Onnea hienoista tuoksuhankinnoista ja jaetusta harrastuksesta! Ihan samat mielipiteet noista Lutensin ruusuista, loistava valinta!naapio kirjoitti:Yhteinen tuoksuharrastus on![]()
Tallinnassa sorruin pieneen 35 ml Cocoon ja sen lisäksi miehen kanssa ostimme toisillemme tuoksut hääpäivälahjoiksi. Mies sai Arabien ja minä Sa Majeste la Rosen. Win-win! Tsekkailin Fille de Berliniäkin mutta se ei jotenkin ole yhtä... uhkea kuin hänen Majesteettinsa hunajainen, hiukan jo nuupahtanut ylikypsä ruusu.
Mies testaa tänään myös Cocoa, hauska kuulla mitä mieltä se siitä on.
Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Minkä tuoksupullon ostit viimeksi?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
- finanna
- Tuoksuni: Oriental-gourmand-chypre-floriental-fanaatikko. Pulloarkisto löytyy fragaranticasta ja Parfumosta samalla nimimerkillä. Lempparilinjat Lutens, Mugler, Malle ja vanha Guerlain.
Suosikkinuotit: syreeni, liljat, vanilja, pihka, heliotrooppi, syreeni, lämpimät mausteet.
Ei toimi: greippi ja kielo, vetiset raikkaat tuoksut. - Ostoslista: Stoned.
Re: Minkä tuoksupullon ostit viimeksi?
-
- Tuoksuni: Fragranticassa ajantasainen lista samalla nimimerkillä
Rakastan: savua, suitsuketta, pihkaa, puuta, hunajaa, kanelia, kardemummaa, lanventelia, ruusua, kuivattuja hedelmiä, vetiveriä, lakritsia
Suhtaudun suurella varauksella tai välttelen: vaniljaa, karamellia jne jälkiruokatuoksuja, tuberoosaa, santelia - Ostoslista: Annick Goutal: Sables
Le Labo: Rose 31
Lalique: Encre Noire
Tom Ford: Noir de Noir
Armani Prive: Rose D'Araibie
Armani Prive: Cuir Amethyste
Chanel: Pour Monsieur - Paikkakunta: Espoo
Fianna, meidänkin olisi syytä nyt vähän rajoittaa, tänä kesänä on tullut ostettua aika monta pulloa jo
Mua oikein harmittaa kun en päässyt haistamaan Chanelin exluja Pariisissa, oli niin paljon muuta. Sycomoresta olen saanut Camichalta näytteen mutta Coromandel ja Cuir de Russie pitäisi ehdottomasti tavata.

Mua oikein harmittaa kun en päässyt haistamaan Chanelin exluja Pariisissa, oli niin paljon muuta. Sycomoresta olen saanut Camichalta näytteen mutta Coromandel ja Cuir de Russie pitäisi ehdottomasti tavata.
Raitoja käpälään!
- finanna
- Tuoksuni: Oriental-gourmand-chypre-floriental-fanaatikko. Pulloarkisto löytyy fragaranticasta ja Parfumosta samalla nimimerkillä. Lempparilinjat Lutens, Mugler, Malle ja vanha Guerlain.
Suosikkinuotit: syreeni, liljat, vanilja, pihka, heliotrooppi, syreeni, lämpimät mausteet.
Naapio, laita osoite yksärinä niin tirautan sinulle Coromandelia matkaan. Tykkään itse kovasti ja olen jo käyttänyt pullollisen, mutta eiköhän tästä vähän kiertoonkin jouda. Haluatko spray-vai tavallisen putken? Herra f ei muuten valitettavasti jaa mielipidettäni tästä ("partavettä" tuumi hän).
Tätä en ostanut, vaan sain siskoltani syntymäpäivälahjaksi. Nimittäin Illamasquan Freak. Todella upea ja persoonallinen tuoksu, en olisi kyllä itse keksinyt tätä valita! Yhtäaikaa hieman synkkä ja arvoituksellinen, mutta ei kuitenkaan tumma. Sen verran hillitty että kehtaa pitää missä vaan, vaikka tavallaan luokittelisinkin iltatuoksuksi. Ahhhhh, ihana tuoksu! 

Minulla kumpikaan noista ruusuista ei ole oikein toiminut. Ajattelin silti antaa niille vielä mahdollisuuden, mutta jotain outoa niissä on kun kumpikin muuttuu ihollani jotenkin pilaantuneeksi. Nuutunut ylikypsä ruusu on varmaan aika lähellä, ainakin jos siihen lisää sen jo päiviä sitten samentuneen veden maljakosta. Omituista on se, että minun ihollani Fille de Berlin teki saman tempun hetken aikaa iholla oltuaan, eli muuttui kummalliseksi. Tykkään monenlaisista ruusuista, joten voi olla että jonain toisena kertana olenkin eri mieltä näistä kuka tietää..finanna kirjoitti:Onnea hienoista tuoksuhankinnoista ja jaetusta harrastuksesta! Ihan samat mielipiteet noista Lutensin ruusuista, loistava valinta!naapio kirjoitti:Yhteinen tuoksuharrastus on![]()
Tallinnassa sorruin pieneen 35 ml Cocoon ja sen lisäksi miehen kanssa ostimme toisillemme tuoksut hääpäivälahjoiksi. Mies sai Arabien ja minä Sa Majeste la Rosen. Win-win! Tsekkailin Fille de Berliniäkin mutta se ei jotenkin ole yhtä... uhkea kuin hänen Majesteettinsa hunajainen, hiukan jo nuupahtanut ylikypsä ruusu.
Mies testaa tänään myös Cocoa, hauska kuulla mitä mieltä se siitä on.

Minä L'Artisanin tuoksuihin "hurahtaneena" (jos näin voi sanoa) olen todellakin väärä ihminen puhumaan kenellekään järkeä. Pikemminkin lisään vettä myllyyn heittämällä ilmaan yhden kokeilemisen arvoisen idean, nimittäin oletko kokeillut paraneeko pysyvyys jonkun perusvoiteen avulla? Minulla ainakin kuivaihoisena tuoksut katoavat iholta usein aika nopeasti, mutta jos olen levittänyt jotain tuoksutonta kropparasvaa alle niin se pidentää tuoksun kestoa.finanna kirjoitti: Paitsi...ääää! Se pirun Bosphore pyörii edelleen L'artisanin alelaarissa! Melkein yhtä paljon houkuttaisi tuo kuuden 15ml pullon setti jossa tulisi lisäksi Timbuktu ja muutama testaamaton herkku. Puhukaa nyt joku mulle järkeä! Useimmat artisanit nimittäin katoavat nahkaltani liian nopeasti. Bosphore-näyte on jo tulossa mutta testasin tuota jo iholla pari viikkoa sitten ja tuoksui aika hyvälle. Tosin samassa käsivarressa oli 2muutakin tuoksua

- finanna
Kiitos vinkistä! Rasva toimii tosiaan joidenkin muiden lyhytketoisten tuoksujen kanssa hyvin eli varmaan toimisi näilläkin. Seville a l'aube kestää 8-10h eli voi olla edp-edt kysymyskin (Dzonkha ja Dzing nimittäin hävisivät testaillessa reilussa tunnissa).calypso kirjoitti:Minä L'Artisanin tuoksuihin "hurahtaneena" (jos näin voi sanoa) olen todellakin väärä ihminen puhumaan kenellekään järkeä. Pikemminkin lisään vettä myllyyn heittämällä ilmaan yhden kokeilemisen arvoisen idean, nimittäin oletko kokeillut paraneeko pysyvyys jonkun perusvoiteen avulla? Minulla ainakin kuivaihoisena tuoksut katoavat iholta usein aika nopeasti, mutta jos olen levittänyt jotain tuoksutonta kropparasvaa alle niin se pidentää tuoksun kestoa.finanna kirjoitti: Paitsi...ääää! Se pirun Bosphore pyörii edelleen L'artisanin alelaarissa! Melkein yhtä paljon houkuttaisi tuo kuuden 15ml pullon setti jossa tulisi lisäksi Timbuktu ja muutama testaamaton herkku. Puhukaa nyt joku mulle järkeä! Useimmat artisanit nimittäin katoavat nahkaltani liian nopeasti. Bosphore-näyte on jo tulossa mutta testasin tuota jo iholla pari viikkoa sitten ja tuoksui aika hyvälle. Tosin samassa käsivarressa oli 2muutakin tuoksua
Näyttää tosin siltä että täkäläinen kuriiri on niin

- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Tänään tuli Kenzo jungle homme ja Dsquared2 potion
Hienot pullot ja hyvät tuoksut 

- christian777
Tänään tuli Juicy Couture dirty english
Samassa kategoriassa potionin,gucci ph:n ja ehkä myös burberry britin?
Jos tykkäät tuon tyylisistä tuoksuista,niin dirty english sopii hyvin joukon jatkoksi,mie tykkään 

Sinnehän tulee postia tiuhaan. Oliko sulla muuten alkuperäinen Jazz jo?
- christian777
Joo,semmoinen buumi ollut nyt
En oo maistanut jazzia koskaan,joskus ollut kyllä mielessä.Toinen on safari,mitä olen miettinyt.Oon vaan pelännyt,että ovat liian kuivia+kimeitä mulle?Mitä sie olet mieltä,Jaakiem?

- christian777
Kävin Jaakiem kaivamassa Tsarista näytteen,minkä olit joskus laittanut.Se onkin oikeastaan aika hyväJaakiem kirjoitti:Sinnehän tulee postia tiuhaan. Oliko sulla muuten alkuperäinen Jazz jo?

Pistin tänään kaksi tuoksua tilaukseen. Olkoon ne vaikka myöhästynyt syntymäpäivälahja itselleni, sillä en ollut budjetoinut tuoksuihin kyllä niin paljoa tälle kuulle. Tai oikeastaan ollenkaan, siihen tahtiin on posteljoonit ja kuriirit tänne pakettia viime kuukausina kuskanneet!
Kuka arvaa mitä tilasin?

Kuka arvaa mitä tilasin?

- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Serge lutensin Un Bois Vanillen ainaski
Thougts begome things... choose the good ones!