Tänään on 29 Maalis 2024, 00:43

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 25 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Tyhjät pullot
ViestiLähetetty: 16 Syys 2012, 01:52 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Itse en ole enää vuosiin saanut tyhjennettyä ainoatakaan pulloa, koska rotaatio on kasvanut niin suureksi. Jos sellainen ihme kuitenkin tapahtuu, niin sitä voi todistella tässä ketjussa vaikka kuvan kera. Oletko sinä saanut käytettyä pullon loppuun?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tyhjät pullot
ViestiLähetetty: 24 Syys 2012, 21:10 
Poissa

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 10:39
Viestit: 173
Hiljainen on ketju :D (mutta ei ole kyllä mullakaan mitään annettavaa tähän :oops: )

_________________
http://talventuoksu.blogspot.fi/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tyhjät pullot
ViestiLähetetty: 24 Syys 2012, 21:24 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Tsadaa, mutta mää oon saanut tyhjättyä mm Ralph Lauren:n Romance ja siitä mulla on nyt 3 pullo. Ja Cacharel:n noa josta on toinen pullo nyt. :happy-partydance: hmm Toinen pullo on myös Laura Biagiotin Veneziaa ja myös Venezia Pastelloa, Kolmas pullo saman talon Romaa hmm, tuleekohan muuta mieleen 2 pullo myös Poemea, ja Tresoria, Kuin myös Chanel:n allurea on 2 pullo menossa, on näitä ku rupeaa miettiä :P

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tyhjät pullot
ViestiLähetetty: 24 Syys 2012, 21:45 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Minun viimeisin tyhjä pullo on ollut alkuperäinen M7, joka meni vuodessa, parissa. Sitä ennen on mennyt pullon tuhoamiseen pitemmän aikaa. Olen saanut käytettyä loppuun esimerkiksi Kenzo Junglen, pienen Aqua di Gion, Hugo Bossin Hugon, Boss Bottledin ja Calvin Kleinin Escapen. Calvin Kleinin olin ostanut vitosella kirpparilta ja käytin sitä ilmanraikastimena eli suihkuttelin mattoihin, koska en halunut sitä omalle iholleni.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tyhjät pullot
ViestiLähetetty: 24 Syys 2012, 22:10 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Toinen Le Feu pihisee viimeisiä hönkiään. Todisteita on hankala laittaa kun pullo ei oikeastaan päälle päin näytä, mikä on täyttötilanne.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tyhjät pullot
ViestiLähetetty: 24 Syys 2012, 22:25 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:41
Viestit: 397
Paikkakunta: Uusimaa
Mulla on tainnut kulua elämäni aikana vain ihan muutama pullo loppuun :?. Mutta en ollutkaan ennen "hurahtamista" mitenkään ahkera tuoksuttelija.
Nyt on Acorellen Jardin des Thés lopuillaan, sitä olenkin hölvännyt colognen tapaan. Ehkä vähän vauhditankin sen loppumista, niin tulee tilaa..

_________________
Sinistä pintaa


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tyhjät pullot
ViestiLähetetty: 23 Huhti 2013, 23:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Olen omistanut aina enemmän tuoksuja kuin olen kerennyt kuluttaa, joten montaa pulloa en ole elämäni aikana saanut käytettyä tyhjiin. Useammin olen antanut eteenpäin tai nakannut menemään tuoksuja kuin saanut ne kulutettua loppuun. Olen kyllä muutenkin hidas kuluttamaan tuoksuja 1-2 suihkauksen käyttötahdillani, tuntuu että ne eivät kulu millään vaikka käyttäisin pitkäänkin samaa tuoksua.

Kolme täysikokoista pulloa mitkä tulee mieleen on Boucheronin Boucheron, Nina Riccin Les Belles Liberty Fizz, ja CK One. Miniatyyreja olen käyttänyt myös joitain, ainakin LouLou, Tresor, JPG Classique edt ja edp. Kasa Yves Rocherin miniatyyreja ja pari täysikokoista tuoksua. Jos joku muistaa ysäriltä Date-tuoksut, niitä käytin loppuun kolme. Alkuperäisestä sarjasta punaisen, ja myöhemmin julkaistuista keltaisen ja vihreän. Tädiltäni saamista pullonpohjista olen käyttänyt loppuun muistaakseni Rochasin Byzancen ja sinisen Samban. :D

No olihan noita kuitenkin aika monta. :whistle: Tämän vuosituhannen puolella olen useammin kyllästynyt tuoksuun ja antanut sen eteenpäin kuin saanut mitään loppumaan. Olisikohan nuo Classiquet ainoat loppuneet kymmenen vuoden sisään? Toisaalta taas en toivokaan niiden tuoksujen loppuvan joista pidän, sehän tarkoittaa huonossa tapauksessa sitä että tilalle saa kauhean metsästyksen jälkeen vain reformuloidun tuoksun, joka on vain varjo entisestä. Tai pahimmassa tapauksessa jää kokonaan ilman!

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tyhjät pullot
ViestiLähetetty: 08 Loka 2013, 11:26 
Poissa

Liittynyt: 23 Heinä 2013, 14:45
Viestit: 120
Tänään Cerrutipullosta sain tiristettyä viimeisetkin tipat!
Toinen pullo kaikkiaan jonka olen saanut tyhjennettyä, ensimmäinen oli Dunhill - Pure, jännästi kummatkaan eivät olleet varsinaisesti suosikkejani...
Harrastus kun alkoi varsinaisesti tuossa jossakin ~5-6 vuotta sitten ja hirveällä rysäyksellä suurin osa pulloistani tuli ensimmäisen vuoden aikana, kun metsästin halpoja ja kiinnostavia netin syövereistä.
Menee näemmä pullot noin 10ml per vuosi tahtia, ainakin ne jotka ovat isommalla kulutuksella.
Seuraava viesti tähän ketjuun taitaapi tulla aikaisintaan ensi kesän loppupuolella josko saisin sen ihan ensimmäisen saamani tuoksun käytettyä :D

_________________
Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tyhjät pullot
ViestiLähetetty: 09 Loka 2013, 14:22 
Poissa

Liittynyt: 30 Kesä 2012, 20:05
Viestit: 515
Paikkakunta: Espoo
Mulla menee niin että kun pullossa pinta alenee niin samassa suhteessa pihistelen käyttöä. En jotenkin haluaisi tehdä päätöstä ostanko samaa uudestaan. Mulla on pitkään ollut enää tippa jäljellä parissa pullossa tämän vuoksi ja pitäisi varmaan antaa periksi ja tehdä edes dekantit niistä sen sijaan että käytän tilaa koko pullon jemmaamiseen.

_________________
Raitoja käpälään!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tyhjät pullot
ViestiLähetetty: 09 Loka 2013, 16:11 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Miulla se menee just toisin päin; oikein iloitsen, kun nesteen pinta pullossa alenee. Se tavallaan "oikeuttaa" jotenkin sen kyseisen pullon hankinnan alun perin, kun voi silmin todeta, että tuoksua on käytetty ahkerasti.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tyhjät pullot
ViestiLähetetty: 14 Loka 2013, 15:02 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Elo 2013, 10:59
Viestit: 214
Minusta on kivaa kun tuoksut kuluvat ja jopa joskus loppuvat.
Mukava nähdä että jotain on tosiaan käytetty eikä ollut hukkaostos.
Samalla on "oikeutetumpaa" hankkia uutta tilalle ;)
Oma kokoelmani ei ole tosiaankaan suurensuuri, ja joukossa on tuoksuja jotka eivät tajuntaani räjäytä, mutta käyttelen kyllä välillä, koska mulla on jokin pakkomielle saada pullot tyhjiksi edes joskus :roll: No ihan surkeita ostoksia en väkisin käytä, ne menevät sitten vessaan ruiskittavaksi tarpeen vaatiessa.

Kohta loppuu JPG:n kesätuoksu vuodelta 2005. Pullo on alunperinkin tullut minulle kodinvaihtajana, se ei sovi enää tähän vuodenaikaan ja on muutenkin sarjassamme näitä että "joo voin mä tätä joskus suihkautella päälleni mutta en mä tätä RAKASTA." Tätä nyt sitten käytän "vessatuoksuna" ja kohta se on loppu. En ala säästelemään todellakaan ensi kesäksi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tyhjät pullot
ViestiLähetetty: 09 Marras 2013, 00:29 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Voidaanko laskea myös tyhjät samplevialit?
Mulla tyhjenee niitäkin aniharvoin...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tyhjät pullot
ViestiLähetetty: 09 Marras 2013, 00:57 
Poissa

Liittynyt: 02 Huhti 2012, 12:26
Viestit: 782
Paikkakunta: Helsinki
Tottakai voidaan laskea!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tyhjät pullot
ViestiLähetetty: 17 Joulu 2013, 15:59 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Tiristin aamulla viimeiset tipat Comme des Garçons 2:sta :dance: Oli tosin alunperinkin vain 15 ml:n puteli (valkoisen tekoturkissydämen sisällä), mutta silti. Aina yhtä hieno hetki.

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tyhjät pullot
ViestiLähetetty: 17 Joulu 2013, 16:10 
Poissa

Liittynyt: 02 Huhti 2012, 12:26
Viestit: 782
Paikkakunta: Helsinki
Cheers tigrushka :occasion-xmas: Mä oon saanu vain näytteitä tyhjäksi viime aikoina. Meinaatko hankkia CdG2:n uudestaan?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 25 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group