Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Kerro 6 asiaa itsestäsi
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
- Kamicha
- Tuoksuni: Vihreät
Un Jardin En Mediterranee, Hermes
Herba Fresca, Guerlain
Untitled, Maison Martin Margiela
Infusion di Vetiver, Prada
Fico di Amalfi, Aqua di Parma
Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange
Thundra, Profumum Roma
The Smell of Weather Turning, Lush, mini
Green, Diesel, mini
Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti
Itämaiset
Douce Amere, Serge Lutens
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat
Ambre Sultan, Serge Lutens
Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti
Amber Oud, By Kilian, mini
Sables, Annick Goutal, dekantti
Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti
Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti
Savut
Ambre Narguile, Hermes
Avignon, Comme des Garçons
Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale
Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti
Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti
Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma
Jeux de Peau, Serge Lutens
Woodcoffee, Comme des Garçons
Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Indochine, Parfumerie Generale
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Fille en Aiguilles, Serge Lutens
Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet
Voyage, Hermes
Poivre Samarcande, Hermes, mini
Light Blue, Dolce & Cabbana
Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange
L'Essence, Balenciaga
L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti
Aromaattiset, mausteiset
Gris Clair..., Serge Lutens
Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka
"M", Six Scents, series three
Musc Ravageur, Frederick Malle, mini
Duel, Annick Goutal, mini
L, Lolita Lempicka
-----------------------------------------------------
Näistä voisin luopua:
Un Jardin Sur Le Nil, Hermes
Pepper, jasmin... , Korres
Au Masculin, Lolita Lempicka - Ostoslista: Aikataulutetut:
The Different Company, Jasmin de Nuit
James Heeley, Esprit du Tigre
L'Artisan, Dzing!
Olfactive Studio, Lumiere Blanche
Byredo, Bullion
Mark Buxton, Sleeping With Ghosts
Harkinnassa:
Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan)
Annick Goutal, Encens Flamboyant
Olfactive Studio, Autoportrait
Comme des Garcons, Jaisalmer
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
Serge Lutens, Bois de Violette
Serge Lutens, Fumerie Turque
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Comme des Garcons, Luxe Patchouli
Parfumerie Generale, Aomassai
Annick Goutal, Chevrefeuille - Paikkakunta: Helsinki
Re: Kerro 6 asiaa itsestäsi
Saila, missä lajissa olet kilpaillut? En minäkään tiedä, mikä minusta tulisi isona - tässä iässä sille, mitä tuosta pitäisi ajatella, ei ole oikein mitään sanaa. 

Oh deer.
- Saila
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/328729/
Montaakin lajia olen harrastanut ja niissä myös jonkin verran kilpaillut, mutta uinti oli se ykköslaji, jonka parissa vierähti 13 vuotta. Yliopisto-opinnot ja paikkakunnan vaihdos katkaisivat tuon putken...Kamicha kirjoitti:Saila, missä lajissa olet kilpaillut? En minäkään tiedä, mikä minusta tulisi isona - tässä iässä sille, mitä tuosta pitäisi ajatella, ei ole oikein mitään sanaa.
- Saila
Tuo "kotona jumissa olo" oli myös minulla se syy, miksi tänne foorumille eksyin.Gogol kirjoitti:Ooh Saila sun tuoksuarsenaali/hankintatahti on tosi vaikuttava!!!
Me kaikki jäädään pistesijoille suhun verrattuna!
Ja maitokakka tosiaan tuoksuu hyvälle...
Tää foorumi tuli perustettua osin siksi että olin hetkellisesti paljon jumissa kotona iltaisin lasten kanssa.
Nyt ainakin mulla on ihan eri tilanne jo, irti pääsee hyvin ja kyllä sullakin varmasti kohta helpottaa!

Heh heh. Huomasin, että tuosta pullojen lukumäärästä oli unohtunut 2 varapulloa ja yksi mini...

- Saila
Joo, en usko että ne lapset ketään muuta häiritsee, oma mukavuudenhalu siinä vain kärsii. Olen niitä ihmisiä, jotka varautuvat kaikkeen ja sen myötä mukana kulkeva tavara-arsenaali on mittava. (Ja aina pitää stressata, että tulikohan nyt varmasti kaikki tarpeellinen mukaan...)Kosmoskukka kirjoitti:Jeps, juuri tätä olin itsekin rupeamassa kirjoittaa. Ei lapset haittaa mitään jos mukana tulisivatkin. Sää pääset myös nautiskeleen tuoksutreffeistä.Jaakiem kirjoitti:Saa sinne tuoksutapaamiseen ottaa lapsiakin mukaan. Ei varmaan kukaan pahastu. Ei mene varmaan pitkä aika, että päästään porukalla Ainolaan piknikille.Saila kirjoitti:^Joo, kyllähän sitä pahempiakin paikkoja löytyy - sekä Suomesta että maailmalta. Enköhän minä vielä treffeillekin pääse. Ainakin kun nuo lapset kasvaa, niin helpommaksi muuttuu sitten omien menojenkin kanssa.

Lisäksi näin kotioloissa tuo kahden lapsen erilaisten päivärytmien pyöritys vielä sujuu, mutta heti kun yhtälöön lisätään jokin tuntia pidempi kotoapoissaolo, niin stressiä pukkaa. Jollekin kokeneemmalle (super)äidille (eikös sulla Kosmo ollut useampikin lapsi) tuo ei varmasti aiheuta harmaita hiuksia, mutta minä olenkin vähän erilainen (laiska!)... Juuri päästiin noista yövalvomisistakin, niin en halua tätä rytmiä tästä sekoittaa.
Kesällä nuorempikin siirtynee yksiin päikkäreihin ja alkaa syödä ns. normiruokaa, niin sittenhän tuo onkin jo sitten paljon helpompaa. Kyllä me vielä ehditään.

- tigrushka
- Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
- Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n
Onneksi olkoon! Minulla on kyllä paikat alarivin takahampaissa, mutta ne ovatkin ainoat ja ne on paikattu 70-luvulla.Saila kirjoitti: 3) Minulla ei ole koskaan ollut reikiä (eikä reiän alkuja) hampaissa. Tämä on jo suoranainen ihme, kun ottaa huomioon kuinka huonosti lapsena pesin hampaita ja kuinka paljon kaikkea sokerista tuli tuolloin syötyä. Olen myös laiska käymään hammaslääkärissä. Edellisestä tarkastuksesta taitaa olla 2,5 vuotta ja sitä ennen taukoa kertyi yli 5 vuotta.

Muutama vuosi sitten varasin ajan hammaslääkärille tarkastukseen, koska edellisestä oli vierähtänyt aikaa. Puhelimen toisessa päässä ilmoitettiin, että jonot ovat pitkiä. Sanoin, että edellisestä kerrasta on seitsemän vuotta. Toisessa päässä tuli hiljaista, sitten sieltä todettiin että "näyttääkin olevan jo kahdeksan vuotta". Sain sitten ajan melko pian. Reikiä nolla. Ainoa riesani on hammaskivi, jota pitää käydä poistattamassa kerran vuodessa. Viisaudenhampaitakaan ei tullut kuin yksi.
Crouching tiger, hidden flacon
- Saila
Viestiäsi lukiessani hokasin, että enhän minäkään tuolloin 2,5 vuotta sitten missään tarkastuksessa käynyt vaan hammashygienistillä hammaskivenpoistossa. Se on minunkin ongelmani. Edellisestä hammaslääkärikäynnistä onkin siis jo noiden laskujen mukaan yli 7,5 vuotta, mutta kun nyt mietin asiaa tarkemmin, niin siitä täytyy kyllä olla jo kohta 10 vuotta (tuolloin poistettiin viisaudenhampaat, kaikki 4 vuorollaan). Pitäisi varmaan varailla jotain aikaa jo... Ja mistään hammaslääkäripelosta tämä ei johdu, jos joku sitä epäilee. Olen vain laiska (sehän onkin jo tullut muista ketjuista ilmitigrushka kirjoitti:Onneksi olkoon! Minulla on kyllä paikat alarivin takahampaissa, mutta ne ovatkin ainoat ja ne on paikattu 70-luvulla.Saila kirjoitti: 3) Minulla ei ole koskaan ollut reikiä (eikä reiän alkuja) hampaissa. Tämä on jo suoranainen ihme, kun ottaa huomioon kuinka huonosti lapsena pesin hampaita ja kuinka paljon kaikkea sokerista tuli tuolloin syötyä. Olen myös laiska käymään hammaslääkärissä. Edellisestä tarkastuksesta taitaa olla 2,5 vuotta ja sitä ennen taukoa kertyi yli 5 vuotta.![]()
Muutama vuosi sitten varasin ajan hammaslääkärille tarkastukseen, koska edellisestä oli vierähtänyt aikaa. Puhelimen toisessa päässä ilmoitettiin, että jonot ovat pitkiä. Sanoin, että edellisestä kerrasta on seitsemän vuotta. Toisessa päässä tuli hiljaista, sitten sieltä todettiin että "näyttääkin olevan jo kahdeksan vuotta". Sain sitten ajan melko pian. Reikiä nolla. Ainoa riesani on hammaskivi, jota pitää käydä poistattamassa kerran vuodessa. Viisaudenhampaitakaan ei tullut kuin yksi.

- tigrushka
- Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
- Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n
Hammaskivi on kuulemma juuri niiden riesa, joilla on vahvat ja reikiintymättömät hampaat.Saila kirjoitti:Viestiäsi lukiessani hokasin, että enhän minäkään tuolloin 2,5 vuotta sitten missään tarkastuksessa käynyt vaan hammashygienistillä hammaskivenpoistossa. Se on minunkin ongelmani. Edellisestä hammaslääkärikäynnistä onkin siis jo noiden laskujen mukaan yli 7,5 vuotta, mutta kun nyt mietin asiaa tarkemmin, niin siitä täytyy kyllä olla jo kohta 10 vuotta (tuolloin poistettiin viisaudenhampaat, kaikki 4 vuorollaan). Pitäisi varmaan varailla jotain aikaa jo... Ja mistään hammaslääkäripelosta tämä ei johdu, jos joku sitä epäilee. Olen vain laiska (sehän onkin jo tullut muista ketjuista ilmi).
Ja laiskuus kuuluu minunkin ominaisuuksiini.

Crouching tiger, hidden flacon
Minä! Minä! Minä!
- Minulla on kielteinen, sekava ja ahdistunutkin suhde kaikenlaiseen virtuaali-identiteetin virittelyyn, jollaiseksi luen tähän ketjuun osallistumisenkin. En oikeastaan osaa perustella tätä yhtään. Kirjoitan oman listani harkiten ja vapaaehtoisesti, eikä keskusteluketjukaan velvoita eritysellä ajankohtaisuudellaan. Tiedänpä vain, että jälkeenpäin kaduttaa.
- Minulla ei ole ajokorttia.
- Samastun voimakkaasti tässä ketjussa itsellään Aspergerin syndroomaa epäilleisiin.
- Hummerin tai vastaavan niveljalkaisen vatsapuolen näkeminen (jopa sen silkka ajatteleminen riittää) herättää minussa fyysis-eläimellistä inhoa. Jo tämän kirjoittaminen nostattaa hiuksiani pystyyn (tunnen päänahassani, kuinka hiustupessa tapahtuu jotakin.)
- Pisin yhtäjaksoinen työsuhteeni on opetusalalta, tarkemmin oppivelvollisten parista. Ei ollut minun juttuni.
- Pidän muualla kuin sängyssä nukkumisesta. Eksoottisuus voittaa ergonomian koska tahansa.
High five!Koomitus kirjoitti: Samastun voimakkaasti tässä ketjussa itsellään Aspergerin syndroomaa epäilleisiin.
- Kamicha
- Tuoksuni: Vihreät
Un Jardin En Mediterranee, Hermes
Herba Fresca, Guerlain
Untitled, Maison Martin Margiela
Infusion di Vetiver, Prada
Fico di Amalfi, Aqua di Parma
Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange
Thundra, Profumum Roma
The Smell of Weather Turning, Lush, mini
Green, Diesel, mini
Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti
Itämaiset
Douce Amere, Serge Lutens
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat
Ambre Sultan, Serge Lutens
Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti
Amber Oud, By Kilian, mini
Sables, Annick Goutal, dekantti
Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti
Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti
Savut
Ambre Narguile, Hermes
Avignon, Comme des Garçons
Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale
Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti
Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti
Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma
Jeux de Peau, Serge Lutens
Woodcoffee, Comme des Garçons
Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Indochine, Parfumerie Generale
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Fille en Aiguilles, Serge Lutens
Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet
Voyage, Hermes
Poivre Samarcande, Hermes, mini
Light Blue, Dolce & Cabbana
Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange
L'Essence, Balenciaga
L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti
Aromaattiset, mausteiset
Gris Clair..., Serge Lutens
Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka
"M", Six Scents, series three
Musc Ravageur, Frederick Malle, mini
Duel, Annick Goutal, mini
L, Lolita Lempicka
-----------------------------------------------------
Näistä voisin luopua:
Un Jardin Sur Le Nil, Hermes
Pepper, jasmin... , Korres
Au Masculin, Lolita Lempicka - Ostoslista: Aikataulutetut:
The Different Company, Jasmin de Nuit
James Heeley, Esprit du Tigre
L'Artisan, Dzing!
Olfactive Studio, Lumiere Blanche
Byredo, Bullion
Mark Buxton, Sleeping With Ghosts
Harkinnassa:
Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan)
Annick Goutal, Encens Flamboyant
Olfactive Studio, Autoportrait
Comme des Garcons, Jaisalmer
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
Serge Lutens, Bois de Violette
Serge Lutens, Fumerie Turque
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Comme des Garcons, Luxe Patchouli
Parfumerie Generale, Aomassai
Annick Goutal, Chevrefeuille - Paikkakunta: Helsinki
1. Tunnen yhä voimakkaampaa halua jättäytyä sivuun kaikenlaisesta turhanpäiväisestä venkoilusta.
2. Aion opetella metsästämään lähivuosina.
3. Seurustelen toisen herkkäaistisen kanssa. Hän ei takuulla ole asperger.
4. Minulla on tänään synttärit, joita en aio juhlia mitenkään.
5. Armas kissani söi lempivillapaitaani nyrkin mentävän reiän viikonloppuna. Paita on tietenkin päälläni
.
6. Aloitan syksyllä puutarhuriopinnot.
2. Aion opetella metsästämään lähivuosina.
3. Seurustelen toisen herkkäaistisen kanssa. Hän ei takuulla ole asperger.
4. Minulla on tänään synttärit, joita en aio juhlia mitenkään.
5. Armas kissani söi lempivillapaitaani nyrkin mentävän reiän viikonloppuna. Paita on tietenkin päälläni

6. Aloitan syksyllä puutarhuriopinnot.
Oh deer.