Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Sumukorento kirjoitti:Mieheni sai täydellisesti ajoitetun mielenhäiriön taxfreessä. Mulla oli Chanel 19 edp pullo kädessä, kun hän totesi, että osta se, niin ei tarvitse vaihtaa loppuja rahoja euroiksi . Insinöörin logiikka
Ihan pers..stä Tuli viesti fragrancexiltä,että eivät pysty perimään sitä saatavaa mun tililtä,joten eipä tule tuoksujakaan Mie oon ihan hukassa näitten nettipalvelujen kanssa Kun sais noita tuoksuja jotenkin helpommin,hinnalla ei oo näissä muutaman kympin tuoksuissa väliä,onko se 20 vai 30e,kun vain sais putelit himaan
^hei, laitappas ittelles paypal tili. Sinne voit linkittää sun pankkikortin tiedon, jolloin kun valitset paypal niin veloitus menee sitä kautta. Ja myyjälle ei tuli missään vaiheessa sun kortti tietoja..
Kosmoskukka kirjoitti:^hei, laitappas ittelles paypal tili. Sinne voit linkittää sun pankkikortin tiedon, jolloin kun valitset paypal niin veloitus menee sitä kautta. Ja myyjälle ei tuli missään vaiheessa sun kortti tietoja..
adhd,en jaksa paneutua,enkä keskittyä,yritän ensin muuta kautta,maksan sit vähän enempi,mutta enpähän riko sit ainakaan mitään
Tuoksuni: .. Keskityn klassisiin kukkais-ja vihertuoksuihin, mutta makumieltymyksiini mahtuu myös mausteisia ja lämpimiä elämyksiä. En pidä tusina-enkä julkkisluomuksista, samoin kierrän kaukaa liian hattaraiset ja pinkit tapaukset - nuorille tytöille pitäisi antaa mahdollisuus tutustua raikkaisiin kukka-ja vesi-aromeihin, eikä tuputtaa geneerisiä liukuhihnahajusteita. Suosikeissani on sekä tunnettujen talojen että pienempien valmistajien tuotteita. Mm. Carvenin Ma Griffe, Armanin Aqcua di Gio, Houbigantin Quelques Fleurs ja Borghesen Profumo di Montecatini kuvaavat makuani. Miesten puolelta suosikkeja ovat Rochas Man, Gaultier Le Male sekä Dior Fahrenheit.
Ostoslista: Toivelistalla Issey Miyake: L'eau d'Issey sekä muutama 'luomutuote'..
En itse ostaisi enää FragranceX:lta mitään, vaikka olisi ilmaista - s DHL:n lähetysten odottelu on raivostuttavaa. Ja aikataulua ei voi sopia tunnin parin sisään, liikkumavaraa on koko päivä.. Prioriteettina heillä firmat ja näiden tilaukset, yksittäishenkilöistä ei niin väliä... Tietty jos on aikaa odotella hela dagen sisällä kuriirin tuloa, niin mikä ettei
^ täällä pohjoisessa jo tiedetään mihin aikaan kuriiri tuo kun katsoo että lähetys on saapunut Ouluun ja on kuriirin kyydissä, se on 8.00 aikaa aamulla ovella. Mää oon tykännyt kyllä palvelusta. Ja ostan yhä ko. tuoksukaupasta.
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan. suosikkituoksujani:
Moschino: Couture Balmain: Balmain de Balmain Balenciaga: Paris Le Labo: Chant de Bois L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde 2. Serge Lutens: Chergui 3. Serge Lutens: Bois de Violette
Maruela kirjoitti:En itse ostaisi enää FragranceX:lta mitään, vaikka olisi ilmaista - s DHL:n lähetysten odottelu on raivostuttavaa. Ja aikataulua ei voi sopia tunnin parin sisään, liikkumavaraa on koko päivä.. Prioriteettina heillä firmat ja näiden tilaukset, yksittäishenkilöistä ei niin väliä... Tietty jos on aikaa odotella hela dagen sisällä kuriirin tuloa, niin mikä ettei
Öh...Mä en ole edes tajunnut, että tuovat kotiin. No meillä siis on postilaatikko, ja jättävät kai sitten sinne, olen aina kuvitellut, että tulevat normaalisti postin mukana.
Minullakin meni kerran hermo DHL:ään - en voi sopia työpaikalle tuommoisia omia juttuja, ja sitten menikin vaikeaksi sopia se toimitusaika.. Pahinta oli, että tilasin kengät, jotka jouduin vaihtamaan, eli venklausta tuli kerrakseen.
Jonkun kuriirifirman paketti tuli perjantai-iltana . Olin aluksi ihan ihmeissäni, että kukas siellä oven takana tähän aikaan on.
Tuoksuni: .. Keskityn klassisiin kukkais-ja vihertuoksuihin, mutta makumieltymyksiini mahtuu myös mausteisia ja lämpimiä elämyksiä. En pidä tusina-enkä julkkisluomuksista, samoin kierrän kaukaa liian hattaraiset ja pinkit tapaukset - nuorille tytöille pitäisi antaa mahdollisuus tutustua raikkaisiin kukka-ja vesi-aromeihin, eikä tuputtaa geneerisiä liukuhihnahajusteita. Suosikeissani on sekä tunnettujen talojen että pienempien valmistajien tuotteita. Mm. Carvenin Ma Griffe, Armanin Aqcua di Gio, Houbigantin Quelques Fleurs ja Borghesen Profumo di Montecatini kuvaavat makuani. Miesten puolelta suosikkeja ovat Rochas Man, Gaultier Le Male sekä Dior Fahrenheit.
Ostoslista: Toivelistalla Issey Miyake: L'eau d'Issey sekä muutama 'luomutuote'..
Jos kerran toimii, niin mikäs siinä - mulla meni koko viime perjantai lähestystä odotellen luuri korvalla toimiston kanssa ... meinasivat lopulta jättää kaukokiidon matkahuoltopisteeseen, joka sijaitsee teollisuusalueella. Onneksi sentään järjestyi oven taa tuleminen.
DHL ei periaatteessa saa jättää postilaatikkoon, vaan heidän täytyy luovuttaa lähetys vastaanottajalle henkilökohaisesti allekirjoitusta vastaan... Poikkeuksia ehkä on, mutta yleinen politiikka on tuo.
Mun mielestä on ollut tosi mukavia nuo kotiin tulevat paketit, koska olen monesti päiväaikaan vielä kotosalla. Tänään olivat yrittäneet käydä tuomassa jotakin. Varmaankin L'artisanin pakettia, mutta en ollut paikalla. Lähetysfirma on melkein mun työpaikan vieressä, mutta tuovat kuulema huomenna sen mulle kotiin. Sovin asian vaan tekstiviestillä. Joskus ovat tuoneet jotain paketteja työpaikallekin. Ehkä täällä pohjoisessa joustavampaa noista asioista sopiminen.
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan. suosikkituoksujani:
Moschino: Couture Balmain: Balmain de Balmain Balenciaga: Paris Le Labo: Chant de Bois L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde 2. Serge Lutens: Chergui 3. Serge Lutens: Bois de Violette
On mulle joskus muinoin tullut jotain muita paketteja kotiovelle, mutta kun olen kuriirille sanonut, että jättää vaan paketin terassille tai postilaatikkoon, jos en oo kotona, niin eivät ole enää soitelleet. Sen vuoksi en ole edes tajunnut, että Fragrancex käyttää kuriiripostia
Maruela kirjoitti:Jos kerran toimii, niin mikäs siinä - mulla meni koko viime perjantai lähestystä odotellen luuri korvalla toimiston kanssa ... meinasivat lopulta jättää kaukokiidon matkahuoltopisteeseen, joka sijaitsee teollisuusalueella. Onneksi sentään järjestyi oven taa tuleminen.
Kuulostaa miun tän ja eilisen päivän säätämiseltä tää. Eilen yrittivät ekan kerran, olin yliopistolla ja jättivät lapun, jossa ei ollut kellonajoista edes mitään hämärää arviota (ja asiakaspalvelusta ei tavoittanut ketään). Tänään sitten ehtivät käydä yrittämässä paketin tuomista aamulla sen verran aikaisin, etten ollut vielä ehtinyt kotiin (olin kotona joskus kymmenen jälkeen) ja sitten sai puhelimessa roikkua yli tunnin, että sai firmasta jonkun langanpäähän (asiakaspalvelu ei vastannut vieläkään).
Saa nyt nähdä, tuleeko torstaina kahdentoista ja neljän välillä, vai pitääkö paketti lopulta hakea hevonkuusesta jostain Jyväskylän kauimmaisen teollisuusalueen toiselta laidalta se. No, tulispahan iltalenkki tehtyä, kun pyöräilee vajaa kymmenen kilometriä suuntaansa...
Siis sinänsähän tuo ajatus kotiovelle tuomisesta on tosi kiva ja kätevä, mutta useimmiten (tai useimpien kohdalla) ei vaan toimi käytännössä.
Jaakiem kirjoitti:Vaikuttaa vähän siltä, ettei niillä ole sun puhelinnumeroa?
No siis, olen sen kyllä tilaajalle antanut, mutta ottaen huomioon, että kyseessä on DHL:n alihankkijan alihankkija, niin en ihmettelisi, jos on numero kadonnut matkalle tai käytännöt niin kirjavat, etteivät harrasta soittelua.