Kiinnostaa kovasti, mutta mulla on jo illaksi osittainen tuplabookkaus, joten en pääse itse keskustaan. Olen kaikki arkipäivät kyllä Pasilassa.Aigu kirjoitti:Admin: Tulen tänään käymään keskustassa. Haluatko paketin?

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Kiinnostaa kovasti, mutta mulla on jo illaksi osittainen tuplabookkaus, joten en pääse itse keskustaan. Olen kaikki arkipäivät kyllä Pasilassa.Aigu kirjoitti:Admin: Tulen tänään käymään keskustassa. Haluatko paketin?
Haha. Sympatiani Italiaa kohtaan harppasi taas askeleen eteenpäin. Kasvuvaraa rakkaudessani saapasmaata kohtaan on vielä ihan helvetisti, si, mutta olipa suloinen juttu tuo.Gogol kirjoitti: Vasta pois kävellessäni tajusin että huoneen nurkkaan oli sijattu oma peti isolle susikoiralle.
Se kuorsasi siellä vienosti.
Ei yllä edes top teniin.Gogol kirjoitti:Onko tämä foorumin tylsin postaus ikinä?
admin, en tiedä mikä toxun dekanttimalli on, mutta itse suosittelen lämpimästi esim. Travalon sprayta jos olet tekemässä nimenomaan mukanakulkevaa ja kestävää miniversiota itsellesi. Näitä saa Stockaltakin sieltä päivittäishygienia/kosmetiikkaosastolta (eli aivan eri paikassa kuin esim. hajuvedet).admin kirjoitti:toxu kirjoitti:I use 7ml decant which I fill up when necessary. This way I can sometimes enjoy the beauty of that bottle, and also I am able to keep that bottle inside that wonderful casket., mistä tuollaisia tyhjiä dekantteja voi ostaa? Onko joku tietty malli osoittautunut käytössä parhaaksi?
Joo huomasin, oikeastaan sen takia valitsinkin ison pullon puolikkaan sijaan. En vain arvannut, että kyseessä olisi ihan kaupallisesti erikseen myytävä tuote. Hyvä niin, näyttää kivalta!mukael kirjoitti:Jos ajattelit dekanttia sun tulevaa HdP 1969:ä varten niin huomasitko että siinä tilaamassasi isossa pullossa tulee travalo mukana?
http://www.travalo.com/