Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Puhutaanko musiikista?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Re: Puhutaanko musiikista?
Onko kukaan nähnyt tätä kyseistä elokuvaa? Itse näin tämän muutama päivä sitten, ja tykkäsin kovasti. Erityisesti loppuratkaisu jäi mieleen. Loistava soundtrack, myöskin. Tässä siitä parhaat palat:
http://www.youtube.com/watch?v=A9J4R4KY ... ure=g-hist
http://www.youtube.com/watch?v=A9J4R4KY ... ure=g-hist
- SprayEnjoy
- Viesti:
En tiedä miltä aikakaudelta tämä kappale on, mutta selvitin tänään esittäjän ja kappaleen nimen. Kohtasin biisin alunperin Ocean's 13:ssa.
Taivaallista tavaraa tähän hetkeen. Voisi löytyä tulevaisuudessa joltakin Tarantino-leffan soundtrackilta!
Taivaallista tavaraa tähän hetkeen. Voisi löytyä tulevaisuudessa joltakin Tarantino-leffan soundtrackilta!
-
- Site Admin
- Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York. - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Ilona, se on Zhivago-elokuvasta.
Melkein annoin tyttärelleni nimeksi Lara.
(Voi nuo venäläiset romaanit, swoon)
Junamatkaa Uzbekistaniin odotellessa...
Melkein annoin tyttärelleni nimeksi Lara.
(Voi nuo venäläiset romaanit, swoon)
Junamatkaa Uzbekistaniin odotellessa...
- SprayEnjoy
- Viesti:
Lara on miellyttävä nimi. Zivago-leffalla on ikää. Voisin katsoa sen. Saisi taas uutta perspektiiviä asioihin, ehkä. Mietin joskus muuten Venäjää koskien, onko mulla valtioon mitään asiaa. Olisin utelias käymään, mutta turvallisuus huolestuttaa. Ei kiinnostaisi tulla hakatuksi esim. keskellä kirkasta päivää.
Vielä ehdit tuolle junamatkalle, kunhan et unohdu loppuviikoksi repeilemään tanssiville banaaneille.

<3 x googolplex.
Vielä ehdit tuolle junamatkalle, kunhan et unohdu loppuviikoksi repeilemään tanssiville banaaneille.

<3 x googolplex.
Jos luulet osaavasi, kerro mikä on kauniinpaa. Mikä esitys! :
http://www.youtube.com/watch?v=fOsmEO_osXQ
http://www.youtube.com/watch?v=fOsmEO_osXQ
Tänä iltana olen tuijotellut Teemaa. Black Sabbath on yksi suurimmista rakkauksistani.
Aah, Tiia, katsomme täsmälleen samaa ohjelmaa, Ozzy on todella mielenkiintoinen tyyppi.Tiia kirjoitti:Tänä iltana olen tuijotellut Teemaa. Black Sabbath on yksi suurimmista rakkauksistani.
Tästä ei vaan tule nyt mitään kun kakara koko ajan kiskoo alkkareita pois päältään. Pitänee hankkia koirien tangat.
Oooh, Black Sabbath kuului mun teinivuosiin hyvin likeisesti ja kuuluu mun musiikkimaailmaani edelleen! Ozzy on aika hassu tyyppi ja harmillisesti pilannut aivonsa ja terveytensä mömmöillä ja olihan se koko bändi aika mömmönen kokonaisuus mutta...Tiia kirjoitti:Tänä iltana olen tuijotellut Teemaa. Black Sabbath on yksi suurimmista rakkauksistani.
Tää on ihana, vähän vähemmän suositulta ja huomiota saaneelta levyltä:
Tästä biisistä mun mieheni on tullut tehneeksi meille mun "nimikkobiisini".

Että vaikka sitä lahja- ja aamupalatarjotinta ei huomenna olekaan aamulla sänkyyn tulossa niin osaa se sitten toisissa jutuissa olla ihan ihana. :romance-heartsfade:
Äiti, mie kaipaan siuta vieläkin. :(
Mielestäni eräs kaikkien aikojen hienoimmista biiseistä:
http://www.youtube.com/watch?v=wBkTUzKAiXQ
Mielestäni eräs kaikkien aikojen hienoimmista biiseistä:
http://www.youtube.com/watch?v=wBkTUzKAiXQ
Viime vuonna alkusyksystä meillä oli hyvien ystävien kesken ihan oma Woodstock maalla, minun ja sisarusteni isovanhempien kotitalossa. Koskaan en ole kuullut parempaa versiota Pink Floydin Motherista kuin silloin, veljeni laulamana, alkusyksyn jo pimeässä illassa luonnonkivillä kivetyllä pihaterassilla. Kaksi kitaraa, basso ja laulu.
Eevan kysymyksestä tuolla kysymys&vastaus-ketjussa tuli mieleen tämä viisu joka on mielestäni yksi sieltä onnistuneimpien päästä (joka tosin jäi vuoden -63 karsinnassa vasta kolmanneksi).
- SprayEnjoy
- Viesti:
Mohn
Tulin tänne linkittämään Sexy And I Know It -coveria, mutta he-heei, Tamarallahan on ihan tismalleen sama meininki päällä. "Oon mikä oon ja oon muuten vastustamatoon."
Tässä aivan uskomattoman kutkuttava tulkinta LMFAO:n hitistä. Helvetti, alkuperäinen biisi unohtuu kun tätä kuuntelee! Pirun hyvää tavaraa. *wiggle wiggle wiggle wiggle wiggle YEAH*
ROTFLMAO, LFMAO jää kauas taa.
Jos joku ei ole kuullut LMFAO:n originaalia [=Laughing My Fucking Ass Off], se on tässä.
Tulin tänne linkittämään Sexy And I Know It -coveria, mutta he-heei, Tamarallahan on ihan tismalleen sama meininki päällä. "Oon mikä oon ja oon muuten vastustamatoon."
Tässä aivan uskomattoman kutkuttava tulkinta LMFAO:n hitistä. Helvetti, alkuperäinen biisi unohtuu kun tätä kuuntelee! Pirun hyvää tavaraa. *wiggle wiggle wiggle wiggle wiggle YEAH*

Jos joku ei ole kuullut LMFAO:n originaalia [=Laughing My Fucking Ass Off], se on tässä.
Alkuperäisversion häpeään saattava versio tämänkin.
Tuon tunnelmasta taas tulee mieleen upea Portishead.