoksuuhan se vähän joltain puulta, mutta kaikki santelin makea kermaisuus puuttuu.
-
- Tuoksuni: Fragranticassa ajantasainen lista samalla nimimerkillä
Rakastan: savua, suitsuketta, pihkaa, puuta, hunajaa, kanelia, kardemummaa, lanventelia, ruusua, kuivattuja hedelmiä, vetiveriä, lakritsia
Suhtaudun suurella varauksella tai välttelen: vaniljaa, karamellia jne jälkiruokatuoksuja, tuberoosaa, santelia - Ostoslista: Annick Goutal: Sables
Le Labo: Rose 31
Lalique: Encre Noire
Tom Ford: Noir de Noir
Armani Prive: Rose D'Araibie
Armani Prive: Cuir Amethyste
Chanel: Pour Monsieur - Paikkakunta: Espoo
Mua taas ällöttää santelissa juuri se kermaisuus. Se on niin paksu tuoksu esim. SL Santal Majusculessa että ihan kuin kitalakeen jäisi rasvakerros.
Raitoja käpälään!