finanna kirjoitti:Näytearkistojen kätköistä Premier Figuier. Olen jostain syystä karttanut viikunaa aika huolella mutta tämä on aivan ihastuttava (mutta lyhytkestoinen:()! Nyt tekee mieli testailla muitakin, onko vannoutuneita viikunisteja linjoilla? Miten Ninfeo Mio ja Philosykos vertautuvat Premier Figuieriin ja miten Extreme-versio eroaa normaalista?
En ole viikunisti, mutta juuri siksi voisin lähettää sulle dekanttini Ninfeo Miosta, jos haluat? Mulla se lojuu käyttämättömänä.
Eilen Chergui, ja kyllä, haistoin voimakkaan myskin.

Outoa, miten jonkun nuotin löytää vasta jonkun mainittua sen. (Kiitos Jaakiem ja Kamicha) Chergui-pullo on ollut kaapissni ehkäpä pari vuotta, ja olen käyttänyt sitä vain jokusen kerran, koska olen pitänyt sitä jotenkin niin voimakkaana. Tuo myski selittää tunteen, se on ensimmäiset 5 tuntia niin tunkeileva, että tunnen haisevani liikaa.
Herätessä oli patsulinälkä, joten Les Nereides Patchouli Antigueta ranteille, ja koska se tuntuikin liian tymäkältä, suihkautin saman firman Douceur de Vanillea päälle pehmikkeeksi. Toimii yllättävän hyvin yhdessä.
Ennustan iltaan mennessä haisevani tosi vahvasti, sillä postissa odottaa kaksi pakettia, joiden toivon sisältävän tuoksuja.