Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Mitä haistelet tänään?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
-
- Site Admin
- Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York. - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Mitä haistelet tänään?
La Pausa on tällä hetkellä käytetyin tuoksuni - päällä nytkin. Suihkin sitä usein myös vaatteille, mikä lisää sen kestoa.
Jos olisi pakko valita vain yksi tuoksu (onneksi ei ole) tämä olisi varmaan kesätuoksuni.
Leather Oud on kyllä kova kilpailija. mutta voisin aina tehdä siitä miehen kesätuoksun.
Jos olisi pakko valita vain yksi tuoksu (onneksi ei ole) tämä olisi varmaan kesätuoksuni.
Leather Oud on kyllä kova kilpailija. mutta voisin aina tehdä siitä miehen kesätuoksun.
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Saunan jälkeen Armani Code Elixir ; vartalovoide ja päälle pari suihkausta ihanaa eliksiiriä
Thougts begome things... choose the good ones!
Mun kesätuoksuni vuonna 2012 on L'artisanin Thé pour un été. Kyseessä on tuoksu, joka tuntui ensi nuuhkimalta "ihan kivalta", mutta kasvoi päivien kuluessa ylläni monikerroksiseksi, upeaksi sitrusjasmiiniteeksi, joka ei katoa samankaltaisten tuoksujen viidakkoon. TpuE on täysin omanlaisensa, sui generis, samanaikaisesti kuiva ja raikas, sitruksinen ja raskas, jasmiininen ja minttuinen mutta unisex. Päällisin puolin helppo kesätuoksu, pohjimiltaan kompleksinen ja vaikeasti määriteltävä. Rakastan tätä ja saan tästä jatkuvasti kehuja. TpuE on kuin jokin tavanomainen vaate, joka on tehty todella laadukkaasta kankaasta. Se näyttää tavallaan tavalliselta, mutta jotenkin oudon hyvältä.
-
- Tuoksuni: Fragranticassa ajantasainen lista samalla nimimerkillä
Rakastan: savua, suitsuketta, pihkaa, puuta, hunajaa, kanelia, kardemummaa, lanventelia, ruusua, kuivattuja hedelmiä, vetiveriä, lakritsia
Suhtaudun suurella varauksella tai välttelen: vaniljaa, karamellia jne jälkiruokatuoksuja, tuberoosaa, santelia - Ostoslista: Annick Goutal: Sables
Le Labo: Rose 31
Lalique: Encre Noire
Tom Ford: Noir de Noir
Armani Prive: Rose D'Araibie
Armani Prive: Cuir Amethyste
Chanel: Pour Monsieur - Paikkakunta: Espoo
Pieneen kriisiin päättyneen mökkiviikonlopun jälkeen kotona, väsyneenä, valitsin rentoutukseen lempeän lämpöisen Gris Clairin vaikka yleensä tartun siihen kylmemmällä säällä. Savuinen ja lääkeyrttinen harmaus, anna hali!
Raitoja käpälään!
Caronin Montaignea testailin, mutta sitten se jo katosikin. Nyt iholla Vol de Nuit vintage. Oudon vaaleaa tämä vain on vintageksi
Jossain kohtaa odotin kuin kuuta nousevaa pääseväni haistamaan tätä, mutta ei tämä nyt niin erikoinen minusta olekaan 

- Kosmoskukka
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Goutal:n Folavril:ia.
Ihana raikas kukka kimppu!
Ihana raikas kukka kimppu!
-
- Tuoksuni: Fragranticassa ajantasainen lista samalla nimimerkillä
Rakastan: savua, suitsuketta, pihkaa, puuta, hunajaa, kanelia, kardemummaa, lanventelia, ruusua, kuivattuja hedelmiä, vetiveriä, lakritsia
Suhtaudun suurella varauksella tai välttelen: vaniljaa, karamellia jne jälkiruokatuoksuja, tuberoosaa, santelia - Ostoslista: Annick Goutal: Sables
Le Labo: Rose 31
Lalique: Encre Noire
Tom Ford: Noir de Noir
Armani Prive: Rose D'Araibie
Armani Prive: Cuir Amethyste
Chanel: Pour Monsieur - Paikkakunta: Espoo
ADP Fico di Amalfi koska aamulla väsytti niin paljon ja tämä on pirteä olematta raivoenerginen.
Raitoja käpälään!
Lolita Lempicka : au Masculin. Suosittelen kovasti kaikille lakritsi-faneille.
- Kosmoskukka
Gogolin lähettämä pakkaus tuli ja
voih;
Ihanuudet;
Rosine Rosissimo ja Un Fest de Rose. Molemmat jumailaisia tuoksuja, romattisia kukkia, raikkautta, kesää. Un fest on raikkaampi ja hitusen vihreämpi; tykkään!
Nirmala aijijjjj, kun karkki mahhasta pakottaa, tästä suihkaus niin jo lähtee. Tosi makea! Mutta, mun mieleen sellaisella kirpeällä hyvällä tapaa. Tyttömäinen ja söpö. Tästäki tykkään! Jännä ja erinlainen tuoksukokonaisuus.
La Chasse aux Papillons on todella ihana pehmeä tuberosa, ei hyppää millään lain silmille vaan on helläkätinen. Tykkään!
Neutraali; Pg:n Gardenia Grand Soir. Ihan kun tää ei ois nyt aivan gardenia, vaan tässä tulee mieleen saman talon Tuberosa tuoksu, mikä oli musta liian hammastahnamainen.
Ja mistä en tykänny;
Lutens Chypre Rouge, le Labo Fleur d´Oranger ja Guerlain Vega. Nämä oli sellaisia että ei kiitos, ei oo mun juttu.
Kiitos Gogol, olipa mahtava päästä testaamaan nämä.
***<3<3<3***
Edit; Ihan kuin tässä Rosissimossa rupeaa tulla esiin nahkan aromeita?? Onko näin, joo-o. Yksi kukkainen nahka lisää josta tykkään! Wow.
voih;
Ihanuudet;
Rosine Rosissimo ja Un Fest de Rose. Molemmat jumailaisia tuoksuja, romattisia kukkia, raikkautta, kesää. Un fest on raikkaampi ja hitusen vihreämpi; tykkään!
Nirmala aijijjjj, kun karkki mahhasta pakottaa, tästä suihkaus niin jo lähtee. Tosi makea! Mutta, mun mieleen sellaisella kirpeällä hyvällä tapaa. Tyttömäinen ja söpö. Tästäki tykkään! Jännä ja erinlainen tuoksukokonaisuus.
La Chasse aux Papillons on todella ihana pehmeä tuberosa, ei hyppää millään lain silmille vaan on helläkätinen. Tykkään!
Neutraali; Pg:n Gardenia Grand Soir. Ihan kun tää ei ois nyt aivan gardenia, vaan tässä tulee mieleen saman talon Tuberosa tuoksu, mikä oli musta liian hammastahnamainen.
Ja mistä en tykänny;
Lutens Chypre Rouge, le Labo Fleur d´Oranger ja Guerlain Vega. Nämä oli sellaisia että ei kiitos, ei oo mun juttu.
Kiitos Gogol, olipa mahtava päästä testaamaan nämä.
***<3<3<3***
Edit; Ihan kuin tässä Rosissimossa rupeaa tulla esiin nahkan aromeita?? Onko näin, joo-o. Yksi kukkainen nahka lisää josta tykkään! Wow.

-
- Site Admin
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Aedes de Venustas EDP.
- Viesti:
Kiva kun tykkäsit Kosmo! Osa toivomistasi tuoksuista oli valitettavasti jo lopussa tai lainassa.
Saat mielellään pitää nuo tykkäämäsi (ja jos jaksat, lähetä ei-tykkäät joskus takaisin) - mä olen pikku hiljaa ihastumassa Guerlainin Vegaan, tosin se ei ehkä poikkea riittävästi Andyn Miriamista, josta pidän vielä enemmän oikeuttaakseen kokopulloa. Mutta ottaisin mielelläni jos ilmaiseksi saisin. (Jos joku muu saa Place Vendomesta ilmaisia Vega-näytteitä eikä pidä niistä itse, annan niille mielellään hyvän kodin - mulla on Guerlain crush -vaihe menossa, pidän lähes kaikista saamistani Guerlaineista poislukien Mitsy, Shali ja ehkä Apres l'ondee).
Tänään on Leather Oud -päivä.
Saat mielellään pitää nuo tykkäämäsi (ja jos jaksat, lähetä ei-tykkäät joskus takaisin) - mä olen pikku hiljaa ihastumassa Guerlainin Vegaan, tosin se ei ehkä poikkea riittävästi Andyn Miriamista, josta pidän vielä enemmän oikeuttaakseen kokopulloa. Mutta ottaisin mielelläni jos ilmaiseksi saisin. (Jos joku muu saa Place Vendomesta ilmaisia Vega-näytteitä eikä pidä niistä itse, annan niille mielellään hyvän kodin - mulla on Guerlain crush -vaihe menossa, pidän lähes kaikista saamistani Guerlaineista poislukien Mitsy, Shali ja ehkä Apres l'ondee).
Tänään on Leather Oud -päivä.
- Kosmoskukka
^Ihanaa, kiitos Gogol ! Joo, laitan tulemaan takas, vaikka suomen osoitteeseen, nyt kun olet tänne tulossa? Vai haluaisitko sinne Roomaan?
Mulla kans on ollut tässä nyt isompi Guerlain tutustumis kausi.
Ihania ovat. Yks mun ehdoton suosikki talo. <3
Mulla kans on ollut tässä nyt isompi Guerlain tutustumis kausi.

-
- Site Admin
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Aedes de Venustas EDP.
- Viesti:
Suomeen kiitos, tulossa sinne jo lauantaina!
- tigrushka
- Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
- Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n
Tänään CdG Soda, neonkeltainen pirskuva sitrus! Eilen rakas Yerb (eli LV Yerbamate).
Muita kotiinpaluun jälkeisiä tuoksuelämyksiä ovat olleet SL la Myrrhe (tunnustin väriä ja valitsin punaisen tuoksun EURO 2012 loppuottelua varten), Jasmine et Cigarette (jota ikävöin Edinburghissa), SL Un Lys (liljankukka lumivalkoinen), CdG Rhubarb (leivoin raparperipiirakan) ja Carven Vétiver.
Muita kotiinpaluun jälkeisiä tuoksuelämyksiä ovat olleet SL la Myrrhe (tunnustin väriä ja valitsin punaisen tuoksun EURO 2012 loppuottelua varten), Jasmine et Cigarette (jota ikävöin Edinburghissa), SL Un Lys (liljankukka lumivalkoinen), CdG Rhubarb (leivoin raparperipiirakan) ja Carven Vétiver.
Crouching tiger, hidden flacon
Kiitos Kosmoskukalle, Grain de Soleil on ihanan lämmittävä. Täytyy testailla lisää, saattaa olla, että haluan tätä pikku pullollisen. Millainenkohan se Soleil on...onko kokemuksia?
- Kosmoskukka
^olen mää sitä joskus kokeillu, mutta ei kyllä nyt oo muistikuvaa.