Tänään on 28 Maalis 2024, 13:55

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 13 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 19:29 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Meille tavaratalossa ja Sephorassa luuhaajille - mitä suosittaisit juuri nyt (miesten tai naisten puolelta)?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 20:56 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Kyllä kaikkien jotka tykkäävät vähänkin makeista, itämaisista gourmand-tuoksuista, pitää kokeilla Thierry Muglerin A*Meniä. Huomasin ilokseni että Mohn oli tätä kokeillut, ja piti siitä kovasti. A*Men löytyy useista paikoista, vaikka en tiedä tarkalleen miten hyvin sitä Suomesta nykyisin saa.
Tuoksu sopii mielestäni loistavasti sekä miehille että naisille - ja jos Luca Turiniin on uskominen, tämä on oikeasti naisten tuoksu.

Samalla vaivalla kannattaa koittaa Muglerin Cologne tuoksua. Se on ihan virallisesti unisex. Ehkä addiktiivisin kaikista ns.raikkaista tuoksuista mitä tiedän. Uskomattoman mehukas, puhdas ja herkullinen.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 21:12 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Muglerin Cologne on kultaa, aivan fantastinen. A*men ei iskenyt minuun ( voisin kokeilla sitä uudelleen, jos toimisi paremmin) mutta ehdottaisin Muglerin Womanitya. Se ei ole ehkä paras, mutta ehdottomasti oudoimpia mainstream -tuoksuja. Guccin Rush on hyvä kans.

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 21:51 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Muglerin Ice men oli aivan upea tuoksu. Ainakaan Suomesta sitä ei enää saa... Oma suosikkini miesten mainstreameista on ehdottomasti Guerlainin L'Instant. Käytän sitä aina työtuoksuna. Taannoinen L'Instant d'été oli myös upea, mutta se taisi olla one-shotti.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 21:52 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Jos jostain alehyllystä löytyy vielä l'Or de Torrente, niin kannattaa nuuhkaista. Tasapainoinen kukkaishedelmäinen itämainen, johon on taidokkaasti kääritty epätavallinen kahvinuotti. Mielenkiintoinen kehityskaari ainakin minun ihollani.

Margielan Untitled on oikeasti hyvä, vihersuolainen, jasmiininen, snadisti animaalista pohjavirettä hehkuva. Todella voimakkaasti ihon kemiaan reagoiva. Minusta paras Andrierin tuoksu. Tykkään jotenkin valtavan paljon Andrierin tyylistä, joka on jollain tavalla tuoksuja abstrahoiva, mutta ne pidättyväiset ja saippuaiset Pradat eivät kuitenkaan jollain tasolla minulle toimi ollenkaan. Untitledin viheraggressio toimii.

D&G Light Blue (naisten) on todella mainstreamista ehdoton suosikkini. Minusta siinä ei ole mitään muuta vikaa kuin järjetön suosio. Täysin unisex-tuoksu, sitrushedelmäinen, cologne-tyyppinen mutta kestävä (ainakin minulla), raikas ja kuitenkin kiinnostava. Edelleen yksi suosikkini harmittomaksi, mutta hyväksi toimistotuoksuksi.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 22:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Pidin Guccin Guiltystä oikein, oikein kovasti, olisin varmaan ostanut sen viimeksi laivalla luuhatessani mutta se ei kestä minulla lainkaan, häviää todella nopeasti. :cry:

Tykkäsin Lanvinin Marry Me:stä mutta olen kokeillut sitä vain kerran ja melko ohimennen.

Niin ja juu, olen todennut olevani ihan rakastunut Muglerin A*Meniin! Ainakin pahvin yllä. :D

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 23:31 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Mohn kirjoitti:
.

Niin ja juu, olen todennut olevani ihan rakastunut Muglerin A*Meniin! Ainakin pahvin yllä. :D


edit: känniposti pois


Viimeksi muokannut toxu päivämäärä 31 Maalis 2012, 12:55, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31 Maalis 2012, 00:00 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mä koen jo, että olen ihan täysin vieraantunut tästä foorumista. Keskustelun aiheena ovat mainstream tuoksut, eikä tässä keskustelussa taida olla kuin tuo L'Instant ja Guilty, jotka ovat löydettävässä keskivertostokmannilta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31 Maalis 2012, 00:08 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Justiinsa tuoksuttelin A*Menia Sokos Emotionissa! Myös Marry Me:tä olen tuoksutellut Emotionissa. D&G:n light blue löytyy sieltä muistaakseni myös. Äläs nyt Jaakiem! :wink:

Heitäpäs kehään omat tämän hetken suosikkisi!

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31 Maalis 2012, 00:17 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mun tämän hetken suosikki lienee Egoiste, tuttu sointu, jonka tunnen nuotista toiseen. Vaniljaa, kanelia, ruusua...

Se on vain niin vaikea tuoksu. Se ei luotettava, vilpitön ja ahkera kuin työtuoksun pitäisi olla, eikä se ole seksikäs ja miehekäs kuin treffituoksun pitäisi olla. Monesti käytän Egoistea lähinnä itseäni varten yksin ollessani, usein yötä vasten. Olen sitä mieltä, että siitä sen nimikin tulee, egoiste, minua varten. Se on kuin silkkilakanat ihoa vasten.


Kuva


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31 Maalis 2012, 00:28 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Oih, Egoiste! Piti käydä nuuhkimassa sitä kylppärissä. E on yksi kaikkien aikojen suosikkejani. Minun päälläni se tuoksuu dekadentin tummalle ja nahkaiselle.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31 Maalis 2012, 09:13 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Jaakiem - kaikki edellä mainitsemani tuoksut ovat kotoisin Stokkalta. Torrente ei ole ollut mikään jymymenestys ja epäilen, että se on lopetettu, siksi pieni varauksellisuus sen suhteen.

Itse olen hurahtanut nichetuoksuihin vasta viimeisen parin vuoden sisällä ja sekin harrastuneisuus on ollut kovin puuskittaista. Sitä ennen minun tuoksuvarastoani ovat ruokkineet ensisijaisesti kotimaiset tavaratalot. Ulkomaanmatkoilta on tietysti jotain tarttunut joskus käteen, mutta pääasiassa huteja. Jatkossa valikoin ehdottomasti kaikki uudet tuoksuni kodin tutussa tuoksuympäristössä, kaikessa rauhassa omalle iholle testaillen.

Omaa nicheharrastusta ei edes ajanut havainto nichetuoksujen ylivertaisuudesta - vaan halu tuoksua vähän erilaiselta kuin kaikki muut. Tavaratalotuoksuissa on omasta mielestäni todellakin hyviä tuoksuja, varsinkin jos uskaltaa crossata vähän genderiä. Haistoin eilen postissa naisella Hugo Boss bottled:ia - ja se tuoksui fantastiselta. Ostaisin itsekin tuota pöntön, ellei aromi olisi niin kovin kulunut (ehkä ostankin ja hilloan sen todellisia mummovuosiani silmällä pitäen, josko hype olisi laantunut ja tuoksun suosio taantunut oman aikansa kuriositeetiksi).

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01 Huhti 2012, 15:29 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Kyllä mulle tuoreehkona tuttavuutena massapuolelta juuri nyt iskee tämä päivän tuoksuni, eli Womanity.

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 13 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group