Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Mitä haistelet tänään?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Mitä haistelet tänään?
Kaksi perättäistä sade- ja näin ollen nahkapäivää.
Eilinen Cuir de Russie herätti tunteen siitä, että kumisaappaassa oleva makkara sisältää liikaa valkopippuria. Mestarillisesti blandatut floraalit, kyllä - kukkapuska ikään kuin hienovirittää koko setin samoille aalloille.
Tänään Patchouli 24. En pääse mihinkään siitä, että tämä tuoksuu asuntopalolta ja on siksi äärettömän surullinen tuoksu.
---
Lähetetty laitteesta, jossa Forum Fiend OSP v1.3.3.
Eilinen Cuir de Russie herätti tunteen siitä, että kumisaappaassa oleva makkara sisältää liikaa valkopippuria. Mestarillisesti blandatut floraalit, kyllä - kukkapuska ikään kuin hienovirittää koko setin samoille aalloille.
Tänään Patchouli 24. En pääse mihinkään siitä, että tämä tuoksuu asuntopalolta ja on siksi äärettömän surullinen tuoksu.
---
Lähetetty laitteesta, jossa Forum Fiend OSP v1.3.3.
-
- Tuoksuni: Tein parfumo.net :iin profiilin samalla nimellä.
Sinne olen listannut tuoksujani, 30ml ja isommat.
Re: Mitä haistelet tänään?
Yatagan
Kiitos Koomitus näytteestä! Nyt kun olen tätä päässyt testaamaan iholla pariin kertaan kunnolla, on vaikutelma kovin erilainen kuin paperiliuskalla ( tai sitten tämä erä eroaa paljon liuskalla testaamastani
).
Tässä mänty on ehkä suomalaista pehmeämpi, enemmän pinja-mänty, jopa pinjansiemenen kaltainen aromi on mielestäni mukana. Mäntysuopakin tulee mieleen. Yrtit muodostavat pehmeän ja kostean metsän pohjan, jossa joku on kulkenut (yrtti/katkerotuoksu). Mitenkään hyökkäävä tämä ei mielestäni ole, ja ymmärrän hyvin suomalaisessa mielessä nousevan turvallisen tuoksun mielleyhtymän. Eikä tämä minusta ole edes voimakkaasti sukupuolinen, enemmänkin luonnollinen, luonnonomainen, tuoksu. Nahka on minusta mieto, puhdas ( onko tämä se pesty vaikutelma?). Iholla selleriä ei löydy. Hankalaksi tämän tuoksun voi tietysti kokea kovin urbaanissa ympäristössä.
Kestävyys on minunkin hankalalla ihollani oikein hyvä, eikä tuoksu muutu kovin paljoa tuntien kuluessa, mikä on minusta ihan hyvä asia tässä.
Kiitos Koomitus näytteestä! Nyt kun olen tätä päässyt testaamaan iholla pariin kertaan kunnolla, on vaikutelma kovin erilainen kuin paperiliuskalla ( tai sitten tämä erä eroaa paljon liuskalla testaamastani

Tässä mänty on ehkä suomalaista pehmeämpi, enemmän pinja-mänty, jopa pinjansiemenen kaltainen aromi on mielestäni mukana. Mäntysuopakin tulee mieleen. Yrtit muodostavat pehmeän ja kostean metsän pohjan, jossa joku on kulkenut (yrtti/katkerotuoksu). Mitenkään hyökkäävä tämä ei mielestäni ole, ja ymmärrän hyvin suomalaisessa mielessä nousevan turvallisen tuoksun mielleyhtymän. Eikä tämä minusta ole edes voimakkaasti sukupuolinen, enemmänkin luonnollinen, luonnonomainen, tuoksu. Nahka on minusta mieto, puhdas ( onko tämä se pesty vaikutelma?). Iholla selleriä ei löydy. Hankalaksi tämän tuoksun voi tietysti kokea kovin urbaanissa ympäristössä.
Kestävyys on minunkin hankalalla ihollani oikein hyvä, eikä tuoksu muutu kovin paljoa tuntien kuluessa, mikä on minusta ihan hyvä asia tässä.
-
Tänään tuntui siltä, että voisi olla La Nuit De L'Homme EDP -päivä. Ostin tämän EDT:tä (jota en omista) synkemmän ja maanläheisemmän (earthy) tuoksun talvella, mutta ei ole tullut paljonkaan käytettyä. Masentavan lyhytkestoinen tuoksu ihollani tai sitten turhan nopeaa hajuaistin adaptaatiota. Joka tapauksessa tämä varmaan vaatisi vähän lämpöä, jotta irtoaisi iholta ja jatkuvaa re-freshingiä. 12 suihkausta ei pitäisi nimittäin olla liian vähän. Kukaan ei edes kommentoinut haistavansa mitään, vaikka istuimme autoon juuri sen jälkeen, kun olin hajustetta lisännyt. Vähän tunkkainen, vähemmän makea versio La Nuitista. Luulin pitäväni tästä enemmän.
-
YSL La Nuit EDP vaihtui illalla Tom Ford Black Orchid EDP:hen. Ah, nyt on jo enemmän makuuni. Vaikka onkin naisille markkinoitu, niin toimii mielestäni ihan hyvin miehelläkin.
- tigrushka
- Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
- Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Dior Homme Intense decantista. 

Thougts begome things... choose the good ones!
- tigrushka
Tänään yritän piristää itseäni lehtivihreämäisellä Mugler Colognella.
Pacon PH:ta. Tätä päällä olo on kuin tuhannen liiran playboylla.
Pullossani tai sen pahvikotelossa ei ole mitään juoksevaa numerointia, mutta eipä ole toisaalta viivakoodiakaan. Vahvasti kasarilla mennään, luulisin. Nam!
EDIT: Mistä sitten lie johtuukaan, että olen aina mieltänyt tämän jotenkin tosi italialaisena tuoksuna?
Pullossani tai sen pahvikotelossa ei ole mitään juoksevaa numerointia, mutta eipä ole toisaalta viivakoodiakaan. Vahvasti kasarilla mennään, luulisin. Nam!
EDIT: Mistä sitten lie johtuukaan, että olen aina mieltänyt tämän jotenkin tosi italialaisena tuoksuna?
AdP:n Colonia Assolutaa.
Tämän kanssa tulee pidettyä taukoja, kun kyseessä ei ole maailman jännittävin tai omaleimaisin tuoksu. Kuitenkin mietin joka kerta nenä samplailusta ruvella tämän äärelle palatessani, miten on ylipäätään mahdollista, etten käytä tätä useammin? Tämä on minun Viileä Veteni!
Tämän kanssa tulee pidettyä taukoja, kun kyseessä ei ole maailman jännittävin tai omaleimaisin tuoksu. Kuitenkin mietin joka kerta nenä samplailusta ruvella tämän äärelle palatessani, miten on ylipäätään mahdollista, etten käytä tätä useammin? Tämä on minun Viileä Veteni!
- tigrushka
Tabac Blondin väkevintä aikalaisversiotamme siltä varalta, että joudun autiolle saarelle.
Hyvää - tai sellaista kuin toivot - juhannusta, arvon kanssafoorumilaiset!
Hyvää - tai sellaista kuin toivot - juhannusta, arvon kanssafoorumilaiset!
Parfumerie Generalen Brûlure de Rosea.
Päivän myöhässä, koska tässäpä olisi ollut juhannustuoksu vailla vertaa. Tämä on ruusulle sama kuin Mallen Geranium pour Monsieur on muuten vaan.
Päivän myöhässä, koska tässäpä olisi ollut juhannustuoksu vailla vertaa. Tämä on ruusulle sama kuin Mallen Geranium pour Monsieur on muuten vaan.
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Tuo Brulure de Rose on kyllä aivan järkyttävän hyvä gourmand ruusu
Mulla tänään Omnia Crystalline. Raikas tuoksu pilvisestä päivästä huolimatta

Mulla tänään Omnia Crystalline. Raikas tuoksu pilvisestä päivästä huolimatta
Thougts begome things... choose the good ones!
-
- Tuoksuni: Tein parfumo.net :iin profiilin samalla nimellä.
Sinne olen listannut tuoksujani, 30ml ja isommat.
Phaedon Lentisque
En vieläkään ole muodostanut selkeää käsitystä tästä, jatkan testailua...
En vieläkään ole muodostanut selkeää käsitystä tästä, jatkan testailua...