Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Yleinen höpöttelyketju
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Re: Yleinen höpöttelyketju
Mä olen pitänyt tipattoman tammikuun pari kertaa ja musta se on ihan toimiva juttu. Taidanpa harkita sitä tällekin vuodelle.
Jotkut suhtautuvat siihen hivenen agressiivisesti antaen ymmärtää, että on suurin piirtein alkoholiongelma, jos tarvitsee taukoja pitää. Keho tykkää siitä, kun takana on juhlakausi, jolloin on "joutunut" sosiaalisista syistä juomaan. Tipaton tammikuu antaa hyväksyttävän syyn kieltäytyä illanvietoista yms, jos haluaa keskittyä muihin asioihin välillä. Se antaa hyvin potkua kuntoiluun ja ruokavalion keventämiseen.
Jotkut suhtautuvat siihen hivenen agressiivisesti antaen ymmärtää, että on suurin piirtein alkoholiongelma, jos tarvitsee taukoja pitää. Keho tykkää siitä, kun takana on juhlakausi, jolloin on "joutunut" sosiaalisista syistä juomaan. Tipaton tammikuu antaa hyväksyttävän syyn kieltäytyä illanvietoista yms, jos haluaa keskittyä muihin asioihin välillä. Se antaa hyvin potkua kuntoiluun ja ruokavalion keventämiseen.
- pihlaja
- Tuoksuni: Suosikkeja:
- 1725 Casanova (Histoires de Parfums)
- L'Heure Bleue (Guerlain)
- L'Eau par Kenzo eau Indigo (Kenzo)
- Versense (Versace)
- Ambre Narguile (Hermes)
- Zen Secret Bloom (Shiseido)
- 01 Sunda (Odin NY)
- 1969 Parfum de Revolte (Histoires de Parfums) - Paikkakunta: Jyväskylä
Samansuuntaisia ajatuksia täälläkin. Lisäksi aion yrittää ottaa itseäni niskasta kiinni opintojen kanssa, eli yritän pitää sen puolen paremmin kasassa kuin syksyllä ja saada jotain rutiinia noihin aikaiseksi. Henkisen kasvun tiimoilta aion yrittää tehdä vähän paluuta vanhojen kiinnostuksenkohteideni pariin, eli jatkaa tutustumista erilaisiin uskontoihin, elämänkatsomuksiin, elämänfilosofioihin jne. Luin aihepiiristä jossain vaiheessa hyvinkin paljon, mutta se jäi sitten siinä vaiheessa, kun aloin tehdä gradua liittyen uskontoihin ja uskomuksiin ja tuli pieni yliannostus näistä.Eeva kirjoitti:Toivon, että tästä vuodesta tulee hyvä, ja että pääsen elämässä vähän eteenpäin. Avainsana vuodelle 2013 on henkinen kasvu. Toivoisin tältä vuodelta myös kauneutta: kauniita vaatteita, sisustusjuttuja, kosmetiikkaa, taidetta ja arkkitehtuuria. Juttuja, jotka tekevät onnellisiksi.
Ja toivottavasti toivut nopeasti, Eeva! :)
Viimeksi muokannut pihlaja, 01 Tammi 2013, 19:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mä pidän siitä, että vuosi vaihtui ja saa taas alkaa alusta. Mennyt vuosi oli niin huono, jottei sitä jää kaipaamaan. Haluaisin tänä vuonna syödä ja tehdä parempaa ruokaa. Tällä hetkellä motivoi eniten italialainen ruoka. Kieltäkin voisi opetella vähän lisää. Ajattelin ottaa jälleen kuntosalikortin. Olen ollut ilman sellaista nyt puolitoista vuotta. Laitoin jo yhteydenottopyynnön uudelle salille. Jos vaikka uudet ympyrät toisivat harjoittelumotivaatiota. Toivoisin, että saisin tämän vuoden aikana tehtynä ratkaisuja ja vietyä keskeneräisiä asioita eteenpäin.
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Minäkään en jää kaipaamaan viime vuotta, joka oli aika rankka. Toivoisinkin selkeyttä, rauhoittumista, tasaantumista elämääni. Kroppa on vielä loppuvuoden sairaalakeikan jäljiltä huteran oloinen, jospa säännöllinen yöuni ja kevät auttaisivat huolehtimaan fysiikastakin, painonpudotus ja ruokavalion viilauskaan eivät olisi pahitteeksi. Mutta lupauksia en tee :) Sikäli tilanne on hyvä, että moni epävarmuus alkaa olla takanapäin, on hyvä elää tässä ja nyt.
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
^ ^^Tosi hyviä suunnitelmia, mulla voi olla se työpaikan vaihto nopeampaa edessä mitä suunnittelinkaan, mahdollisesti Oulun keskustan suunnalle. No, katotaanpa mitä se tuo tullessaan. Mutta siis samoissa hommissa yhä
Mää ajattelin hillitä tuoksuputellien ostoa tälle vuotta... sitte saa nähä miten mää siinä onnistuin.. epäilen.

Mää ajattelin hillitä tuoksuputellien ostoa tälle vuotta... sitte saa nähä miten mää siinä onnistuin.. epäilen.
Thougts begome things... choose the good ones!
Samat ajatukset.Kosmoskukka kirjoitti: Mää ajattelin hillitä tuoksuputellien ostoa tälle vuotta... sitte saa nähä miten mää siinä onnistuin.. epäilen.
- Kosmoskukka
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
pihlaja kirjoitti:Eeva kirjoitti:Toivon, että tästä vuodesta tulee hyvä, ja että pääsen elämässä vähän eteenpäin. Avainsana vuodelle 2013 on henkinen kasvu. Toivoisin tältä vuodelta myös kauneutta: kauniita vaatteita, sisustusjuttuja, kosmetiikkaa, taidetta ja arkkitehtuuria. Juttuja, jotka tekevät onnellisiksi.
Mulla on ollut tuo henkinen kasvu juoksujalkaa mennyt viimeiset viisi vuotta, nyt ois ehkä hitusen aika "maadoittaa" itseään. No, ehkä elämä -Itse järjestää sen kun näitä mukeroita tässä on hoidettavana, ei kerkeä yksinkertaisesti filosofoimaan, aistimaan, ja skannaamaan ympärillä hääräviä energioita ja niiden sanomia -> mikä toisaalta tekee sen että ku viesti ei mee perille arjen tohinan seasta, niin se menee paremmin perille sitte tämän tytön nukkuessa, unet aina vilkkaat ja voimakkaat. Jeah. Mutta, mietin keskittyä numerologisesti numeron 8 merkitykseen. Paiskin töitä aivan sikana! Ja kerään maallista fyffeä

- Kamicha
- Tuoksuni: Vihreät
Un Jardin En Mediterranee, Hermes
Herba Fresca, Guerlain
Untitled, Maison Martin Margiela
Infusion di Vetiver, Prada
Fico di Amalfi, Aqua di Parma
Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange
Thundra, Profumum Roma
The Smell of Weather Turning, Lush, mini
Green, Diesel, mini
Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti
Itämaiset
Douce Amere, Serge Lutens
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat
Ambre Sultan, Serge Lutens
Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti
Amber Oud, By Kilian, mini
Sables, Annick Goutal, dekantti
Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti
Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti
Savut
Ambre Narguile, Hermes
Avignon, Comme des Garçons
Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale
Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti
Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti
Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma
Jeux de Peau, Serge Lutens
Woodcoffee, Comme des Garçons
Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Indochine, Parfumerie Generale
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Fille en Aiguilles, Serge Lutens
Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet
Voyage, Hermes
Poivre Samarcande, Hermes, mini
Light Blue, Dolce & Cabbana
Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange
L'Essence, Balenciaga
L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti
Aromaattiset, mausteiset
Gris Clair..., Serge Lutens
Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka
"M", Six Scents, series three
Musc Ravageur, Frederick Malle, mini
Duel, Annick Goutal, mini
L, Lolita Lempicka
-----------------------------------------------------
Näistä voisin luopua:
Un Jardin Sur Le Nil, Hermes
Pepper, jasmin... , Korres
Au Masculin, Lolita Lempicka - Ostoslista: Aikataulutetut:
The Different Company, Jasmin de Nuit
James Heeley, Esprit du Tigre
L'Artisan, Dzing!
Olfactive Studio, Lumiere Blanche
Byredo, Bullion
Mark Buxton, Sleeping With Ghosts
Harkinnassa:
Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan)
Annick Goutal, Encens Flamboyant
Olfactive Studio, Autoportrait
Comme des Garcons, Jaisalmer
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
Serge Lutens, Bois de Violette
Serge Lutens, Fumerie Turque
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Comme des Garcons, Luxe Patchouli
Parfumerie Generale, Aomassai
Annick Goutal, Chevrefeuille - Paikkakunta: Helsinki
Toinen uudenvuoden juttu liittyy vaatteisiin - mutta tätä olen suunnitellut tosi pitkään, en osaa pitää minään uudenvuodenlupauksena. Aion ostaa tänä vuonna "uudet" vaatteeni käytettynä - tai tehdä itse. Asusteita ja kenkiä tuo ei koske, mutta niidenkin kanssa pitää miettiä, voiko tehdä vai pitääkö ostaa. Kelvollisia sukkahousuja en taida saada kuin kaupasta...
Varsinainen uudenvuodenlupaus voisi kuitenkin olla jonkinlainen tekemisen suuntaaminen vähän uudella tavalla - nimenomaan töitä ajatellen. Ei tule olemaan helppoa, vaatii astumista pois omalta mukavuusalueelta ja omiin kykyihin luottamista.
Eeva, hyvä kuulla, että vointi on jo paranemaan päin. Ja Jaakiem - tänä vuonna sitten nokka ylöspäin.
Joo, se tuoksuostelu. Pullo / kk - ja harkittuja ostoksia! Alkuvuoden listalla on:
L'Artisan, Dzing!
Chanel, Sycomore
Annick Goutal, Chevrefeuille
Kesälle ja loppuvuodellekin on jo jonossa muutama pullo, mutta annan tilanteen kehittyä omalla painollaan...
Varsinainen uudenvuodenlupaus voisi kuitenkin olla jonkinlainen tekemisen suuntaaminen vähän uudella tavalla - nimenomaan töitä ajatellen. Ei tule olemaan helppoa, vaatii astumista pois omalta mukavuusalueelta ja omiin kykyihin luottamista.
Eeva, hyvä kuulla, että vointi on jo paranemaan päin. Ja Jaakiem - tänä vuonna sitten nokka ylöspäin.
Joo, se tuoksuostelu. Pullo / kk - ja harkittuja ostoksia! Alkuvuoden listalla on:
L'Artisan, Dzing!
Chanel, Sycomore
Annick Goutal, Chevrefeuille
Kesälle ja loppuvuodellekin on jo jonossa muutama pullo, mutta annan tilanteen kehittyä omalla painollaan...
Oh deer.
Jaakiemille vielä tuosta kuntoilusta - mä ostin kuntosalijäsenyyden joulukuussa, sain hyvän kuntosaliohjelman ja nyt olen siitä ihan tosi innoissani. Tuntuu, että kuntosalilla käyntiä oikein odottaa. Tämä saattaa toki liittyä myös tämänhetkiseen elämäntilanteeseen, mutta kuntosalilla jotenkin saa pysähdyttyä ei-ahdistavalla tavalla. Lämmittelyn aikana kuuntelen hyvää musiikkia korvalapuilla, ja kun nostan puntteja, teen sen tosi keskittyneesti. Salin jälkeen mulle on tärkeää, että palkinnoksi saa tuoksuelämyksen jollain tosi hyvällä suihkugeelillä. Harkitsen paraikaa Premier figuierin poistamista L'artisanin alennuksesta...
Parasta kuntosalissa on, että sen jälkeen mulla on yleensä optimistisempi ja vahvempi olo. Se tunne kestää monta tuntia. Se ei ole ihan vähäpätöinen asia.
Parasta kuntosalissa on, että sen jälkeen mulla on yleensä optimistisempi ja vahvempi olo. Se tunne kestää monta tuntia. Se ei ole ihan vähäpätöinen asia.
-
- Tuoksuni: http://sinistapintaa.blogspot.fi/p/tuoksukaappi.html
- Viesti:
Mulla ei ole ollut ihmeempiä uuden vuoden lupauksia mielessä.. Maaliskuun alussa on tiedossa Berliinin reissu, joten ajattelin säästellä alkuvuoden hajuvesi- ja kosmetiikkaostoksia sinne, kun valikoimat ovat siellä paremmat ja hintataso kuulemma ainakin luonnonkosmetiikan osalta alempi.
Elämäntapamuutoksille en koe suurta tarvetta, kotona olen melko laiska ja kotihommat tuppaavat kaatua miehelle, jolta ne muutenkin sujuvat paremmin. Tästä koen välillä hirmuista syyllisyyttä.. Yritän siis löytää sisäisen kodinhengettäreni..
Kirjablogeissa on ihania lukuhaasteita, niihin ajattelin ottaa osaa, jotta tulisi yllättäviä lukuelämyksiä kohdalle..
Elämäntapamuutoksille en koe suurta tarvetta, kotona olen melko laiska ja kotihommat tuppaavat kaatua miehelle, jolta ne muutenkin sujuvat paremmin. Tästä koen välillä hirmuista syyllisyyttä.. Yritän siis löytää sisäisen kodinhengettäreni..
Kirjablogeissa on ihania lukuhaasteita, niihin ajattelin ottaa osaa, jotta tulisi yllättäviä lukuelämyksiä kohdalle..
- pihlaja
- Tuoksuni: Suosikkeja:
- 1725 Casanova (Histoires de Parfums)
- L'Heure Bleue (Guerlain)
- L'Eau par Kenzo eau Indigo (Kenzo)
- Versense (Versace)
- Ambre Narguile (Hermes)
- Zen Secret Bloom (Shiseido)
- 01 Sunda (Odin NY)
- 1969 Parfum de Revolte (Histoires de Parfums) - Paikkakunta: Jyväskylä
Hmph... Miulla on ollut jotain omituista on-off-hengenahdistusta nyt viime päivinä useampaan otteeseen joka päivä. Olen miettinyt, että olisiko poikaystävän asunnossa hometta (täällä olen majaillut nyt muutaman päivän) tai aiheuttaisiko sähkötupakan höyry jotain ärsytysoireita (itse en siis polta). Testailemalla varmaan selviää hengenahdistuksen syy, mutta vähän tylsästi on rajoittanut tuoksutteluja tämä oireilu, kun ei tee mieli hengitysilmaa vallata millään tuoksulla.
(Ei luulisi siis ainakaan stressiperäistä olevan, kun on tässä tullut vaan möllötettyä jo viikonpäivät.)
(Ei luulisi siis ainakaan stressiperäistä olevan, kun on tässä tullut vaan möllötettyä jo viikonpäivät.)
- Kosmoskukka
Voih, elähän kuules morkkista kanna moisesta jos saat vaan ollakin. Tässä talossa porukka hukkuis sontaansa jos en ois jatkuvasti heilumassa ja raivaamassa. Mää oon antanut jo aikapäivää sitte periksi... enkä jaksa stressata. Siivoan ku virtaa riittää kunnolla buunata. Tässä talossa mamma ottaa oman ajan, sitä ei nimittäin saa jos sitä ei ota. Ajatus kodin hengettärestä on kiehtova, musta sä varmaan oot jo sitä, se on hei eri asia ku kodin orjatar. Joskus sitä on kuulkaa miettinyt että tätäkö tämä elämä on, jatkuvaa siivoomista, tiskaamista, pyykkäämistä, pesemistä, tavaroitten raivaamista, ja tulin siihen tulokseen että niin. Ja taitava tekee työnsä hymyillen, hyvillä mielin, eikä stressaa. Toisinaan joo-o, kahta ensimmäistä saa treenata. Jälkimmäisen tämä nainen on jo oppinut.hellin kirjoitti:Mulla ei ole ollut ihmeempiä uuden vuoden lupauksia mielessä.. Maaliskuun alussa on tiedossa Berliinin reissu, joten ajattelin säästellä alkuvuoden hajuvesi- ja kosmetiikkaostoksia sinne, kun valikoimat ovat siellä paremmat ja hintataso kuulemma ainakin luonnonkosmetiikan osalta alempi.

Viimeksi muokannut Kosmoskukka, 01 Tammi 2013, 23:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- Tuoksuni: http://sinistapintaa.blogspot.fi/p/tuoksukaappi.html
- Viesti:
^ Jeps, ei me niin kauheasti stressatakaan, eikä koeta, että kaiken tarvitsisi aina olla tip top. Mutta kun mies ehtii usein tehdä jo kaiken, kun minä vielä mietin, että jaksaiskohan sitä, niin ei mene ihan tasan nämä hommat.
- Kosmoskukka
no, mutta ihana että saa ollakki. Musta se on sellainen
paikka 

- SprayEnjoy
- Viesti:
olipa kiva lukea mietteitänne menneestä ja uudesta vuodesta. kaikkea hyvää ja onnen tuulia tuliterän vuoden varrelle itse kullekin!
Eeva, ruokamyrkytys oli mullakin tuossa 2kk sitten, se on inha kokemus ja myllerryksistä täysin palautuminen voi viedä parikin viikkoa. mutta pahin lienee nyt ohi? tsemppiä!
Eeva, ruokamyrkytys oli mullakin tuossa 2kk sitten, se on inha kokemus ja myllerryksistä täysin palautuminen voi viedä parikin viikkoa. mutta pahin lienee nyt ohi? tsemppiä!