Tänään on 28 Maalis 2024, 20:11

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 373 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 14 Maalis 2014, 11:50 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 04 Helmi 2014, 09:49
Viestit: 17
Voitin Chanel Coromandelin eBayista niin halvalla ja sovittiin myyjän kanssa Suomeen postituksesta... Mutta kun hän meni postiin lähettämän, se oli kielletty ja kaupat peruutettiin... :crying-green: :crying-green: :crying-green:

Eli se on ihan mahdoton tilata mitään Englannista...

Nyt ostoslistallani on taas Coromandel ja Chanelin Eau Premiere.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 14 Maalis 2014, 12:13 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Revontuli kirjoitti:
Voitin Chanel Coromandelin eBayista niin halvalla ja sovittiin myyjän kanssa Suomeen postituksesta... Mutta kun hän meni postiin lähettämän, se oli kielletty ja kaupat peruutettiin... :crying-green: :crying-green: :crying-green:

Eli se on ihan mahdoton tilata mitään Englannista...

Nyt ostoslistallani on taas Coromandel ja Chanelin Eau Premiere.


Kuulemma Chanelin ekskluja saa Place Vendômesta Belgiasta tilattua. Mä ostin omani Kosmoskukalta. Voin lohkaista dekantin ensi hätään, ellet välttämättä halua odottaa kokopulloa :) Briteistä ei tosiaan voi tilata tuoksuja.

Eau Premièreä löytää kai muualtakin netistä, kun se ei ole mikään eksklusiivi tai erikoispainos.

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 14 Maalis 2014, 12:29 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Jaakiem kirjoitti:
Maksoin juuri päivällä verot harvinaisesta Goutalin Lavandesta, joten se saa riittää. Alvit ja rahdit tuplasivat ostoksen hinnan, joten ei kannata kyllä heti Amerikasta tilata.

Lisäksi laitoin sen hifisysteemin, joka varmaan tulee lähipäivinä. Meinaan myös ostaa taas kuntosalijäsenyyden vuodeksi, joten alkaa olla jo lahjoja aika lailla.

Mitä sinä?


Tilasin sen Opus VIII 50ml, julkaistaan tänään, mä luulen kans että siinä on ihan riittämiin. Ja onhan sieltä tulossa vajaa Gourmand Coquin myös, mutta tuota Opusta pidän synttäripullonani vaikken sitä täksi päiväksi saanutkaan.

Sumukorento kirjoitti:
Herttinen, melkein unohdin omat synttärini, jotka ovat ihan kohta :D Nyt tilaamaan jotain, eiks niin?


Äkkiä nyt, kai sä nyt jotain tilasit? :sämpylä: :music-guitarred: :happy-partydance: :happy-cheerleadersmileygirl:

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 15 Maalis 2014, 15:36 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Hion tänään ateljeen kattoa - ja se homma on suoraan perkeleestä. Kunhan pääsen puoleenväliin, lopetan tältä päivältä ja otan asennuskaljan.

Niin, siinä hioessa tuli mieleen, että ostan salee syndelahjaksi itselleni Plum Japonaisin. :chores-chopwood:

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 15 Maalis 2014, 15:38 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Mä joudun ehkä odottelemaan omiin synttäreihin (elokuussa), mutta mieleni tekevi ja aivoni ajattelevi kovasti 31 Rue Cambonia. Eli jos jollakulla on joutilas pullo, niin mulle kannattaa kaupata.

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 16 Maalis 2014, 19:58 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Anna kirjoitti:
Jaakiem kirjoitti:
Maksoin juuri päivällä verot harvinaisesta Goutalin Lavandesta, joten se saa riittää. Alvit ja rahdit tuplasivat ostoksen hinnan, joten ei kannata kyllä heti Amerikasta tilata.

Lisäksi laitoin sen hifisysteemin, joka varmaan tulee lähipäivinä. Meinaan myös ostaa taas kuntosalijäsenyyden vuodeksi, joten alkaa olla jo lahjoja aika lailla.

Mitä sinä?


Tilasin sen Opus VIII 50ml, julkaistaan tänään, mä luulen kans että siinä on ihan riittämiin. Ja onhan sieltä tulossa vajaa Gourmand Coquin myös, mutta tuota Opusta pidän synttäripullonani vaikken sitä täksi päiväksi saanutkaan.

Sumukorento kirjoitti:
Herttinen, melkein unohdin omat synttärini, jotka ovat ihan kohta :D Nyt tilaamaan jotain, eiks niin?


Äkkiä nyt, kai sä nyt jotain tilasit? :sämpylä: :music-guitarred: :happy-partydance: :happy-cheerleadersmileygirl:


Onko teille muille tullut syntymäpäiväkuponkeja? Muistelin, että viime vuonna tuli ainakin ALZD:sta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 16 Maalis 2014, 21:17 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Jaakiem kirjoitti:
Onko teille muille tullut syntymäpäiväkuponkeja? Muistelin, että viime vuonna tuli ainakin ALZD:sta.


Juu, männäviikolla tuli.

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 17 Maalis 2014, 12:50 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
^ Haa, myöhästyneet onnittelut! :happy-cheerleadersmileygirl:

Juu Ausliebezumduftista tuli, mutta vasta varsinaisena syntymäpäivänä ja sitten EssenzaNobilesta tuli kaksikin, toinen oli että - 10% ja toinen että - 10euroa pois.

Kuumottaako sua Jaakiem nyt kumminkin jotkut pullo-ostokset? ;)

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 17 Maalis 2014, 15:21 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Myöhästyneet onnittelut täältäkin. :occasion-birthdaymulticolor:

Ei kuumota varsinaisesti, Anna, mutta ainahan sitä voisi jotain pientä juhlan kunniaksi. Pitäneet siis odottaa varsinaiseen päivään.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 22 Maalis 2014, 13:26 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 04 Helmi 2014, 09:49
Viestit: 17
Njaalgahaisyeini kirjoitti:
Revontuli kirjoitti:
Voitin Chanel Coromandelin eBayista niin halvalla ja sovittiin myyjän kanssa Suomeen postituksesta... Mutta kun hän meni postiin lähettämän, se oli kielletty ja kaupat peruutettiin... :crying-green: :crying-green: :crying-green:

Eli se on ihan mahdoton tilata mitään Englannista...

Nyt ostoslistallani on taas Coromandel ja Chanelin Eau Premiere.


Kuulemma Chanelin ekskluja saa Place Vendômesta Belgiasta tilattua. Mä ostin omani Kosmoskukalta. Voin lohkaista dekantin ensi hätään, ellet välttämättä halua odottaa kokopulloa :) Briteistä ei tosiaan voi tilata tuoksuja.

Eau Premièreä löytää kai muualtakin netistä, kun se ei ole mikään eksklusiivi tai erikoispainos.


Kiitos paljon dekantti tarjouksesta! Mutta minulla on jo dekantti ja seuraavaksi haluaisin ison, koko pullon...
:romance-inlove:

Mutta, miksei enää ole Chanel tuoksuja strawberyynetissä, onko kukaan huomannut? :? :shock:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 22 Maalis 2014, 13:37 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Enpä ole huomannut, harvemmin edes käyn mansikkanetin sivuilla... Vilkuilin huvikseni muita nettikauppoja ja FragranceX:stä on kanssa Chanelit hävinneet kuin tuhka tuuleen. Nettioutletissa niitä on, mm. tuo kaipaamasi Eau Première, mutta hintakin on suolainen: http://nettioutlet.fi/index.php?route=p ... t_id=26323
Samoin löytyi Allbeautysta (ent. Cheapsmells): http://www.allbeauty.com/productPaging. ... tId=935835

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2014, 14:42 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Jossain oli puhetta niistä Escentualin alenneista postikuluista. Olisivatkohan ne ratkaisseet ongelman niin, että niillä manner-Euroopan puolella oma varasto UK:n ulkopuolisille tilauksille. Se tulee mieleen, kun sain seurantakoodin hollantilaisella kuljetusfirmalta.

Tulisipa ne pullot jo.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 01 Huhti 2014, 12:56 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Mitäs pulloja sä Jaakiem tilasitkaan?

Mä odottelen Guerlainin Terracotta Le Parfumin tuloa kauppoihin, sen olen ajatellut ostaa kesäksi.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 01 Huhti 2014, 13:11 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mulle on tulossa siis Eldon Charone ja Vierges et toreros. Käytin synttärikoodia Escentualissa.

Sitten tulee lähipäivinä Goutalin Monsieur, vanhempi versio.

Saksasta tulee YSL homme concentre swapin tuloksena.

Googlelta saan männynkävyn.

Mikä tässä odotellessa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 01 Huhti 2014, 14:07 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Mä joudun ehkä tilaamaan Aigulta sen Lisetenkin :) Se ja I Love Love olkoot mun kevättuoksuja.

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 373 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group