Aamulla yllä oli Miss Dior Cherie, mutta sitten postipoika toi pussillisen sampleja joita christian777 lähetti ja pääsin testailemaan kaikkea uutta!
Ensinnäkin Thierry Muglerin A*Men, aivan mahtava tuoksu jota on pakko jossain vaiheessa hankkia pullo! Ensimmäinen minuutti oli melkoinen vessanpesuaineen katku (laventeli on minulle hieman haastava, tässä se oli vielä niin voimakas yhdistettynä sitruksiin ja minttuun että mielleyhtymältä ei voinut välttyä), mutta sen laannuttua tilalla on ollut pelkkää ihanaa makeutta ja moniulotteisuutta. Haistan tässä myös lakritsin, mitä ainakaan Fragrantican nuottipyramidista ei silti löydy. Minulla tulee tästä mieleen että tämä voisi olla Dieselin Loverdosen isoveli, jotain samaa tässä mielestäni on vaikka nämä tuoksut onkin tavallaan eri maailmoista.
Lolita Lempickan Au Masculin on aikamoinen anispommi! Siinä on alussa tuo anis niin voimakkaana etten meinaa erottaa sen alta mitään muuta, mutta sen hieman tasaannuttua mieleen tulee joku kova aniksen makuinen lakritsikarkki. Nam! Tämäkin on kyllä kiva, ja menee varmaankin hankintalistalle. Miellän tämän selvästi päivätuoksuksi ja käyttäisin tätä arkena, sillä vaikka alku on voimakas niin tuoksu vaimenee hyvin pian "ympäristöystävälliseksi". Kysyin myös miekkosen mielipidettä, hän piti A*Menistä enemmän, mutta ei olisi arvannut kumpaakaan miesten tuoksuiksi. Mitään tuon syvällisempää mielipidettä hänestä ei saa irti.
Täytyy muuten tunnustaa, että minä en ole koskaan oikein välittänyt onko joku tuoksu miehille suunnattu jos pidän siitä. Okei, aika iso osa miehille markkinoiduista tuoksuista on "partavesimäisiä" ja äärimmäisen maskuliinisia ja sellaisia en käyttäisi, mutta on paljon tuoksuja joista pidän itsellänikin. Ensimmäinen käyttämäni miesten tuoksu oli Axe Africa, ja itse olin tuolloin muistaakseni 13-vuotias.

Olen myös "salaa" käyttänyt miekkosen tuoksuja, ja hankkinut hänelle sellaisia tuoksuja joita voisin itsekin kuvitella käyttäväni.