Tänään on 28 Maalis 2024, 12:30

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 97 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 01 Maalis 2014, 00:03 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Nuit etoilee on kyllä hyvä. Vihreää vihreän päälle. Minttua, mäntyä, kuusta... ja Fragrantican mukaan kuistaakseni myös jotain Angelicaa, kivan vihreän kasvimainen nuotti, joka löytyy voimakkaana esimerkiksi French loverista.

Mieleen tuli sellainenkin ajatus, että Nuit etoilee voisi melkein olla nu fougere, nugere. Sen minttu ei nyt jää kauaksi laventelista soinniltaan. Tammisammaleen tilalla on immortellea, jota käytetään paljon uuschypreissä. Vaniljakiisseliä siinä pitäisi olla.

Tuo immortelle on kyllä yleinen Goutaleissa. Oikeastaan osa goutalinea. Niillä on se chyprenkaltainen pohja, joka on Eau d'Hadrienissa, Eau du sudissa ja Vetiverissä. Sitten on se immortellepohja esimerkiksi Nuit etoileessa, Encens flamboyantissa ja Eau de monsieurissa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 02 Maalis 2014, 14:40 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Tässä on mun kaikki Goutalit tällä hetkellä. Ei noita kovin monta ole ja pieneen tilaan noin mahtuvat. Nurkassa on vielä paikka Eau de lavandelle, joka on tulossa.

Kuva


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 02 Maalis 2014, 14:44 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Tässä vielä kuva, josta näkee paremmin, että mitä nuo pullot ovat. Kun tuo kokoelma alkaa olla niin täydellinen, niin ehkä minä vielä nappaan siihen muutamat puuttuvat Goutalit. Puutuvia ovat siis vielä Hadrien absolu, Eau de monsieur ja Eau de fier. Eau de fieristä mulla on jatkuva haku päällä, joten vinkatkaa, jos näette jossain netissä. Voin myös usemman hyvän pullon siihen. Eiköhän se tule kuitenkin enemmin tai myöhemmin jostain vastaan.

Kuva

Vaikka ei noita etikettejä näe tuostakaan kovin hyvin. Enemmänkin puuhatehtävä, että tunnistatko pullon väristä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 02 Maalis 2014, 15:02 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
^Sinussa on kyllä keräilijän vikaa!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 02 Maalis 2014, 15:18 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 15:37
Viestit: 485
Sommitelma tarvitsee kyllä yhden pullon tuohon pyramidin huipulle. :D

_________________
http://otavainu.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 02 Maalis 2014, 15:26 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Kamicha kirjoitti:
^Sinussa on kyllä keräilijän vikaa!


Joo, yllättäen kyllä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 02 Maalis 2014, 15:26 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Syysviiru kirjoitti:
Sommitelma tarvitsee kyllä yhden pullon tuohon pyramidin huipulle. :D


Ehdottomasti.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 02 Maalis 2014, 15:27 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Tässä vielä vanhempi kuva, jossa on vähemmän pulloja, mutta näkyy kivasti noiden pullojen värit. Kuten olen monesti sanonut, tykkään näistä vanhoista värikkäistä pulloista enemmän.

Kuva

Innostuin näitä kuvia nyt postaamaan, kun sain lopultakin laitettua jonkin kuvapalvelun, että onnistuu tämän linkkaaminen.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 02 Maalis 2014, 15:35 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Jaakiem kirjoitti:
Tässä vielä vanhempi kuva, jossa on vähemmän pulloja, mutta näkyy kivasti noiden pullojen värit. Kuten olen monesti sanonut, tykkään näistä vanhoista värikkäistä pulloista enemmän.

Kuva

Innostuin näitä kuvia nyt postaamaan, kun sain lopultakin laitettua jonkin kuvapalvelun, että onnistuu tämän linkkaaminen.


Tosi hienoja kuvia! :) Postaa ihmeessä lisääkin!

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 02 Maalis 2014, 16:24 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Upeita nämäkin :enkeli:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 02 Maalis 2014, 22:54 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Tämä on Goutaleiden paremmuusjärjestys mun mielestä ja tällä hetkellä.

1. Sables, aivan ylivoimainen suosikki, käytän kuitenkin harvoin. Enemmänkin erikoistilanteiden tuoksu. Passaisi vaikka jos lähtisi joskus kiertämään savuisia kapakoita.

2. Eau d'Hadrien, noussut yllättäen ihan kärjen tuntumaan
3. Vetiver
4. Eau du sud,
Nämä kolme on jotenkin samaa sarjaa, nu-chypre-goutaleita. Arkikäyttöön ja töihin. Suihkutan näitä muuten yleensä vaatteisiin. Kestävät paremmin.

5. Nuit etoilee
6. Mandragore pourpre, Mandragoret ovat hyvin erilaisia keskenään.
7. Musc nomade
8. Encens flamboant
9. Myrrhe ardente
Näiden järjestys voisi olla mitenpäin vain.

10. Nuits d'Hadrien

11. Mandragore
12. Pour monsieur
Nämä ovat kivoja, mutta eivät elämää suurempia, Nuits d'Hadrien tuntuu jotenkin terapiatuoksulta.

13. Ambre fetiche, upea tuoksu, mutta lämpimyydessään tukahduttava minulle
14. Duel, tämä on nyt tällä hetkellä häntäpäässä. Ollut joskus ihan kärjen tuntumassa.
15. Ninfeo mio, ei ihan mun juttu, ei ainakaan vielä. Outo.

Mihin järjestykseen te laittaisi tuntemanne goutalit?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 02 Maalis 2014, 23:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Jaakiem kirjoitti:
Tässä vielä kuva, josta näkee paremmin, että mitä nuo pullot ovat. Kun tuo kokoelma alkaa olla niin täydellinen, niin ehkä minä vielä nappaan siihen muutamat puuttuvat Goutalit. Puutuvia ovat siis vielä Hadrien absolu, Eau de monsieur ja Eau de fier. Eau de fieristä mulla on jatkuva haku päällä, joten vinkatkaa, jos näette jossain netissä. Voin myös usemman hyvän pullon siihen. Eiköhän se tule kuitenkin enemmin tai myöhemmin jostain vastaan.

Kuva

Vaikka ei noita etikettejä näe tuostakaan kovin hyvin. Enemmänkin puuhatehtävä, että tunnistatko pullon väristä.


Mahtava kuva. Mieltä lämmittää tuo ilta(?)-aurinkokin. :aurinko: Melkoinen kokoelma sulla Goutaleita. Ja pidätkin vielä kaikista, se on aika hyvin kun on noin monta samalta talolta.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 02 Maalis 2014, 23:09 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Ehkä mun on kohta pakko laajentaa naisten goutaleiden puolelle? Toivottavasti nuo kestävät aikaa, kun on niin paljon tuota nestettä. Jossain keskusteluissa on väitetty, että goutalit menisivät nopeammin huonoksi kuin muut tuoksut. Onneksi nuo vajuvatkin nopeammin kuin toisten talojen tuoksut, kun etenkin nuo sitrussarjalaiset vaativat enemmän kuin yhden suihkauksen. Käytän ehkä jotain 4-6 suihkausta niitä kerralla.

Aika hyvin on kyllä suosikkeja yhdeltä talolta löytynyt. Ei monesta talosta voisi kerätä noin kattavaa sarjaa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 02 Maalis 2014, 23:23 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Mä itseasiassa pelkään mun Gardenia Passionin pilalle menoa. Tekisi mieli hankkia siitä varaputeli kun pidän siitä niin kovin paljon, mutta tässä kohtaa pelko pilaantumisesta on estänyt. Toinen josta olen kuullut, että pilaantuu nopeammin on Ormonde Jaynen tuoksut. Tiedä sitten, että pitääkö kummankaan talon kohdalla paikkaansa. Tausta-ajatuksena väitteille on ollut se, että sisältävät niin paljon luonnonöljyjä niin pilaantuvat nopeammin......

Toivotaan nesteiden kestävän hyvin aikaa!

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 02 Maalis 2014, 23:29 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mulla on sellainen vanhanajan kylmäkellari. Pitäisiköhän mun viedä mun tuoksut sinne?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 97 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group