Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Parfums de Nicolai
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Re: Parfums de Nicolai
Kiss Me Tenderiä joskus katselin sillä silmällä ja melkein tilasin siitä samplen mutta en sitten jostain syystä ottanutkaan sitä. En taida tykätä heliotroopista mutta olisi silti mielenkiintoista tutustua tuohon tuoksuun. Minä voisin Eeva olla kiinnostunut kierrättämään pahaa. 

Lähetän sen sulle! Seuraa postiasi.
Re: Tuoksutalo: Nicolai
I must try! Tilasinkohan tästäkin näytteen? Introvertti ja hapan tuberosa, here I come!Eeva kirjoitti:Eikö olekin mahtava? Feminiininen, toki, mutta moniulotteinen. Kermainen, seksikäs, introvertti. Välillä jopa hapan. Pehmeä aloitus hämää: Juste un rêve on älykäs, muuntautuva tuoksu. Tuberoosan ystävän taivas!Kosmoskukka kirjoitti:Hei, mitähän nämä Nicolai:n tuoksut maksaa, iso pullo? Eilen sain juuri tästä kyseisestä tuoksusta näytteen ystävältä. Ja voi vitsi, tuberoosaa rakastavana tää on aivan ihana. Ihmettelin että voih, on ihana mutta nyt sainkin syyn mikä tästä teki heti sellaisen ihanan jutun.Eeva kirjoitti:Juste un rêve - ehkäpä täydellisin, tyylikkäin ja kermaisin tuberoosatuoksu maailmassa. Lähden parin viikon kuluttua Pariisiin, ja ajattelin piipahtaa Nicolaïn apajilla katsastamassa josko pullolinen tätä tuberoosatarta haluaisi matkata kanssani Suomeen.
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com
Vasilisa, pelkään, että se on sun makuun liian feminiininen ja soft. Voit leikkiä mun näytteellä ensalkuun - tai oikeastaan niin paljon kuin haluat!
Mutkumätyykkääntuberosasta! 

Okok! Mut et sit tuu haastamaan tuoksuoikeuteen jos se on liian lälly!
Lupaan! Eeva, oletko muuten jo haistanut Madonnan "köyhänmiehenFracas" Truth or Darea? Se oli parempi kuin odotin!Eeva kirjoitti:Okok! Mut et sit tuu haastamaan tuoksuoikeuteen jos se on liian lälly!
Myönnän ankean ennakkoluuloisuuteni - en. Käyn nuuhkaisemassa lähipäivinä.
Eikä. Te ootte nyt jotenkin niin Nicolai faneja, että mun tekis mieli tilata Nerolista kaikki tän talon näytteet naisten tuoksuista. Senkin mokomat.
Mä olen suunnitellut näiden näytteiden tilausta Nerolista myös, mutta menee myöhemmäksi..
-
- Site Admin
- Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York. - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Muista tilata mulle ampulli Molecule 01:ä ja 02:a samalla Tiia! (maksan kyllä)
Katsotaan sit kun tilaan ni tehdäänkö joku kimppa.. :)
Tuoksuttelussa Parfums Nicolain Vetyver. Ostin sitä poikaystävälleni pullon, mutta se taitaa päätyä omaan käyttööni. Ovela sitrustuoksu, jonka drydown on pippurinen, kuminainen ja mausteinen, silkkaa aasialaista keittiötä.
Parfums Nicolain myyjäpoika kertoi, että suurin osa talon perinteisten "miestentuoksujen" käyttäjistä on nykyisin naisia. Pariisilaismiehet taas suosivat vanille tonkaa. Myydyimpiä ovat kuitenkin huonetuoksut, tyynytuoksut ja autotuoksut. Nicolain yrttinen autotuoksu on muuten hurmaava, samoin kuin L'artisanin autotuoksu. Siinäpä joululahjaideaa rekkakuskeille.
Parfums Nicolain myyjäpoika kertoi, että suurin osa talon perinteisten "miestentuoksujen" käyttäjistä on nykyisin naisia. Pariisilaismiehet taas suosivat vanille tonkaa. Myydyimpiä ovat kuitenkin huonetuoksut, tyynytuoksut ja autotuoksut. Nicolain yrttinen autotuoksu on muuten hurmaava, samoin kuin L'artisanin autotuoksu. Siinäpä joululahjaideaa rekkakuskeille.
-
- Site Admin
- Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York. - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Mä olen pariisilaismies.
Good to know...
Good to know...