Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Onko kukaan haistanut?

Tule mukaan puhumaan hajuvesistä, tuoksuista, parfyymeista ja partavesistä niin paljon kuin sielu sietää!

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

eiffelintorni

Re: Onko kukaan haistanut?

Viesti Kirjoittaja eiffelintorni »

:D Hyvä, kiitos Sumu! Kyllä tuo näkemys saa vähän ainakin lykkäämään sokkoa 8-)
pihlaja
Tuoksuni: Suosikkeja:
- 1725 Casanova (Histoires de Parfums)
- L'Heure Bleue (Guerlain)
- L'Eau par Kenzo eau Indigo (Kenzo)
- Versense (Versace)
- Ambre Narguile (Hermes)
- Zen Secret Bloom (Shiseido)
- 01 Sunda (Odin NY)
- 1969 Parfum de Revolte (Histoires de Parfums)

Viesti Kirjoittaja pihlaja »

Mites uusi D&G pour femme intense (bongasin tämmöisen Sokoksen tuoreesta mainoslehdykästä)? Onko yhtä vaahtokarkkia kuin uusi normiversio, josta tosin lapsekkaalla tavalla tykkään n. kerran vuodessa tavaratalossa testattuna?
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

^Juuh, on se paksumpi Gourmand :aurinko:
Thougts begome things... choose the good ones!
Beata

Viesti Kirjoittaja Beata »

Olen tätä vissiin joskus kysäissyt jossain ketjussa, mutta koitetaas vielä.
Onko kukaan haistellut JPG:n Fragilea? Sehän on nyt vissiin lopetettukin, mutta välillä kun haahuilen Ebayssa tekisi mieli ostaa miniputeli ihan siksi kun se puteli on niin ihqu! :oops: Että sinänsä ihan sama millainen itse tuoksu on :D
Mutta jos jollakulla olisi tähän jotain kommenttia?
Kosmoskukka
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

^Fragile on vihertävä Tuberoosa. HIeman pirskahteleva. ON hyvä, osta poies mini jos on saatavilla. :aurinko:
---- tämä siis perustuu mun muistikuvaan ko tuoksusta. :mrgreen:
Njaalgahaisyeini

Viesti Kirjoittaja Njaalgahaisyeini »

Minit on kyllä ihan mahtavia! Jos ne ei oo jotain tuotannosta poistettuja harvinaisia keräilykappaleita ja/tai superhypervintagea niin yleensä niissä pääsee kokeilemaan tuoksua suht edullisesti - ja jos tykkää, niin saa söpön matkapullon siinä lisäksi. Tosta puheena olleesta VC&A:n Firstistä esim. liikkuu paljon minejä eBayssa, ehkä näitten Kosmon suositusten jälkeen tilaan itsellekin :)

Onko kukaan haistellut L'Artisanin Premier Figuier Extremeä, kannattaako sitä hankkia? Nimim. bongasin minin :D
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Njaalgahaisyeini kirjoitti: Onko kukaan haistellut L'Artisanin Premier Figuier Extremeä, kannattaako sitä hankkia? Nimim. bongasin minin :D
Kannattaa katsoa hintoja kriittisesti. L'Artisanin omat joulusetitkin ovat tulleet jo myyntiin ja niissäkin taisi olla erilaisia minejä. Ainakin tämmöinen setti. Joulun jälkeen tuommoisen voi onnistua myös nappaa hyvällä onnella vielä alestakin.
Njaalgahaisyeini

Pätevännäköinen setti! Joko toi tai muutama näyte tuolta saattaa tulla mulle joululahjaksi itseltä.
Beata

Viesti Kirjoittaja Beata »

Kosmoskukka; Kiitos, ja perhana mä ostan :D Kunhan ei haise vesimelonille, siinä on sellainen juttu mistä mä en tykkää..

Njaalgahaisyeini; Mä olen vallan tykästynyt minipulloihin. Ensinnäkin tällaista hömppää ihastuttaa niiden söpöys, mutta myös olen tullut pikkuhiljaa kriittisemmäksi sen suhteen mitkä tuoksut oikeasti tahdon isoina. Elämä on liian lyhyt siihen että kuitenkaan ehtisi käyttää kunnolla kaikkia tuoksuja :doh:
calypso

Viesti Kirjoittaja calypso »

Minun mielestäni kokopulloja voi hankkia, ja niistä nauttia, ilman että on edes aikomus saada käytettyä ne viimeiseen pisaraan. En pode minkäänlaista huonoa omaatuntoa tai ahdistusta hiljalleen kasvavasta täysin ylimitoitetusta pullokokoelmastani. Eihän ne nyt kuitenkaan niin paljoa tilaa vie.. :D :violin:
eiffelintorni

Viesti Kirjoittaja eiffelintorni »

Onkos kukaan testaillut Eldon Like This tuoksua? Siitä(kin) on palstoilla aika ristiriitaisia näkemyksiä. Nuohan ei ole edes kovin kalliita ja sitä hehkutetaan just tähän aikaan sopivaksi :romance-heartsmiley:

Houkutuksia, houkutuksia... Entä näkemyksiä?
Njaalgahaisyeini

eiffelintorni kirjoitti:Onkos kukaan testaillut Eldon Like This tuoksua? Siitä(kin) on palstoilla aika ristiriitaisia näkemyksiä. Nuohan ei ole edes kovin kalliita ja sitä hehkutetaan just tähän aikaan sopivaksi :romance-heartsmiley:

En oo testannut, mutta himottaa, ja samplen sais tosi edullisesti Nerolilta. Aattelin kokeilla heti kun saan koko sampletilauksen sinne kasaan! Jos on sen saapuessa vielä ajankohtaista, niin paan tänne oman arvioni.

Kosmo ja calypso;
Mun minifanitusta ajaa lähinnä varojen vähyys, mutta en myöskään oo innostunut ainoaa kylppärin kaappia täyttävästä kokopullokokoelmasta tuoksuja, joita en kuitenkaan käytä. Tähän mennessä testatuista tuoksuista (joita on ehkä 20?) on todella iskenyt vain kolme, joista havittelen kokopulloa, ja olen tosi tyytyväinen että muut ovat sitten söpöjä minejä siellä taustakoristeena :moptop: Mutta kaikki kunnia niille jotka malttavat ostaa kokonaisia pulloja, siitä ei pidäkään potea syyllisyyttä :aurinko:
Kosmoskukka

calypso kirjoitti:Minun mielestäni kokopulloja voi hankkia, ja niistä nauttia, ilman että on edes aikomus saada käytettyä ne viimeiseen pisaraan. En pode minkäänlaista huonoa omaatuntoa tai ahdistusta hiljalleen kasvavasta täysin ylimitoitetusta pullokokoelmastani. Eihän ne nyt kuitenkaan niin paljoa tilaa vie.. :D :violin:
Olen täysin samaa mieltä :whistle:
Njaalgahaisyeini

Njaalgahaisyeini kirjoitti:
eiffelintorni kirjoitti:Onkos kukaan testaillut Eldon Like This tuoksua? Siitä(kin) on palstoilla aika ristiriitaisia näkemyksiä. Nuohan ei ole edes kovin kalliita ja sitä hehkutetaan just tähän aikaan sopivaksi :romance-heartsmiley:

En oo testannut, mutta himottaa, ja samplen sais tosi edullisesti Nerolilta. Aattelin kokeilla heti kun saan koko sampletilauksen sinne kasaan! Jos on sen saapuessa vielä ajankohtaista, niin paan tänne oman arvioni.
Hei eiffelintorni, tilasin juuri Like This -näytteen suoraan ELdO:lta (kaikki muut olisivat perineet järkkyjä postikuluja pelkästä sampletilauksesta ja sai maksaa PayPalilla). Eli multa saattaa irrota kiertoon lähiviikkoina, jos vielä kuumottaa enkä tykästy siihen liikaa. :D
mukael
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/

Viesti Kirjoittaja mukael »

^ Itse kun kokeilin eldon sivuilla laittaa yhtä näytettä koriin niin postikuluiksi tuli 5,50€, onnistuitko jotenkin halvemmalla?
Vastaa Viestiin