Sain eilen yllätys-pehmokirjeen Ranskasta. Päällä ei ollut lähettäjän tietoja ja mietin, että mikä ihme tämä voi olla. Eihän mulla nyt ole mitään näytteitä mistään tulematta... Kuoresta paljastui kunnon spray-näytteet Kilianin uusista tuoksuista eli Imperial Tea'sta ja Sacred Wood'sta.

Tosi kiva yllätys! (Itse tuoksujen mahdollisesta kivuudesta en vielä osaa tosin sanoa, testailu joutuu nyt odottamaan parempaa hetkeä.) Mietin vaan, että millähän perusteella ne mulle nuo näytteet lähettivät... Ei sillä, että valittaisin. Tänne vaan kaikki ilmaisnäytteet!
Olin kerran tuolta Kilianilta tilaamassa näytteitä, mutta jätin homman kesken naurettavan kalliiden postikulujen vuoksi. Sen kerran jäljiltä mulla taitaa olla jotkin tunnukset tuonne Kilianille, ehkä ne on lähettänyt näytteet kaikille rekisteröityneille. Toinen vaihtoehto on, että olen voitanut jossain Fragrantican arvonnassa. Niihin otan kyllä aina osaa, jos vain sellaisen huomaan, paitsi niihin ärsyttäviin, joihin täytyy kirjoittaa jokin kommentti osallistuakseen. En vain muista onko noista ollut jotain arvontaa. Ootteko muut saaneet tuolta lähiaikoina postia? Ja toisekseen pitää nyt tässä yhteydessä kysyä, että onko teillä tiedossa joitain muita paikkoja, joihin kannattaa liittyä/rekisteröityä siinä toivossa, että joskus postista tipahtaa ilmaisnäytteitä?