Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Perfumes the A-Z guide : Kaikki Top 10 listat täällä !

Tule mukaan puhumaan hajuvesistä, tuoksuista, parfyymeista ja partavesistä niin paljon kuin sielu sietää!

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

calypso

Re: Perfumes the A-Z guide : Kaikki Top 10 listat täällä !

Viesti Kirjoittaja calypso »

Jännä että tuo Bvlgarin Black on jopa kolmella 10 parhaan listalla. Sitähän on PAKKO päästä haistamaan! Olen koittanut etsiskellä sitä mutta ei tunnu kuuluvan ainakaan Sokos Emotionin, Kicksin eikä Stockmann Beautyn valikoimiin. Mistähän tuosta saisi tilattua näytteen?

Minulla on kyllä noilta listoilta paljon muutakin haistamatta, mutta hauska huomata että ikisuosikkini Boucheron on päässyt naisten top kymppiin. :romance-inlove:
Mohn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mohn »

Juu, Bvlgarin Black on mullakin sellainen tuoksu, jota haluan ehdottomasti joskus päästä haistamaan, samoin muutama Knize. En tosin ole vielä toistaiseksi tehnyt elettäkään siihen suuntaan, että tuo toteutuisi. Katsotaan, josko joku päivä...

Ainakin Surrenderissa ja The Perfume Courtissa näyttää Blackia olevan.
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”
Sumukorento
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:

Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette

Viesti Kirjoittaja Sumukorento »

Cheapsmellsissä on 40ml Black 19, 97 puntaa. Tilasin puolisokkona, olen joskus muinaisuudessa nuuhkaissut.
calypso

Viesti Kirjoittaja calypso »

Sumukorento kirjoitti:Cheapsmellsissä on 40ml Black 19, 97 puntaa. Tilasin puolisokkona, olen joskus muinaisuudessa nuuhkaissut.
Tuo on jo sen hintainen että taitaa olla järkevämpääkin tilata sokkona kuin alkaa sampletilausta tuon takia nyt tekemään. :D ..jooh, minulla on vähän omituinen logiikka välillä näissä asioissa. Jotenkin tuntuu että saan enemmän rahaa palamaan kun alan kasailemaan sampletilausta kun kaikkea pitää kuitenkin saada. :whistle: Toisaalta pitää nyt katsoa tuleeko se kuitenkin ajankohtaiseksi ennen kokopullon tilausta, ties mitä ajatuksia saan päähäni kun alan tuota A-Z guidea kunnolla lueskelemaan! :aurinko:
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Cheapsmellsissä on 40ml Black 19, 97 puntaa. Tilasin puolisokkona, olen joskus muinaisuudessa nuuhkaissut.
Sumukorento, olin juuri aikeissa tilata Blackia, joten vinkki tuli enemmän kuin sopivasti! Saitko tilauksesi menemään normaalisti läpi? Yrittässäni tehdä tilausta ihan loppuvaiheessa ilmaantui teksti "Due to international aviation regulations we are unable to ship this item to your location at this time". Pöh!
Sumukorento
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:

Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette

Viesti Kirjoittaja Sumukorento »

Tuolla toisessa ketjussa jo vastasin, mutta joo, tilaus lähti ihan normaalisti. Taisi olla maanantai-ilta, kun tilasin, tiistaina tuli viesti, että ovat lähettäneet. Taisivat kiirehtiä ihan tietoisesti.
Vastaa Viestiin