Tänään Chanel Bois des iles - ah, ah, ah. Niin

niin so not me, mutta silti niin tykkään. Habitukseni ja tämä eivät todellakaan kohtaa, mutta alan miettiä koko pulloa joka kerta, kun olen laittanut tätä. Onko teillä kokemuksia eri versioista siis EdT, parfyymi jne?
Viime viikolla oli nahkaviikko. Ti Cuir Fetiche, ke päivä Cuir Velours, ke ilta Midnight in Paris, to Cuir Ottoman. Tykkäsin näistä kaikista, mutta lähes koko arkiviikko nahoilla tuli loppua kohden aika tukahduttavaksi. Torstaiksi säästämäni Cuir Ottoman, josta odotin kohokohtaa, ei enää oikein pudonnutkaan. Silti nuo pitää vielä "rankata" uudella täydellä kierroksella.
Pe Iris Poudre, josta päädyin ostamaan Kamichalta minin

Hiukkasen haastavat aldehydit alussa. Kestoa riittää todella pitkään ja ihan loppuvaiheessa alan ehkä hieman puutua pehmoisena jatkavaan ja jatkavaa drydowniin. Mutta kokonaisuuten iiihana pakkastuoksu!!
Tuoksun valinnasta. Mä yritän töissä huomioida vähän "tuoksuvammaisia" (kaikella rakkaudella) työkavereitani vähän muutenkin kuin annostuksella. Mutta joskus kyllä lipsahtaa määrä ja/tai laatu. Viimeksi niin kävi testiessäni Diptyquen St. Germain 34:sta. Sain kommenttia, että _tuoksun_ eräälle asiakkaalle, jonka allekirjoitus on ilmeisimmin YSL Opium, josta itse en ole erityisemmin innostunut. Yllättävästi kuitenkin tuo 34 mulle putosi, pakkasella sekin. Uusi testaus on tulossa, mutta ehkä sitten kotioloissa

Ja nythän näyttää olevan tulossa "kevytversio" 34:sta, joka olisi kyllä kiva testata...
Eilisen tuoksu oli Amaranthine. Alustavasti tykkään, mutta vaatii kyllä vielä perehtymistä. (Kamicha, en ole veilä kokeillut verrata Douce Amereen...)