Mulla toi toimii. Mulla on ihan älytön määrä tuoksuja, joita haluan haistella ja pelkistään näytteisiin saa menemään helpolla rutkasti rahaa. Olen huomannut, että mulla menee noiden näytteidenkin käyttämiseen niin paljon aikaa, että ostamani kokopullot jäävät valitettavan vähälle huomiolle. Rakastan kyllä kokopulloja ja niiden estetiikkaa, mutta järkevästi ajatellen ja tällä budjetilla niitä ei kannata paljoa hankkia. Itse olen päättänyt, että jos ihastun johonkin näytteeseen ja haluan lisää, niin tilaan sitten dekantin, varsinkin jos on kyse kalliista tuoksusta. Toisinaan tottakai ostan niitä koko pullojakin, sehän on nyt ihan selvä ja koko ajan toivon tekeväni vintage löytöjä. Joskus johonkin tuoksuun koukuttuu ja se onkin merkki siitä, että täytyy ostaa lisääJaakiem kirjoitti:Moni sanoo täällä hankkivansa lähinnä vain pelkkiä näytteitä. En ymmärrä kyllä. Ei toimisi minulla. Monesta tuoksusta näytteet ovat vain yhden millin luokkaa ja se on kaadettu päälle parilla käyttökerralla, eikä jää kuin harmistus, kun tuoksu loppuu kesken juuri, kun sitä alkoi jossain määrin ymmärtää.

Toisaalta niistä millin näytteistäkin kertyy jo aika paljon nestettä. 50 sellaista on jo keskikokoinen pullollinen ja päivittäisellä käytöllä sellainenkin riittää jo vuoden... Ainoa vain, että noita millin näytteitä pikku töpöttimineen on todella ärsyttävä käyttää.

Oi kuinka ihanaa! Tuollainen tuntuu hyvältä, mahtava poikaystävä! Hyvin valkattu Eeva.Eeva kirjoitti:Palasin aamulla kotiin Kiinasta. Poikaystävällä oli ollut ilmeisesti vähän ikävä: se oli kerännyt kukkia ja leiponut täytekakun. Aika ihana tyyppi.