Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Suuri spoilausketju.

Tule mukaan puhumaan hajuvesistä, tuoksuista, parfyymeista ja partavesistä niin paljon kuin sielu sietää!

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Tiia
Viesti:

Suuri spoilausketju.

Viesti Kirjoittaja Tiia »

Täysin hyvässä hengessä.. Tätä ketjua sopii lukea jos uskaltaa. :enkeli: :twisted:

Alkuun loistavia esimerkkejä ystäviltämme.. :D
toxu kirjoitti:
Eräs blogisti kertoi kerran Lutensin El Attarinen tuoksuvan hikiseltä apinaseksiltä keskellä metsää. Siihen asti kauniina, ylevänä ja eteerisenä tuoksuna pitämäni El Attarine ei toipunut tuosta koskaan.

Eräs arvostelija kertoi kerran törmänneensä baarissa mieheen, joka piti Dolce&Gabbanan Pour Hommea. Raahasi tämän baarin vessaan ja sanoi naineensa toisesta paskat pihalle.
Hieno tuoksu, mutta tempaisin tuon jälkeen pulloni hampaat irvessä rantakallioon.
Aigu kirjoitti:Toivottavasti et pidä Jickystä. Minusta se tuoksuu pierulta nahkahousuissa.
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel
Aigu
Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:

Galimard: Aventure
Dior: Eau Sauvage
Guerlain: L'Instant
Chanel: Egoiste
Dior: Diorella

Naistentuoksuissa tuoksumakuni on Chypre. Piste. :D
Viesti:

Re: Suuri spoilausketju.

Viesti Kirjoittaja Aigu »

Jeps, eli pikakelaus... Jicky tuoksui kuivatulle inkiväärille ja pierulle minun ihollani. Womanity mädälle kalalle ylipäätään ja on ikuisiksi ajoiksi tuhonnut viikunan minulle. Givenhyn Pi tuoksuu suorastaan rautaiselta. Minun ihollani suorastaan epämiellyttävän veriseltä. :angry-screaming:
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
Tiia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tiia »

Onhan se kamalaa sanoa ääneen, että joku tuoksu vaan on ihan hirveä. En mä halua väittää, että tuoksu olisi huono, mutta on olemassa tuoksuja jotka todella oksettavat minua. Cinema ja Madonna Truth Or Dare ovat tällaisia. Ja Serge Lutensin Arabie ilkeämielisillä yrteillään ja lääkearomillaan.
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel
Gogol
Site Admin
Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.

En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.

Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gogol »

Mulla on pari sanoilla spoilattua tuoksua, mutta pitkän harkinnan jälkeen en anna vahingon kiertää...
SprayEnjoy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SprayEnjoy »

Freterik Mallen Dans Tes Bras

sen väitetään haisevan sieniltä. Herkkusieniltä, metsäsieniltä, en tiedä - mutta tämä tieto on vissiin pilannut yhden jos toisenkin tuoksukokemuksen.

(paste)
toxu

Viesti Kirjoittaja toxu »

Jokaikinen kerta kun olen spoilaantunut, on arvostelija tai kommentaattori itseasiassa pitänyt tuoksusta.

Esim. apinaseksityyppi sekä vessahässijä antoivat puolestaan hyvinkin positiivisen kuvan tuoksusta. :roll:
Vastaa Viestiin