Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Mitä haistelet tänään?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
-
- Tuoksuni: Marc Jacobs Lemon Splash
Kenneth Cole Black
Ralph Lauren Romance
Estee Lauder Bali Dream
Max Mara Kashmina Touch
Prada Eau De Parfum Tendre
Elizabeth Arden 5th Avenue Night
Elizabeth Arden 5th Avenue Style
Jessica Simpson Fancy
Gres Ambre De Gabochard
Tom Ford White Patchouli
Prada L´eau Ambree
Balmain De Balmain
Calvin Klein Truth
Fragonard Etoile
Fragonard Eclat
Maison Francis Kurkdian Absolue Pour La Soir
Yves Rocher Iris Noir
Jesus Del Pozo Ambar
Burberry Brit Red
Kenzo L`eau Par Kenzo Eau Indigo
YSL Cinema
Pierre Balmain Amber Gris
Bvlgari Mon Jasmin Noir
Jacomo Silences
Narciso Rodriguez For Her Eau de Toilette Delicate Limited Edition
Versace Versense
Clean Provence
Dolce & Gabbana Sicily
Yves Rocher So Elixir
Guerlain La Petite Robe Noir
Lancome La Vie Est Belle
Fragonard Belle D`Avril
Fragonard Figuier fleur
Fragonard Grain De Soleil
Fragonard Encens Fève Tonka
Fragonard Cedre
Galimard Grasse A Toi
Galimard Rencontre
Galimard Evie
Roger & Gallet Fleur de Figuier
Roger & Gallet Amande Persane
Roger & Gallet Bois d`Orange
Lush Tuca Tuca
Lush 100 Kisses Deep
Lush Vanillary
Lush Furze
Lush Sikkim Girls
YSL Belle d`Opium
Yves Rocher Vanille Noire
Narciso Rodriques Essence Eau De Musc
Gianfranco Ferre Ferre
Guerlain Jardins De Bagatelle
Balenciaga Cristobal
Balmain De Balmain
Annick Goutal Eau Du Sud
Calvin Klein CK One Shock Street Edition
Calvin Klein CK One Summer 2013
Guerlain Eau De Shalimar
L Artisan Parfumeur Traversee du Bosphore
L Artisan Parfumeur Havana Vanille
Philosophy Amazing Grace - Ostoslista: Manteliset, pehmeät ja ambraiset tuoksut kiinnostavat tällä hetkellä, samoin iiris ja viikunatuoksut.
Re: Mitä haistelet tänään?
Kävelin Stockan läpi töiden jälkeen ja ruiskutin käteeni Burberry Brit Rythmiä. Aika vastustamaton sekoitus laventelia ja myskiä, olen haistellut nyt kämmenselkääni tauotta. Menee hankintalistalle, mainstreamiksi tosi koukuttava tuoksu.
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Sivettipäivä, tai paremminkin ilta. Päivä tuoksuttomana, kotona toiseen ranteeseen Jicky ja toiseen Bal a Versailles. Jicky on siedättänyt minut sivettiin, rakastan sitä, mutta opaponax on edelleen iholla yök, ei voi mitään.
Kävin näillä hajuilla kaupassa ja alkossa, ja ihmiset kiersivät kaukaa

Muoks, Kamicha, mulla on ollut heliotrooppi, tosin en tiedä, onko koristeversio sama kuin tuoksuversio. Tuoksui omituiselta, pehmeältä ja vähän tunkkaiselta, mutta luulenkin, että sen arvo on enemmän muiden tuoksujen sitomisessa ja yhdistämisessä?
Kävin näillä hajuilla kaupassa ja alkossa, ja ihmiset kiersivät kaukaa

Muoks, Kamicha, mulla on ollut heliotrooppi, tosin en tiedä, onko koristeversio sama kuin tuoksuversio. Tuoksui omituiselta, pehmeältä ja vähän tunkkaiselta, mutta luulenkin, että sen arvo on enemmän muiden tuoksujen sitomisessa ja yhdistämisessä?
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Huomenna Escada ph 

Nuit etoilee on kyllä hyvä. Vihreää vihreän päälle. Minttua, mäntyä, kuusta... ja Fragrantican mukaan kuistaakseni myös jotain Angelicaa, kivan vihreän kasvimainen nuotti, joka löytyy voimakkaana esimerkiksi French loverista.
Mieleen tuli sellainenkin ajatus, että Nuit etoilee voisi melkein olla nu fougere, nugere. Sen minttu ei nyt jää kauaksi laventelista soinniltaan. Tammisammaleen tilalla on immortellea, jota käytetään paljon uuschypreissä. Vaniljakiisseliä siinä pitäisi olla.
Tuo immortelle on kyllä yleinen Goutaleissa. Oikeastaan osa goutalinea. Niillä on se chyprenkaltainen pohja, joka on Eau d'Hadrienissa, Eau du sudissa ja Vetiverissä. Sitten on se immortellepohja esimerkiksi Nuit etoileessa, Encens flamboyantissa ja Eau de monsieurissa.
Mieleen tuli sellainenkin ajatus, että Nuit etoilee voisi melkein olla nu fougere, nugere. Sen minttu ei nyt jää kauaksi laventelista soinniltaan. Tammisammaleen tilalla on immortellea, jota käytetään paljon uuschypreissä. Vaniljakiisseliä siinä pitäisi olla.
Tuo immortelle on kyllä yleinen Goutaleissa. Oikeastaan osa goutalinea. Niillä on se chyprenkaltainen pohja, joka on Eau d'Hadrienissa, Eau du sudissa ja Vetiverissä. Sitten on se immortellepohja esimerkiksi Nuit etoileessa, Encens flamboyantissa ja Eau de monsieurissa.
Näköjään vähän takkuilee nyt tämä foorumi. Iltatuoksuna Mandragore pourpre, aivan mahtava. Anis ja pippuri tai mikä lienee tekee hieman laktritsia/salmiakkia muistuttavan vaikutelman. 
Kosmo, mitä sä tykkäät tästä?
Vainu, joko olet päässyt jotain sitruunatuoksua testaamaan?

Vainu, joko olet päässyt jotain sitruunatuoksua testaamaan?
Viimeksi muokannut Jaakiem, 01 Maalis 2014, 00:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stockmann lähetti muuten just tänään jotain etuseteleitä, jos meinaat sen sieltä ostaa.Anissa kirjoitti:Kävelin Stockan läpi töiden jälkeen ja ruiskutin käteeni Burberry Brit Rythmiä. Aika vastustamaton sekoitus laventelia ja myskiä, olen haistellut nyt kämmenselkääni tauotta. Menee hankintalistalle, mainstreamiksi tosi koukuttava tuoksu.
- tigrushka
- Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
- Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n
Edelleen Annikin Eau de Charlottea, taidan jämähtää tähän vielä pariksi päiväksi. 

Crouching tiger, hidden flacon
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Juuh, on minustakin upea sitrus typpinen tuoksu, mutta hmm, jos mietin että Les Nuits d`Hardien on kesäillan sitrus, niin samaan kyllä iltaan menee Mandragore Pourpre myös kesä-aikana. Mutta näin keväällä/ talvella myös päivällä ihanan virkistävä. Tuo pippuri kyllä minunkin nenääni tuoksuu aika voimakkaasti ja patchouli myös. Tykkään molemmista. Pippuri -Jasmiini korresilta kans on kyllä tosi koukuttava, tämä vaikkakin on paljolti erinlainen niin vois olla vaikka serkku Pippuri Jasmiinille. Vaikkakin tuntuu että Mandragore Pourpe ei oo jasmiinia nähnykkään. Löydän tästä sellaista sielukkuutta ja syvyyttä, mitä monesti perinteisistä sitrus tuoksuista puuttuu, useinmiten ne on sellaisia kiitäjiä pintavesissä , pikapiristäjiä ja hetkessä tuuli on vienyt mennessään.Jaakiem kirjoitti:
Kiitos Jaakiem tästä pikkuputellista

Thougts begome things... choose the good ones!
Ilta on tuoksukokeilujen aikaa, ja eilen kokeilin Disco Divaa. En tiedä yhtään tämän tuoksun nuoteista, joten kerron vain pikaisen ensituntuman. Sähäkkä! Melkein näin silmissäni kissan joka sähähtää, sillain hyvällä tavalla. En tiedä mitä nenäni meinaa, mutta minusta tässä on jotain metallista,sepä jopa pientä mintun tuoksua
Tämä siis täysin tietämättä nuotteja :)
Jännä, mielenkiintoinen ja hileet mukana. Minkähänlainen pullo tässä on.
(Hannele-näytteet ovat muuten edelleen minulla, olen ollut sairaslomalla joten pääsen ensi viikolla sitten antamaan nämä töihin eteenpäin testattavaksi "ei hajuvesi-ihmisille" jännä kuulla mielipiteitä.)
Tänään halpiksen merkeissä. Kate Mossin Lilabelle on omaan nenääni ehdottomasti yksi parhaimia halpistuoksuja. Ja ilmeisesti ensimmäinen isompi pullo jonka saan aikoihin ihan loppuun asti (sitten on kyllä party, tätä sattuu niin harvoin.)Ja vieläpä ihan vuoden sisällä, joten tämä todella on mieleeni.
Minulle Lilabelle on kuin pehmoiset villasukat, tykkään tästä eniten syksyllä ja keväällä.
Olen luntannut nuotteja Fragranticasta, mutta mulle tämä on silti vain "sekotus jotain" ilman erillisiä nuotteja joita osaisin eritellä.
Muista Kate Mosseista en sitten ole muuten ole pitänytkään, siis niistä joita olen kokeillut (Kate ja Love Blossom.) He toimivat "vessatuoksuina".

Jännä, mielenkiintoinen ja hileet mukana. Minkähänlainen pullo tässä on.
(Hannele-näytteet ovat muuten edelleen minulla, olen ollut sairaslomalla joten pääsen ensi viikolla sitten antamaan nämä töihin eteenpäin testattavaksi "ei hajuvesi-ihmisille" jännä kuulla mielipiteitä.)
Tänään halpiksen merkeissä. Kate Mossin Lilabelle on omaan nenääni ehdottomasti yksi parhaimia halpistuoksuja. Ja ilmeisesti ensimmäinen isompi pullo jonka saan aikoihin ihan loppuun asti (sitten on kyllä party, tätä sattuu niin harvoin.)Ja vieläpä ihan vuoden sisällä, joten tämä todella on mieleeni.
Minulle Lilabelle on kuin pehmoiset villasukat, tykkään tästä eniten syksyllä ja keväällä.
Olen luntannut nuotteja Fragranticasta, mutta mulle tämä on silti vain "sekotus jotain" ilman erillisiä nuotteja joita osaisin eritellä.
Muista Kate Mosseista en sitten ole muuten ole pitänytkään, siis niistä joita olen kokeillut (Kate ja Love Blossom.) He toimivat "vessatuoksuina".
-
Mitä haistelet tänään?
Alien taas :)
Artistinimi jollekulle: Kate Oakmoss
Artistinimi jollekulle: Kate Oakmoss
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Amarilian antamasta näytteestä viimeisiä vedellään Bond no9 Central Park West. Ihanata Gardeniaa.
Tätä oli muutama putelli tullut fragrancex kauppaan ja talon hintatasoon nähden edullisesti.
Tätä oli muutama putelli tullut fragrancex kauppaan ja talon hintatasoon nähden edullisesti.

Thougts begome things... choose the good ones!
Musc nomadea.
Angelicaa tuntuu tuoksuvan tässäkin. Naapio, olisiko se se, mikä tuoksuu sinusta kylmälle ja rasvaiselle?
Angelicaa tuntuu tuoksuvan tässäkin. Naapio, olisiko se se, mikä tuoksuu sinusta kylmälle ja rasvaiselle?
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Huomenna yksi parhaita,rive gauche pour homme 

En varmasti ole täällä ainut joka assosioi tuoksuja ja värejä keskenään. Kun haistelen kämmenselälläni lepäävää A*Men The Taste of Fragrance tuoksua, silmissäni alkaa kiilua polttava karpalonpunainen.
Vaimoke sanoi muuten ihan äsken, että "yöks yöks yöks. Hirvee pilvi leijailee täällä. Ai se on tuo...Tykkään siitä normaalisti, mutta nyt...yöks yöks yöks!"
Se on krapulassa ensi kertaa ikuisuuksiin.
Vaimoke sanoi muuten ihan äsken, että "yöks yöks yöks. Hirvee pilvi leijailee täällä. Ai se on tuo...Tykkään siitä normaalisti, mutta nyt...yöks yöks yöks!"
Se on krapulassa ensi kertaa ikuisuuksiin.

- Saila
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/328729/
Tänään on testissä Shalimar parfum initial l'eau. En ole aikaisemmin näitä eri Shalimareja (en edes perus-Shalimaria) oikeastaan lainkaan testaillut, sillä olen jotenkin pelännyt niiden olevan liian puuterisia ja/tai vanhanaikaisia minun makuuni. Mutta tämä ainakin kyllä miellyttää. Pitää ruveta testailemaan kunnolla noita muitakin. Pitää katsoa, mikä olisi se minua eniten miellyttävä ja sitten mahdollisesti ostaa se. Tähän liittyen haluaisinkin kysyä teiltä, jotka olette noita eri versioita ja/tai flankkereita haistelleet, mikä/mitkä ovat teidän suosikkinne ja miksi. (Voi olla, että tästäkin on taas jokin ketju jo jossain tai että tästä puhutaan jossain Guerlain-ketjussa, mutta eihän tällanen laiskiainen niitä jaksa tarkistaa...)