Alkuperäinen Diorella on mielestäni kaikkien aikojen paras chypre. Sen vivahteikkuus on täysin lyömätöntä. Mitsoukot ja muut jäävät nuolemaan näppejään.
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Anna, oletko vielä pidättäytynyt tuon Givenchyn ostamisesta?Anna kirjoitti:Huoh. No niinhän se mun kahden viikon ostolakkoni kesti 1,5 päivää. Oli tarjolla yksi vanhempaa laatua oleva Must de Cartier parfyymi, 30 ml niin olihan se ostettava. Siinä on kaksi Must kynttilääkin mukana![]()
Ja tekisi mieli tuosta se edt myös ja sitten Givenchyn Gentleman, pakko yrittää hillitä nyt kuitenkin jos meinaan jotain syödäkin.
Oho.Anna kirjoitti:Mukavaa, kertoilkaahan sitten miltä ne tuoksuvat ja pullokuvia haluan tietty nähdä näistä herkuista!
Sanoinko mä juuri, etten voi juuri nyt ostaa mitään? Että on odotettava seuraavaan palkkapäivään taisi olla sitä edellinen kommenttini? Ei helv...mä en tiedä mikä sekokohtaus muhun tänään iski, mutta...huhhuh...kehtaako myöntääkään. Amouage miniature set for womenKiitos kun aloitte hehkuttamaan sitä Jubilationia tänään niin kauheesti, se on tuossa mukana. ja miesten versiosta otin näytteen mukaan. Raippaa tänne, perkele.
Noin minäkin ajattelen, en pidä A-Z Guidea minään ainoana totuutena sillä siinä on vain kahden ihmisen mielipiteet tuoksuista. Ja nekin monessa kohtaa eroavat toisistaan. Tykkään silti että se on mielenkiintoinen opus, samalla tavalla kuin olen kiinnostunut tuoksufoorumilaisten ja muidenkin tuoksuharrastajien mielipiteistä ja arvioinneista.Mohn kirjoitti:Ja juuri tuosta syystä en pidä esim. The A-Z Guidea minään raamattuna. Kuten olen aikaisemminkin todennut, niin arvostan tekijöiden ammattitaitoa, mutta tuoksut ovat henkilökohtainen elämys ja jokainen aistii ne omalla tavallaan. Tietysti tuoksuissa on laatueroja ja se ei ehkä niinkään ole samalla tavalla henkilökohtainen elämys ja siihen suhtaudun eri tavalla.
Mie ihastelin tuota settiä myös jonkun putiikin sivuilla, mutta en sitten uskaltautunut ja parin päivän kuluttua se olikin jo kadonnut! Vähän harmittaa, koska Amouage vaikuttaa todella kiinnostavalta talolta.Anna kirjoitti:Se, että Ausliebezumduftista tuo oli loppu ja Nerolissa oli vain yksi, vähän vauhditti tätä hommaa. seliseli