Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Mitä haistelet tänään?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Re: Mitä haistelet tänään?
Montale - Black Musk. Sain näytteen Taigalta. Uh oh, tämä on yhtä buliminen kuin kaikki muutkin Montalet. Tässä on liikaa kaikkea, liikaa myskiä, liikaa pippuria, liikaa nahkaa, liikaa puuta, liikaa kestoa. Fiilis on old school luksus-miljonääripappa. Donald Trump pullossa.
Laitoin Black Muskia aamulla vähän kuuden jälkeen ja se löyhyää edelleen niin voimakkaasti, että avokonttorissa asiasta on huomautettu jo kahdesti.
Laitoin Black Muskia aamulla vähän kuuden jälkeen ja se löyhyää edelleen niin voimakkaasti, että avokonttorissa asiasta on huomautettu jo kahdesti.
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
-
Nicolaïn Temps d'une Fête - jotenkin vanhanaikaiseen vivahtavaa vehreyttä, tätisäväyksellä.
Mutta että tuoksuu hyvältä ja sopii koleahkoon aurinkoiseen kevätkeliin.
Eilen testissä mm Jardins de Bagatelle Annalta
Luulen, että suosikkiversioni on EdP.
Mutta että tuoksuu hyvältä ja sopii koleahkoon aurinkoiseen kevätkeliin.
Eilen testissä mm Jardins de Bagatelle Annalta

- tigrushka
- Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
- Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n
Edelleen Encens et Bubblegumia. Aina välillä on hauska käyttää minulle "ei-tyypillisiä" tuoksuja. Vaikka Dinner by Bobo ja Annick Goutalin Eau de Charlotte ja Folavril ovatkin erityylisiä (ja käytän niitä useammin), niissä on samaa leikkimielisyyttä kuin tässä. Tulee lähes sellainen olo, että lähdenpä tästä hyppäämään narua tai ruutua!

Crouching tiger, hidden flacon
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Tosielämän "miten ihokemia vaikuttaa tuoksuun"-testi käynnissä AA Winter Delicellä. Sain tänään näytteen, ja tyttöni sipaisi sitä samalla kertaa kuin minä kädelleen. Alku oli todella hurmaavan raikkaan metsäinen. Sitten alkoi tunkeä läpi kakkosyökkäilynuottini (se ykkönen on kookos) opapanax. Sanoin tytölle, että nyt tämä alkaa muuttua kitkeräksi, hän nuuhkaisi omaa rannettaan ja sanoi, että hänen mielestään tuoksu on makea ja kivalla tavalla vähän kirpeä. Nyt kun tuoksu on ollut iholla tunnin, pyysin tytön rannetta haisteltavakseni, ja pyysin häneltä kommenttia, onko tuoksuilla eroa. Vastaus oli selvä: Minun ihollani tuoksu on paljon pistävämpi ja kitkerämpi, tytön iholla pehmeämpi ja raikkaampi, sama mielipide oli molemmilla.
Menen nyt pesemään WD.n pois, opapanax muuttuu koko ajan metallisemmaksi ja kitkerämmäksi, vähän kuin saisi suuhunsa metallisorvin purua, metsän raikkaudesta ei tietoakaan.
Menen nyt pesemään WD.n pois, opapanax muuttuu koko ajan metallisemmaksi ja kitkerämmäksi, vähän kuin saisi suuhunsa metallisorvin purua, metsän raikkaudesta ei tietoakaan.
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Nyt iltapäivään Diptyquen Olene, Rakas ystäväni oli lähettänyt minulle putellisen kevät jahjaksi. Voi kiitos Sinä Ihana!
Uskonpa että tällä mennään useampi päivä

Uskonpa että tällä mennään useampi päivä

Thougts begome things... choose the good ones!
- tigrushka
Testasin Winter Deliceä vuosia sitten: piparkakkuinen lopputuoksu oli ihan miellyttävä mutta ei riittänyt kompensoimaan hyökkäävää ja vessanraikastinmaista alkutuoksua. Ristin tuoksun mäntypistiäiseksi ja siirsin mappi-Ö:hön.Sumukorento kirjoitti:Tosielämän "miten ihokemia vaikuttaa tuoksuun"-testi käynnissä AA Winter Delicellä. Sain tänään näytteen, ja tyttöni sipaisi sitä samalla kertaa kuin minä kädelleen. Alku oli todella hurmaavan raikkaan metsäinen. Sitten alkoi tunkeä läpi kakkosyökkäilynuottini (se ykkönen on kookos) opapanax. Sanoin tytölle, että nyt tämä alkaa muuttua kitkeräksi, hän nuuhkaisi omaa rannettaan ja sanoi, että hänen mielestään tuoksu on makea ja kivalla tavalla vähän kirpeä. Nyt kun tuoksu on ollut iholla tunnin, pyysin tytön rannetta haisteltavakseni, ja pyysin häneltä kommenttia, onko tuoksuilla eroa. Vastaus oli selvä: Minun ihollani tuoksu on paljon pistävämpi ja kitkerämpi, tytön iholla pehmeämpi ja raikkaampi, sama mielipide oli molemmilla.
Herba Fresca taas tuoksui suuvedeltä. Ei jatkoon.
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Mäntypistiäinen ja metallisorvi...ei välttämättä kovin kaukana toisistaan.tigrushka kirjoitti:
Testasin Winter Deliceä vuosia sitten: piparkakkuinen lopputuoksu oli ihan miellyttävä mutta ei riittänyt kompensoimaan hyökkäävää ja vessanraikastinmaista alkutuoksua. Ristin tuoksun mäntypistiäiseksi ja siirsin mappi-Ö:hön.
Herba Fresca taas tuoksui suuvedeltä. Ei jatkoon.

Tyttö viettää tänään synttäreitään, ja kysyi varovasti, jos saisi näyttää tytöille mun tuoksukaappia? Saa nähdä kuinka tuoksuvia tyttöjä täältä lähtee kotiinpäin.

-
^ Sööttiä
Paljonko tyttösi täyttää (jos saa kysyä)? Onnitteluja
Mä kiinnostuin aiemmin oikeastaan täysin ohittamistani Aqua Allegorioista äsken ostamani Lys Soleian myötä.. Onko muilla suosikkeja noissa? Tai inhokkeja? Tai kaapissa pyörimässä jotain pulloja, joista haluaisi eroon
?

Mä kiinnostuin aiemmin oikeastaan täysin ohittamistani Aqua Allegorioista äsken ostamani Lys Soleian myötä.. Onko muilla suosikkeja noissa? Tai inhokkeja? Tai kaapissa pyörimässä jotain pulloja, joista haluaisi eroon

- Kamicha
- Tuoksuni: Vihreät
Un Jardin En Mediterranee, Hermes
Herba Fresca, Guerlain
Untitled, Maison Martin Margiela
Infusion di Vetiver, Prada
Fico di Amalfi, Aqua di Parma
Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange
Thundra, Profumum Roma
The Smell of Weather Turning, Lush, mini
Green, Diesel, mini
Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti
Itämaiset
Douce Amere, Serge Lutens
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat
Ambre Sultan, Serge Lutens
Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti
Amber Oud, By Kilian, mini
Sables, Annick Goutal, dekantti
Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti
Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti
Savut
Ambre Narguile, Hermes
Avignon, Comme des Garçons
Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale
Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti
Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti
Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma
Jeux de Peau, Serge Lutens
Woodcoffee, Comme des Garçons
Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Indochine, Parfumerie Generale
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Fille en Aiguilles, Serge Lutens
Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet
Voyage, Hermes
Poivre Samarcande, Hermes, mini
Light Blue, Dolce & Cabbana
Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange
L'Essence, Balenciaga
L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti
Aromaattiset, mausteiset
Gris Clair..., Serge Lutens
Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka
"M", Six Scents, series three
Musc Ravageur, Frederick Malle, mini
Duel, Annick Goutal, mini
L, Lolita Lempicka
-----------------------------------------------------
Näistä voisin luopua:
Un Jardin Sur Le Nil, Hermes
Pepper, jasmin... , Korres
Au Masculin, Lolita Lempicka - Ostoslista: Aikataulutetut:
The Different Company, Jasmin de Nuit
James Heeley, Esprit du Tigre
L'Artisan, Dzing!
Olfactive Studio, Lumiere Blanche
Byredo, Bullion
Mark Buxton, Sleeping With Ghosts
Harkinnassa:
Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan)
Annick Goutal, Encens Flamboyant
Olfactive Studio, Autoportrait
Comme des Garcons, Jaisalmer
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
Serge Lutens, Bois de Violette
Serge Lutens, Fumerie Turque
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Comme des Garcons, Luxe Patchouli
Parfumerie Generale, Aomassai
Annick Goutal, Chevrefeuille - Paikkakunta: Helsinki
Minä pidän Herba Frescasta, mutta olenkin HC-minttufani. Haistan siinä myös viinimarjanlehtiä, vaikkei niitä ainakaan Fragrantican nuottilistalla ole. Minusta HF on oikein minttuisa, rehevä ja kasvinomainen minttu tee- ja yrttisävyineen
- ihan kuin murskaisi sormien välissä Järvikylän vahvaa minttua. Muut tuntuvat valjuilta ja kemikaalisilta siihen verrattuna. Heeleyn minttukin on hyvä, mutta kesy Herba Frescaan verrattuna.

Oh deer.
- tigrushka
Tykkään sekä mintusta että kardemummasta ruoan tai juoman mausteena, mutta tuoksuainesosina ne ovat minulle ongelmallisia: minttu menee suuvesi-/hammastahnaosastolle tai muuttuu iholla tunkkaiseksi ja väljähtyneeksi, kardemumma taas on kuin piikki nenään ja aiheuttaa öllötystä ja päänsärkyä.
Sumukorento, kuulostaa ihanalta, raportoi sitten lisää tyttöjen tuoksutteluista
Mulla on ollut pari tuoksutonta päivää. Laitoin mä eilen suurinpiirtein viimeisen tipan Jubilation XXV:tä yöksi tosin. Nyt mulle saapui jotain joista en ollut vielä edes uskaltanut hiiskua täällä
Grossmith Phul-Nana ja Shem-el-Nessim. Nämä tosin käytettyinä. Ja olisin saanut kaikki kolme halvemmalla kun olisin vain alkujaan tilannut sen koko kolmen setin jota on myynnissä...Ja olisin saanut täysinäiset pullot. Lohduttaudun sillä, että aivan sama koska tuskin tulen näitäkään saamaan ihan hetkeen loppuun tällä tahdilla.
Nyt ranteella Phul-Nana. Hm. Melko yrttinen makeahkolla pohjalla. Hm.
Shem-el-Nessim tuoksuu pullon läpi vähän siltä mun vintage L'Heure Bleuelta. Sumukorentoooooo, kuullako sinä minuaaa?
(Olit tulossa huomenna Poriin vai?
)
Jaakiem, yritä olla kärsivällinen, koitan haistella sokkonäytettäsi ihan pian
Kiitos. Se pussi on tuossa mun pöydällä missä se sokkokin on ja siinä on myös ne Slumberhouset. Ihmettelin tässä, että miksi hitossa täällä haisee koimyrkky, tai tosin sanoen eteerinen öljy, jota käytetään koidentorjuntaan ja olin ihan puulla päähän lyöty. No se pussihan se oli, Slumberhouse... mitä lie punaseetriä tms se öljy oli mitä ole joskus haistanut ja tosi pistävän hajuista. Toiset tykkää kuulemma, minä en todellakaan.

Mulla on ollut pari tuoksutonta päivää. Laitoin mä eilen suurinpiirtein viimeisen tipan Jubilation XXV:tä yöksi tosin. Nyt mulle saapui jotain joista en ollut vielä edes uskaltanut hiiskua täällä

Nyt ranteella Phul-Nana. Hm. Melko yrttinen makeahkolla pohjalla. Hm.

Shem-el-Nessim tuoksuu pullon läpi vähän siltä mun vintage L'Heure Bleuelta. Sumukorentoooooo, kuullako sinä minuaaa?

Jaakiem, yritä olla kärsivällinen, koitan haistella sokkonäytettäsi ihan pian

Äh, valehtelin. Menee päivät sekaisin. Olihan mulla eilen tuoksua. Koska monessa maassa 1.toukokuuta on kielon juhla ja perinteisiin kuuluu tuoksua kielolta, antaa kielokimppuja ym. niin minulla oli Floris Lily of the Valley 

Se on kyllä vähän työlästä haisteltavaa.Eeva kirjoitti:Montale - Black Musk. Sain näytteen Taigalta. Uh oh, tämä on yhtä buliminen kuin kaikki muutkin Montalet. Tässä on liikaa kaikkea, liikaa myskiä, liikaa pippuria, liikaa nahkaa, liikaa puuta, liikaa kestoa. Fiilis on old school luksus-miljonääripappa. Donald Trump pullossa.

-
suosikkituoksujani:
Eiffeli, tyttö täyttää 11, ja mulla ois avaamaton varapullo Figue Iristä, jota tuskin tulee koskaan käytettyä...haluatko näytteen?
Anna, tulen Poriin puolilta päivin, voisin pikaisesti poiketa nuuhkaisemassa, kun olen lähdössä kotiinpäin? Soitellaan/viestitellään :)

Anna, tulen Poriin puolilta päivin, voisin pikaisesti poiketa nuuhkaisemassa, kun olen lähdössä kotiinpäin? Soitellaan/viestitellään :)