Tänään on 19 Maalis 2024, 11:53

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 27 Maalis 2012, 13:31 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
MInä siis asun kaupungissa jossa on Chanelin puoti. Vihaan sitä mestaa.

Sinne ja siellä pitää jonottaa, siellä on ynseähkö palvelu, ja tuoksuasiakas on puodin prole (toisin kuin vaikka Diorilla, jossa kohtelu on ruhtinaallista). Kun ostin sieltä Coromandelini, jouduin jonottamaan yhteensä tunnin enkä saanut yhtään mitään kylkiäiseksi. Jos minun siis on joskus pakko saada nahkainen tikkilaukku, ostan Diorin.

Mutta asiaan: olen pitkään himoinnut omaa ryssänsatulaani, Chanelin Cuir de Russieta. Rooman puodista inhimillinen koko eli 75 ml oli loppu. Jätin puhelinnumeroni heille, mutta eivät he soittaneet.

Olfactoria hehkutti blogissaan käyttävänsä Belgian perähikiöillä sijaitsevaa Place Vendôme -parfyymipuotia yhtenä hovihankkijoistaan. Hän antoi ystävällisesti paikan sähköpostiosoitteen ( placevendome@telenet.be ), meilailin sinne ja sain niin mukavia vastauksia että tilasin oman ryssänsatulani sieltä (hinta 110 euro + toimituskulut 20 euroa, maksu suoraan liikkeen pankkitilille nettipankkini kautta).

Paketti tuli tänään.
Siellä oli Chanel-nauhalla oranssiin silkkipaperiin kääritty Cuir de Russie.
Mutta siellä oli myös kaksi samankokoista pakettia täynnä näytteitä. Siinä vaiheessa kädet alkoivat täristä!!!
Hehkutan nyt hauliani, koska olen siitä aika täpinöissäni. Tässä siis ilmaiset kylkiäiseni:

* Guerlain Cuir Beluga
* Guerlain Tonka Imperiale
* Guerlain Myrrhe & Dèlires
* Guerlain London
* Guerlain Shalimar Parfum Initial l'Eau
* Guerlain La Petite Robe Noire Edp
* Guerlainin meteoriitit -primer (ja olen juuri ihastunut meteoriitteihin muutenkin - ostin pikkukoon sitä tax freestä ja RAKASTAN sitä!)
* Cartier Baiser Volé
* Plus sokerina pohjalla kahdeksan Chanelin Exclusifien 2 millilitran originaalinäytettä (Bois des Iles, Sycomore, No. 22, Coromandel, Beige, La Pausa, Rue Cambon ja paljon haukuttu Jersey jota olen himoinnut koska se on multa tähän asti puuttunut).

Eli summa summarum: yksi oikein mainio tuoksu ja 16 näytettä kotiin kannettuna. Sanoisin että sain rahoilleni vastinetta. Tuossa puodissa asioin toistekin!

Asioikaa tekin, jos hingutte eksklusiivivalikoimia ilman reissaamisen tuskaa. Sähköposteihin vastataan nopeasti ja sujuvalla englannilla. Transaktio tuntemattomalle tilille pelotti mutta luottamukseni palkittiin. Paikalla ei ole verkkokauppaa, joten pitää tietää mitä haluaa (mutta siksihän teillä on näytteenne). Voitte tilatessanne vihjata, minkäsuuntaisista muista ekslusiiveista saattaisitte olla kiinnostuneita (he myyvät ainakin Chanelia, Guerlainia, Annick Goutalia ja Amouagea) - minä kerroin kaipaavani etenkin Guerlainin putiikkituoksuja, sillä lähin G-putiikki on Milanossa (jonne menen la, mutta siitä myöhemmin lisää). Ja kerroin myös että olin löytänyt paikan Olfactorian avulla - se tuntui ilahduttavan heitä erityisesti. (Voitte siis vinkata että Gogol teidät käski ostoksille.)

Paketin postikulut Italiaan muuten olivat 17,35 euroa - eli korkeat toimituskulut eivät menneet ohi kassan vaan ihan paketin toimitukseen.

PS Ilona, jos olet kuulolla, Shalimar L*Eau-simultaanin aika olisi anytime - tai kerro sinä milloin :D (Vasilisakin saa tulla megeen jos kerkiää.)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27 Maalis 2012, 17:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Ohhoh!!!! :)

Ihan uskomatonta palvelua!! Tällaista puotia pitänee harkita, tuo maksupuoli tosin on ahdistaa ainakin minua vähän..

Ja hei, hauska sattuma - olen itse kokeillut tänään ensikertaa Jersey-näytettäni. :)

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27 Maalis 2012, 17:49 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Oh là là! Gogolilta saa niiin parhaat vinkit. Tilasin Neroli-unkarilaiskaupastakin tuoksuja silkasta Gogol-suosituksesta. En olisi varmaan muuten tohtinut. Ja näytteet tulivat nopeasti, priimakunnossa ja ihanin lisäyllätyksin!

Rikoin hiljattain TPC-netsyytenikin. On pitänyt tilata näytteitä jo yli vuosi, mutten koskaan saanut aikaiseksi. Näytteet tulivat tänään, muuten ihan priimakunnossa, mutta Angeliques sous la pluie -sprayvial oli mennyt matkalla rikki ja vuotanut melkein tyhjiin. :(

Joka tapauksessa tällaiset Place Vendome -tapaukset ovat kullanarvoisia vinkkejä. Kiitos!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27 Maalis 2012, 18:08 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Eeva, mulla on nyt reippaasti yli 500 näytettä (kyllä, tälle on tautiluokitusdiagnoosi, en vain ole kerennyt katsoa mikä), mutta vain yksi niistä on tämän mennessä mennyt matkalla rikki. TPC:n Chanelin Bel Respiro. Eeva, kirjoita niille lyhyt meili ja kerro tapahtunut, ainakin mulle ne lähettivät mukisematta korvaavan tilalle ja vielä samalla Chanelin 22:n jonka olin vain itse hukannut.

Neroli on ihan helmi, tilaan niiltä vielä jatkossakin! Tiedoksi kaikille, siellä ei ole kaikkea mutta minun tietojeni mukaan heillä on Euroopan halvimmat näytteet. Eli jos olette vielä näyteneitsyitä, sen voi helposti ja kivutta menettää niille!

Tätä Belgian-helmeä en jaa kaikille, mutta teille tiedoksi. Kannattaa kysyä myös Malleja ja Goutaleja niiltä, en tiedä onko niillä mutta kyllä he mielellään kertovat.

Eeva, Vasilisalla on lainassa mun Angeliques. Treffatkaa keskenänne tai muistuta mua siitä tuoksutreffeillä niin saat livenuuhkia sitä!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27 Maalis 2012, 18:21 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Gogol, sie hukut noihin tuoksuihisi ! Itse en usko että olen koskaan omistanut yli viittäsataa näytettä samanaikaisesti, ja miusta tuntuu että sie oot lyhyen ajan aikana ehtinyt nuuhkia useampaa tuoksua kuin mie monen vuoden aikana yhteensä. :D

Onneksi olkoon, olet virallisesti Suomen kokenein nenä. (vaikka miulle ei kyllä vieläkään ole ihan selvää, oletko suomalainen, venäläinen, vai marsilainen...)

ps. Mielettömän paketin sait!


Viimeksi muokannut toxu päivämäärä 27 Maalis 2012, 19:18, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27 Maalis 2012, 18:30 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Siihen että hukun tuoksuihini hyödytte kaikki te muut: lainaan niitä1

Uskokaa tai älkää, kaikki ne mahtuvat edelleen yhteen lipastonlaatikkoon. Onneksi mulla ei ole pullofetissiä... No, nyt ei ole lisähankintoihin hetkeen tarvetta, paitsi jos niitä sataa pyytämättä kotiin kuten tänään :D

Aion myös syventää suhdettani lähiparfymerian setään. Veikkaan että hänellä on vintillään ties mitä aarteita ja selvästi kymmenien vuosien kokemus ihan kaikesta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27 Maalis 2012, 19:20 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Whoa!! Mä en usko saavani ikinä kasaan tuollaista näytekirjastoa.. En tiedä, mä niin rakastan omistaa myös kauniita kokonaisia pullollisia hyviä tuoksuja.. Ei vaan ole varaa kaikkeen.

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27 Maalis 2012, 22:49 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:41
Viestit: 397
Paikkakunta: Uusimaa
Oo, kiitos vinkistä! Chanelin liikkeet eivät houkuttele.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Ryssän nahkaa
ViestiLähetetty: 29 Maalis 2012, 23:36 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Hurahdin tähän ryssännahkaan niin pahasti, että ehkä minunkin pitää se jossain vaiheessa tilata. Ja olkoonkin vaikka sitten naistentuoksu. Minun ihoni kyllä muuttaa sen miehekkääksi... tai ainakin miehekkääksi -ish. :lol:

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 00:12 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Saat pitää ryssänäytteen, Aigu! Mua kiinnostaa puolestaan Terre!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group