Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Kerro 6 asiaa itsestäsi

Vapaata keskustelua foorumille rekisteröityneille. Ei näy vierailijoille - ja hakukoneiden botit eivät käy täällä.

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

jenjen

Re: Kerro 6 asiaa itsestäsi

Viesti Kirjoittaja jenjen »

No, kerrotaan sitten kuusi outoa asiaa :mrgreen: Vaikka miten musta tuntuu, että täällä näitä ei pidetä mitenkään outoina, vaan ihan normaaleina elämään kuuluvina itsestäänselvyyksinä.... ;)

1. Puhun itsekseni. Koko ajan. IHAN koko ajan. Onneksi tajuan kuitenkin (yleensä) tarkistaa, että olen yksin. 3-vuotiaasta en ole piitannut tähän asti, mutta hän on alkanut nykyään kyselemään, että kenelle puhun :D
2. Minulla on yksi asiakas, joka säännöllisin väliajoin maksaa minulle siitä, että ennustan hänelle. En tiedä omaanko ennustajan lahjoja, mutta olen kertonut hänelle häkellyttävän yksityiskohtaisia asioita, jotka hän on kertonut olevan totta. Tämän takia jopa hieman pelkään itseäni :mrgreen:
3. Olen ollut 9-vuotias, kun olen lukenut n. 700 sivuisen romaanin Luolakarhun Klaani, ja tehnyt itse itselleni lingon, jota olen osannut käyttää.
4. Olen lahjakas jokaisella taiteen alalla, (musiikki, kuvataiteet, näyttämötaiteet, kirjoittaminen yms.) mutta en erityislahjakas ainoallakaan.
5. Olen ollut putkassa. Kaksi kertaa.
6. No, oikeasti kolme.
SprayEnjoy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SprayEnjoy »

Kamicha kirjoitti:tämä ei ole bugi vaan feature :mrgreen: .
^ Mika ihana justifikaatio. *Korvan taa.*
Joku lahipiiristani sanoi, etta mulla olisi paljon assipiirteita. Enpa yllattynyt; aloin tunnistaa niita roppakaupalla itsestani kun kerran aloin tutustua asiaan. Valilla tietyt piirteet rasittavat itseakin, mutta tavoista - olivatpa sitten kuinka rasittavia tahansa - on alussa tyolasta luopua. Mielestani sosiaaliset taitoni ovat luontaisesti nollassa, ja niiden kanssa olenkin saanut tehda toita. Kuulen valilla sielta taalta, etta olen erikoinen, mutten koskaan saa kaipaamiani perusteluita. Nain ollen en tieda, mihin ihmiset perustavat kommenttinsa. :violin:
Mua kyllakin jai kovasti kutkuttelemaan kuka se Kamichan kolmas oli. Mutta joo. Kamicha, hatunnosto tuosta tunnustuksesta. Kuva Kosmos, komppaan edellista, olet todellakin :aurinko: .

P.S. Jenjen, ennusta joku kerta foorumilaisille miitissa. :P
Viimeksi muokannut SprayEnjoy, 12 Tammi 2013, 21:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kamicha
Tuoksuni: Vihreät
Un Jardin En Mediterranee, Hermes
Herba Fresca, Guerlain
Untitled, Maison Martin Margiela
Infusion di Vetiver, Prada
Fico di Amalfi, Aqua di Parma
Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange
Thundra, Profumum Roma
The Smell of Weather Turning, Lush, mini
Green, Diesel, mini
Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti

Itämaiset
Douce Amere, Serge Lutens
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini

Ambrat ja muut pihkat
Ambre Sultan, Serge Lutens
Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti
Amber Oud, By Kilian, mini
Sables, Annick Goutal, dekantti
Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti
Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti

Savut

Ambre Narguile, Hermes
Avignon, Comme des Garçons
Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)

Vaniljat ja gourmandit

Vanille Absolu, Montale
Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti
Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti
Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma
Jeux de Peau, Serge Lutens
Woodcoffee, Comme des Garçons

Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Indochine, Parfumerie Generale
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Fille en Aiguilles, Serge Lutens

Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet
Voyage, Hermes
Poivre Samarcande, Hermes, mini
Light Blue, Dolce & Cabbana

Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange
L'Essence, Balenciaga
L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti

Aromaattiset, mausteiset
Gris Clair..., Serge Lutens

Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka
"M", Six Scents, series three
Musc Ravageur, Frederick Malle, mini
Duel, Annick Goutal, mini
L, Lolita Lempicka
-----------------------------------------------------
Näistä voisin luopua:
Un Jardin Sur Le Nil, Hermes
Pepper, jasmin... , Korres
Au Masculin, Lolita Lempicka
Ostoslista: Aikataulutetut:
The Different Company, Jasmin de Nuit
James Heeley, Esprit du Tigre
L'Artisan, Dzing!
Olfactive Studio, Lumiere Blanche
Byredo, Bullion
Mark Buxton, Sleeping With Ghosts

Harkinnassa:
Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan)
Annick Goutal, Encens Flamboyant
Olfactive Studio, Autoportrait
Comme des Garcons, Jaisalmer
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
Serge Lutens, Bois de Violette
Serge Lutens, Fumerie Turque
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Comme des Garcons, Luxe Patchouli
Parfumerie Generale, Aomassai
Annick Goutal, Chevrefeuille

Viesti Kirjoittaja Kamicha »

Kolmas on siis vaan arvaus tyylillä "voisi löytyä", siis ihan vaan sillä perusteella, että tuoksuharrastus sopii asperger-piirteiselle ihmiselle niin hyvin - en arvaillut ketään tiettyä henkilöä :D .
Oh deer.
pihlaja
Tuoksuni: Suosikkeja:
- 1725 Casanova (Histoires de Parfums)
- L'Heure Bleue (Guerlain)
- L'Eau par Kenzo eau Indigo (Kenzo)
- Versense (Versace)
- Ambre Narguile (Hermes)
- Zen Secret Bloom (Shiseido)
- 01 Sunda (Odin NY)
- 1969 Parfum de Revolte (Histoires de Parfums)

Viesti Kirjoittaja pihlaja »

Hyppäänpä miekin jo toiselle kierrokselle:

1. Asun ensi kesän Joensuussa (kesätyöt).
2. Olen allerginen kaikille tuoreille vihanneksille ja hedelmille, joita olen maistanut, sekä pähkinöille ja siemenille (auringonkukan, pinjan, seesamin jne.). Ja joo, allergiatesteilläkin on tämä todettu... Aiheuttavat mm. nielun ja poskien sisäpintojen turpoamista.
3. Fanitan cairnterrierejä ja hankin sellaisen heti, kun on siihen sopiva tilaisuus ja tarpeeksi liikkumavaraa taloudessa.
4. Haluaisin älyttömästi aloittaa ammuntaharrastuksen ja kokeilla ampumahiihtoa. Tuota ammuntamielihalua ei monikaan usko, koska olen siis luonteeltani äärimmäisen rauhallinen, kärsivällinen ja niin väkivaltaa vastaan kuin voi ihminen olla.
5. En voi asua asunnossa, jossa ei ole huonekasveja. Olen ostanut kaikkiin kesäkämppiinikin jonkun kasvin (olen siis kesätöiden perässä asunut lähes kaikki kesät opiskeluaikana jollain muulla paikkakunnalla, kuin missä opiskelen), jos siellä ei ole ollut valmiiksi.
6. Olen ollut ja olen oikeastaan edelleenkin aivan liian kiinnostunut uskonnoista, elämänfilosofioista, kansanperinteestä yms. Erityisesti sydäntä lähellä ovat olleen erilaiset luonnon-/pakanauskonnot ja itämaiset filosofiat. Kiinnostus tosin on nykyään enemmänkin akateemista kuin henkilökohtaista.
SprayEnjoy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SprayEnjoy »

pihlaja kirjoitti:4. ... Tuota ammuntamielihalua ei monikaan usko, koska olen siis luonteeltani äärimmäisen rauhallinen, kärsivällinen ja niin väkivaltaa vastaan kuin voi ihminen olla.
Malttiahan ampumaharrastus nimenomaan vaatii - ja erittain toivottavaa on mielestani myos vakivallan vastaisuus. Ei ampumaharrastuksella ja vakivaltaisuudella ole mitaan suoraa linkkia. Vaaristyneita mielikuvia tollaiset (Sanna Sillanpaata ja paria muuta vastaavaa surullista poikkeusta lukuunottamatta).
jenjen

Viesti Kirjoittaja jenjen »

pihlaja kirjoitti:Hyppäänpä miekin jo toiselle kierrokselle:

2. Olen allerginen kaikille tuoreille vihanneksille ja hedelmille, joita olen maistanut, sekä pähkinöille ja siemenille (auringonkukan, pinjan, seesamin jne.). Ja joo, allergiatesteilläkin on tämä todettu...

Tuo on kyllä melko uskomatonta :P

6. Olen ollut ja olen oikeastaan edelleenkin aivan liian kiinnostunut uskonnoista, elämänfilosofioista, kansanperinteestä yms. Erityisesti sydäntä lähellä ovat olleen erilaiset luonnon-/pakanauskonnot ja itämaiset filosofiat. Kiinnostus tosin on nykyään enemmänkin akateemista kuin henkilökohtaista.

Samoin :mrgreen: Paitsi kiinnostus on nykyäänkin kyllä vain henkilökohtaisen tasolla ;)

pihlaja
- Versense (Versace)
- 01 Sunda (Odin NY)

jenjen kirjoitti:
pihlaja kirjoitti:Hyppäänpä miekin jo toiselle kierrokselle:

2. Olen allerginen kaikille tuoreille vihanneksille ja hedelmille, joita olen maistanut, sekä pähkinöille ja siemenille (auringonkukan, pinjan, seesamin jne.). Ja joo, allergiatesteilläkin on tämä todettu...
Tuo on kyllä melko uskomatonta :P
Jep... Tiedän. Mutta ilmeisesti kyse on jostain ristiallergioista alkaneesta jutusta, kun olen allerginen koivulle, lepälle ja pujolle myös, ja nuo aiheuttavat monille mm. omena- ja porkkana-allergiaa, ja näille olen ensimmäisenä tullut allergiseksi. Muut siis pikkuhiljaa suunnilleen ikävuosien 10-16 välillä (paitsi siemenistä aloin saada oireita vasta pari vuotta sitten, jonka vuoksi allergiatestitkin uusittiin silloin).
jenjen kirjoitti:
pihlaja kirjoitti:6. Olen ollut ja olen oikeastaan edelleenkin aivan liian kiinnostunut uskonnoista, elämänfilosofioista, kansanperinteestä yms. Erityisesti sydäntä lähellä ovat olleen erilaiset luonnon-/pakanauskonnot ja itämaiset filosofiat. Kiinnostus tosin on nykyään enemmänkin akateemista kuin henkilökohtaista.
Samoin :mrgreen: Paitsi kiinnostus on nykyäänkin kyllä vain henkilökohtaisen tasolla ;)
Miulla toi kiinnostus oli aiemmin myös henkilökohtaista, mutta sittemmin kun olen vähän rauhoittunut siltä osin, niin kiinnostus on muuttunut enemmän sellaiseksi yleiseksi uteliaisuudeksi ja kiinnostukseksi sitä kohtaa, miten ihmiset järkeistävät maailmaa ja minkä varaan he rakentavat perustavanlaatuisia kysymyksiä.
pihlaja
- Versense (Versace)
- 01 Sunda (Odin NY)

SprayEnjoy kirjoitti:
pihlaja kirjoitti:4. ... Tuota ammuntamielihalua ei monikaan usko, koska olen siis luonteeltani äärimmäisen rauhallinen, kärsivällinen ja niin väkivaltaa vastaan kuin voi ihminen olla.
Malttiahan ampumaharrastus nimenomaan vaatii - ja erittain toivottavaa on mielestani myos vakivallan vastaisuus. Ei ampumaharrastuksella ja vakivaltaisuudella ole mitaan suoraa linkkia. Vaaristyneita mielikuvia tollaiset (Sanna Sillanpaata ja paria muuta vastaavaa surullista poikkeusta lukuunottamatta).
Jep. Näinhän se on. Kumma kyllä monilla tuntuu olevan kuitenkin mielikuva, että pitäisi olla vähintään jotain alitajuisia patoutumia ja pakottava halu päästä kuvittelemaan ampuvansa pomonsa/anoppinsa/tms, sen sijaan että voisi vain ihan vilpittömästi olla kiinnostunut tarkkuusammunnasta ja käden ja mielen hallinnan yhdistämisestä. Yleensä ne käsitykset tuntuvat tulevan esille sellaisessa muka-vitsikkäässä kuittailussa, jota hennon naisihmisen kiinnostus ammuntaan usein herättää.
Eeva

Viesti Kirjoittaja Eeva »

Mä en oo mielestäni kauhean asperger, sillä aistin ihmisten tunnetiloja herkästi ja tarkasti. (Sen sijaan oon introvertti.) Te kaikki tuoksufoorumilaiset, joita olen tähän mennessä tavannut, olette vaikuttaneet sosiaalisesti lahjakkailta ja rennoilta. Hmm hmm hmmm.
calypso

Viesti Kirjoittaja calypso »

Jännittävää ja omituista, että tänne tuntuu kertyneen useita samankaltaisia piirteitä omaavaa porukkaa. Tuntuu jollain tavalla ehkä hieman tungettelevalta ja väärältä laittaa tämä oma kuuden sarja tänne perään. :think:

1. Suvussani on AS-kirjoa. Autismia, aspergeria ja ADHD:ta. Jätän nyt kertomatta mihin lokeroon itse mahdollisesti kuulun, virallista diagnoosia minulla ei ole vaikka tutkimukset on joskus aloitettu. :mrgreen:
2. Harrastan paljon eri liikuntalajeja, mutta en mitään säännöllisesti. Harrastan paljon kaikkea muutakin, mutta fiiliksen mukaan säännöllisen epäsäännöllisesti.
3. Tykkään junista ja muusta raideliikenteestä. Ja isoista laivoista.
4. Minulla on aivan ylipitkä tukka. Sanon aina kaikille kasvattavani sitä, mutta oikeasti en saa aikaiseksi käydä kampaajalla kuin maksimissaan kahdesti vuodessa. Tällä hetkellä tukka on takapuoleen asti, ja otsatukka leukaan.
5. En ole koskaan kotiutunut mihinkään. Tai voisi sanoa että voin tehdä mistä tahansa paikasta kotini, mutta vain hetkeksi.
6. Tykkään suolaisista puuroista, mutta valitettavasti en voi syödä viljaa ja tattarille olen allerginen. Buu.
Sumukorento
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:

Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette

Viesti Kirjoittaja Sumukorento »

Kakkoskierros.

1. Osaan bassostemman Maa on niin kaunis-virteen, ja laulan sitä kuunnellessani ko. virttä Samuli Edelmanin laulamana levyltä autoa ajaessani. Laulan sitä kesällä, en jouluna.

2. Työskentelen mm. Asperger-lasten ja nuorten kanssa, ja pidän heidän ajattelutavastaan.

3. Itse olen ADD. Diagnoosia minulla ei ole, koska pärjäsin ihan hyvin koulussa, mutta miestäni helpotti valtavasti tutustua kirjallisuuteen AD/HD-ADD.sta, kun hän tajusi, etten tahallani unohda asioita ja varsinkin ajan kulua. Voin unohtua tuijottamaan vaikkapa vuohen märehtimistä pariksi tunniksi, ja vaikka itse työskentelen koulussa, olen unohtanut ison osan omien lastemme vanhempainvarteista.

4. Minulla on jonkin sortin lukivaikeus, ja vieraiden kielten oppiminen on ollut todella vaikeaa. Putosin enkun kärryiltä jo ala-asteella. Matkustan silti mielelläni ja pärjään ihan kohtalaisesti puhumalla käsillä, hymyilemällä, piirtämällä ja niillä muutamalla sanalla.

5. Minulla oli punainen farmari-Lada, jonka pölykapselit maalasin kaikki eri värisiksi. Myin sen pois, kun aloin odottaa kuopustamme, ohjaamossa haisi liikaa bensa. Harmittaa, etten jättänyt sitä itselleni.

6. En osaa mielistellä tai pokkuroida, enkä siedä myöskään itseeni kohdistuvaa mielistelyä. En kestä ihmisiä, jotka pitävät itseään toisia tärkeämpinä.
kirra
Tuoksuni: Signature Fragrance atm taitaa olla John Gallianon Parlez-moi d'Amour EdT. Siitä se ajatus sitten lähti.. Ruusua, ruusua, ruusua... YR Rose Absolue, YR Rose Fraiche, Salvatore Ferragamo Signorina. Siinä joitakin suosikkeja. Tällä hetkellä tuoksuvarastoani täydentävät lähinnä ilmaisnäytteet ja YR halpistuoksut, tässä kun on vasta itsensä kouluttaminen aluillaan..
Ostoslista: Givency - Le Bouquet Absolu
Salvatore Ferragamo - Signorina
Diesel - Loverdose
Jean Paul Gaultier - Classique

Viesti Kirjoittaja kirra »

Kamicha kirjoitti:
Totta puhuen minullakin on varmaan mennyt välillä vähän sillä rajoilla, että joku saattaa pohtia, ettei kaikki muumit ole laaksossa... Pitkään aikaan en ymmärtänyt esim. yleisen siisteyden tarvetta ollenkaan. Siis kyllähän normaali ihminen löytää tavarat siitä mihin ne kädestään pudottaa :roll: . Paitsi tietysti ne tärkeät tavarat... ...niiden järjestyksestä ei keskustella. Sain tavaroiden järjestämiseen motiivin vasta siitä kun ymmärsin, että asuinympäristö voi olla myös esteettisesti miellyttävä paikka. Pahimpina masennusjaksoina ei ole oma hygieniakaan ollut mikään ykkösprioriteetti :sad: . Muutenkin joidenkin käytännön asioiden opettelu on ollut tuskallista, onneksi sentään ruoanlaitto on kiinnostanut jossain määrin aina.

En osaa vieläkään itseäni mitenkään erikoisena pitää, sen sijaan muiden ihmisten käyttäytyminen on välillä tosi kummallista, epäjohdonmukaista, teatraalista, ilmeisen tarkoitushakuista, mutta sitten on muka täysin mahdotonta ilmaista niitä tarpeita ääneen, kaksinaismoralistista, ennakkoasenteista :roll: ... ...aikuiset ihmiset :mrgreen: .
I feel you. Itseasiassa tästä tulisi tosi pitkä viesti jos alkaisin lainailemaan kaikkien viestejä. Yllättävää miten paljon yhteistä meillä kaikilla onkaan, hyvässä tai pahassa. Lienee tulkintakysymys.

Minkähänlaisen listan sitä itsestään osaisi koostaa..

1. Vihaan psykologiaa, joka on mielestäni hyvin kyseenalainen tieteenala.
2. Siitä huolimatta koen omaavani psykologin "lahjoja". Ylianalysoin asioita ja ihmisiä ja luulen tietäväni mitä kukin yksilö tosiasiassa pään sisällään piilottelee.
3. Tämä kyky ei kuitenkaan riitä aukaisemaan oman pääni solmuja ja olen siitä jatkuvasti vihainen itselleni. Miksi päädyin tähän jamaan..
4. Ylipäänsä elän jatkuvassa ristiriidassa itseni kanssa. Haluan valloittaa maailman, mutta joskus lähikauppaan meno tuntuu massiiviselta loikalta tuntemattomaan uhkaan.
5. Olen epäjärjestelmällisyyden perikuva, vaikka teen listoja kaikesta ja kaappini on täynnä vihkoja omistettuna aiheelle jos toiselle.
6. Sukunimeni on kaikessa lyhykäisyydessään varsin outo ja meitä on Suomessa vain kaksi. Kuitenkin etunimeni on se, josta kuulen naljailua useammin.
Anissa
Tuoksuni: Marc Jacobs Lemon Splash
Kenneth Cole Black
Ralph Lauren Romance
Estee Lauder Bali Dream
Max Mara Kashmina Touch
Prada Eau De Parfum Tendre
Elizabeth Arden 5th Avenue Night
Elizabeth Arden 5th Avenue Style
Jessica Simpson Fancy
Gres Ambre De Gabochard
Tom Ford White Patchouli
Prada L´eau Ambree
Balmain De Balmain
Calvin Klein Truth
Fragonard Etoile
Fragonard Eclat
Maison Francis Kurkdian Absolue Pour La Soir
Yves Rocher Iris Noir
Jesus Del Pozo Ambar
Burberry Brit Red
Kenzo L`eau Par Kenzo Eau Indigo
YSL Cinema
Pierre Balmain Amber Gris
Bvlgari Mon Jasmin Noir
Jacomo Silences
Narciso Rodriguez For Her Eau de Toilette Delicate Limited Edition
Versace Versense
Clean Provence
Dolce & Gabbana Sicily
Yves Rocher So Elixir
Guerlain La Petite Robe Noir
Lancome La Vie Est Belle
Fragonard Belle D`Avril
Fragonard Figuier fleur
Fragonard Grain De Soleil
Fragonard Encens Fève Tonka
Fragonard Cedre
Galimard Grasse A Toi
Galimard Rencontre
Galimard Evie
Roger & Gallet Fleur de Figuier
Roger & Gallet Amande Persane
Roger & Gallet Bois d`Orange
Lush Tuca Tuca
Lush 100 Kisses Deep
Lush Vanillary
Lush Furze
Lush Sikkim Girls
YSL Belle d`Opium
Yves Rocher Vanille Noire
Narciso Rodriques Essence Eau De Musc
Gianfranco Ferre Ferre
Guerlain Jardins De Bagatelle
Balenciaga Cristobal
Balmain De Balmain
Annick Goutal Eau Du Sud
Calvin Klein CK One Shock Street Edition
Calvin Klein CK One Summer 2013
Guerlain Eau De Shalimar
L Artisan Parfumeur Traversee du Bosphore
L Artisan Parfumeur Havana Vanille
Philosophy Amazing Grace
Ostoslista: Manteliset, pehmeät ja ambraiset tuoksut kiinnostavat tällä hetkellä, samoin iiris ja viikunatuoksut.

Viesti Kirjoittaja Anissa »

1. Olen kova sotkemaan (ja vihaan siivoamista, onneksi mies tekee sen)
2. Pidän miesten rintakarvoista
3. Suurimmat intohimoni ovat liikunta, ruoka, ravintolat, syöminen, viinit ja tuoksut
4. Mua kiehtoo ajatus surffipummin elämästä, oikeasti mun elämä on sen täydellinen vastakohta, mies, lapsi, asuntolaina ja työ
5. En pidä kissoista
6. Otan työkseni koko ajan taloudellisia riskejä ja pelkään niiden epäonnistumista, en silti ole tainnut menettää yöunia työasioiden takia kuin kerran
Aigu
Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:

Galimard: Aventure
Dior: Eau Sauvage
Guerlain: L'Instant
Chanel: Egoiste
Dior: Diorella

Naistentuoksuissa tuoksumakuni on Chypre. Piste. :D
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aigu »

Minäkin rakastan junia ja ennen kaikkea metro- ja rautatieverkostoja. Tämä voi olla seurausta matemaatikon lokeroaivoista.
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
Njaalgahaisyeini

Viesti Kirjoittaja Njaalgahaisyeini »

Kerran olen uusi täällä, niin kerronpa!

1. Rakastan myös törkeän värisiä kynsilakkoja. Olin onnesta soikeana, kun (omalta tyyliltään ja käytökseltään hyvin hillitty ja fiini) ystäväni vaati saada laittaa mulle neonkorallia kynsilakkaa ja päälle pimeässä hohtavaa glitteriä. Mulla on nyt kylän siisteimmät kynnet, ainakin seuraavat pari päivää.
2. Asun muutaman sadan ihmisen pikkukylässä kaukana pohjoisessa, joten tuoksusämpläilystä kauppojen tiskeillä ei voi edes haaveilla ilman eri reissua etelään. En silti halua muuttaa pois enää koskaan. Ahdistun kaupungeissa.
3. Olen täysipäiväinen opiskelija Oulun yliopistossa, kotoa käsin. Kiitos Intter Netti!
4. Olen vissiin tällä foorumilla friikki, koska tykkään ajaa autolla (lujaa) pitkiä matkoja. En tosin niin paljon, että ottaisin tavaksi.
5. Olen ollut teurastamolla hommissa teininä. Nykyään olen viralliselta ammatiltani kultaseppäartisaani.
6. Mulla ehkä myös jotain lieviä aistiyliherkkyyspiirteitä. Ahdistun mekkalassa, paitsi jos olen humalassa. VIHASIN hajuvesiä verisesti suurimman osan elämästäni viime kuuhun saakka. En kyllä edelleenkään tykkää esim. pesuaineiden hajusteista ja koetan hankkia aina hajuttomia kun vaan voin -- pääseepähän kalliilla tilatut hajuvedet paremmin oikeuksiinsa :)

Taisi olla enemmän kuin vain 6 faktaa, mutta tuskin haittaa!
Vastaa Viestiin